اخباراخبار خارجی

پژو در نمایشگاه فرانکفورت 2017 حضور نخواهد داشت

 

از آنجایی که صنعت خودرو درحال حرکت به دیجیتالی شدن هستند، طبیعی است که کمپانی دیگر تمایلی به حضور در نمایشگاه های اتومبیل مختلف نداشته باشند.

در طول چند سال گذشته شاهد عدم حضور برخی کمپانی ها در بعضی از نمایشگاه های اتومبیل بودیم. اخیرا شرکت های استون مارتین، بنتلی، فورد، لامبورگینی، ولوو و رولزرویس تصمیم گرفتند در نمایشگاه اتومبیل پاریس حضور نداشته باشند.

همچنین پورشه نیز تمایلی به حضور در نمایشگاه دیترویت 2017 نداشته و در مقابل شرکت موردبحث در نمایشگاه های دیترویت و لس آنجلس حضور پیدا می کند.

حال که 9 ماهیی تا نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت باقی مانده، شرکت پژو اعلام کرد که قصد ندارد در این نمایشگاه حضور داشته باشد. این موضوع را Guillaume Couzy مدیر بازاریابی پژو طی رویدادی در آلمان اعلام داشته است.

این شرکت اعلام کرده که به جای حضور در نمایشگاه ها می خواهد بودجه ای برای توسعه سیستم عامل های دیجیتالی مدل های خود ارائه دهد. پژو در بازار آلمان سهمی 1.7 درصدی داشته و می خواهد سهم خود را افزایش دهد.

Couzy  بیان داشت:

“ما روی رویدادهایی تمرکز می کنیم که موجب افزایش توانایی برای اتومبیل های ما شود. بنابراین تصمیم نداریم در نمایشگاه 2017 حضور پیدا کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا