اخباراخبار خارجی

مرسدس AMG روی مدلی سریعتر از GT RS مشغول کار است

علاوه بر توسعه اتومبیلی به عنوان جایگزین  SLS AMG با ابعادی کوچکتر و قیمتی کمتر، مرسدس AMG در حال کار روی پنج مدل جدید بوده که یک مدل نیز سال آینده به خط تولید آن افزوده می شود.

گزارش ها همچنین به توسعه نسخه رودستر GT R اشاره داشتند و حال به گزارش Autogespot، مرسدس AMG روی مدلی به نام RS suffix مشغول به کار است که نسخه ای با عملکرد بالا محسوب می شود.

گفته می شود این مدل به مناسب 50 سالگی AMG تحت توسعه قرار داشته و برنامه ریزی شده تا تنها 50 دستگاه آن به تولید برسد. گزارش می افزاید که لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات F1 تیم مرسدس بنز نیز در توسعه این مدل دستی داشته است.

در بخش ظاهری مدل جدید چهره تهاجمی تری نسبت به GT RS فعلی داشته و شامل اسپویلر عقب بزرگتر، سپرهای بازطراحی شده و برخی ویژگی های دیگر می شود.

باتوجه به منابع نزدیک مرسدس، RS suffix دارای پیشرانه 4.0 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو با خروجی 605 اسب بخاری بوده که به معنای عملکرد بالاتر حتی نسبت به AMG E63 S است.

اطلاعاتی درباره مشخصات عملکرد RS suffix وجود نداشته اما گزارش ها به عملکرد بالایی اشاره دارند و می گویند خودرو 0 تا 100 را طی 3.6 ثانیه سپری می کند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا سال 2017 منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا