اخباراخبار داخلی

نمایندگی BMW به ماموت می رسد یا پرشیا خودرو؟

مسوولان پرشیاخودرو (نمایندگی سابق بی ام دبلیو در ایران) به تازگی اعلام کرده اند این خودروساز آلمانی به دلیل تغییر دولت در آمریکا، برای معرفی نماینده رسمی خود درایران، فعلا دست نگه داشته و این موضوع را به سه تا شش ماه دیگر موکول کرده اند.

اگرچه آنها معتقدند انتخاب اول و آخر بی ام دبلیو در ایران، پرشیا خودرو است و این شرکت به دلیل داشتن زیرساخت های لازم، شایسته اخذ نمایندگی رسمی خودروساز آلمانی است، با این حال گفته می شود پای یک رقیب بسیار قدر نیز در این ماجرا در میان است. بنابر گفته یک منبع آگاه، گروه صنعتی ماموت نیز خواستار اخذ نمایندگی بی ام دبلیو در ایران است و حتی شنیده ها از قطعی شدن انتخاب این شرکت حکایت دارند.

بر این اساس گفته می شود ماموتی ها  که به تازگی شرکت مشترک خود با فولکس واگن را به ثبت رسانده اند، نمایندگی رسمی بی ام دبلیو را نیز اخذ کرده و با بازگشت این خودروساز بزرگ به کشور، عهده دار فروش و خدمات پس از فروش محصولاتش خواهند شد.

این البته در حالی است که مسوولان پرشیا خودرو با اطمینان از انتخاب خود به عنوان نمایندگی رسمی بی ام دبلیو در ایران صحبت به میان می آورند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید خودروساز آلمانی در نهایت کدام شرکت ایرانی را به عنوان نمایندگی رسمی اش در ایران معرفی خواهد کرد، پرشیاخودرو، ماموت یا گزینه ای دیگر/صنعت نویس

1 دیدگاه

  1. پرشیا خودرو دلالی بیش نیست. ماموت تولید کننده است. امیدوارم که به ماموت داده بشه که حداقل مردم عادی هم بتونن ب.ام.و سوارشن. پرشیا خودرو برای اینکه حاشیه سودشو زیاد کنه بالاترین و فول اپشن ترین مدلها رو میاره و از قانون ممنوعیت وارد کردن خودرو توسط اشخاص حداکثر سواستفاده را کرده و در بعضی از مدلها تا 3.5 برابر قیمت جهانی را از مردم مطالبه میکند یعنی350% قیمت اصلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا