اخباراخبار خارجی

فروش شورولت مالیبو بهتر از همیشه

شورولت مالیبو سدان استاندارد شهری کمپانی شورولت بوده که بین مردم ایالات متحده بسیار محبوب است و فروش خوبی را تاکنون به دنبال داشته است. نخستین مدل آن در سال 1996 روانه بازار شد و بازخورد مثبتی از سوی مشتریان کسب کرده است.

طی 11 ماه گذشته مالیبو موفق شد فروشی بیش از سال های قبل کسب کند و موفق تر باشد. به شکلی که این سدان سایز متوسط به یکی از پرفروش ترین اتومبیل های جنرال موتورز محسوب شده و عنوان را از شورولت کروز باز پس گیرد.

جنرال موتورز سال ها است که با مالیبو توانست سهم عمده ای از بازار سدان را به خود اختصاص دهد. خودرویی که سال 2007 یک مدل بازطراحی شده آن معرفی شد و مورد توجه قرار گرفت. اما در سال 2015 شرکت شورولت مدل جدید آن را معرفی کرد که در کنار طراحی بهبودیافته با فناوری های روز همراه بود.

به گزارش Automotive News، میزان فروش مالیبو در ماه گذشته بیش از فورد فیوژن بوده اما به هوندا آکورد و تویوتا کمری نرسیده اند. به گفته جیک فیشر یکی از عوامل شرکت شورولت:

“این یک رقیب جدی برای برندهای دیگر است و سوالی باقی نمی ماند. این یک مدل فوق العاده است که آرام آرام به رهبری خودروهای هم سبک خود خواهد پرداخت. تویوتا و هوندا می تواند الگوبرداری هایی از آن داشته تا محصولی قابل توجه عرضه نمایند.”

علاوه بر طراحی چشمگیر، فناوری های قابل توجه به کار گرفته شده چون سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار ترافیک و برخی دیگر آن را به سدانی بزرگ تبدیل کرده است. شورولت مالیبو در مدل هایی با موتورهای مختلف از جمله پیشرانه 1.5 لیتری و 2.0 لیتری با خروجی 182 اسب بخاری به فروش می رسد.

1 دیدگاه

  1. از نزدیک تو کیش دیدمش خییییییییلی خوشکل و با کلاسه یه چرخش به صد تا ما شین ژاپنی میارزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا