نسل جدید رنو داستر در سال 2017 معرفی خواهد شد

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ | 2 نظر

نسل جدید رنو داستر در سال 2017 معرفی خواهد شد

شاسی بلند رنو داستر در مدل فعلی خود ظاهری جدید، آپشن ها بیشتر و حتی یک گیربکس دو کلاچه اتومات دارد، ولی این خودرو برای ماندن در بازار رقابتی شاسی بلندها امروز بیش از پیش به یک جانشین نیاز دارد.

یک مدل جدید در دست طراحی است و طبق گزارش‌ها سال بعد ممکن است در برخی بازارها رونمایی شود، خودرویی که در بازارهای اروپایی با نام داچیا و در دیگر بازارهای دنیا با نام رنو شناخته می‌شود.

در گزارش‌ها آمده که نسل دوم این خودرو احتمالاً دوباره از پلت فرم CFM، همانند مدل‌های مختلفی از نیسان و رنو استفاده خواهد کرد. در این صورت، داستر می‌تواند یک نسخه با فاصله بین دو محور بالا داشته باشد که ردیف سوم صندلی‌ها را می‌تواند در خود جای دهد.

جزئیات زیادی در مورد پیشرانه‌های نسل دوم این خودرو نیز وجود ندارد، ولی در برزیل رنو دوباره همان موتور 1.6 لیتری و 2 لیتری را ارائه خواهد داد، در حالی که در اروپا داچیا ممکن است موتور 1.5 لیتری dCi را با موتور 1.6 لیتری دیزلی کم مصرف‌تر جایگزین نماید./خبر خودرو


2 دیدگاه

  1. daniel | دی 7, 1395 | لینک نظر

    از موسسه euroncap سه ستاره گرفته داستر.

  2. sunmartin | دی 7, 1395 | لینک نظر

    داستر قابلیت های آفرود بسیار بالایی داره اینخودرو با اینکه طراحی ساده و فاقد از حس زیباشناختی داره اما بلحاظ قابلیت های حرکتی در جایگاهی است که بزرگانی مثل کیا سورنتو فورد ادج و لندرور دیسکاوری قرار دارند اگر قیمت این خودرو در ایران منطقی بود به یکی از بهترین گزینه های شاسی بلند برای مشتریان تبدیل میشد