اخباراخبار خارجی

هوندا پر جستجوترین برند اتومبیل گوگل در ایالات متحده

شرکت هوندا توانست لقب پرجستجوترین برند اتومبیل گوگل در ایالات متحده شود. این کمپانی توانسته دیگر خودروسازان مطرح چون فورد، رولزرویس، مرسدس بنز و تسلا را کنار زند.

برخلاف لیست 2015 که براساس پرجستجوترین برند اتومبیل گوگل لیست را منتشر می کرد، اما لیست 2016 براساس پرجستجوترین برندهای اتومبیل باتوجه به پایداری و ثبات در ترافیک بدست آمده است.

البته بیشترین جستجو هوندا مربوط به شاسی بلند جدید CR-V شده و پس از آن Pilot، سیویک، آکورد و HR-V قرار داشتند. در رتبه دوم مرسدس بنز قرار داشت و بیشتر جستجو آن در گرجستان و فلوریدا بود.

تسلا در مرتبه سوم قرار گرفته و بیشتر جستجو آن مربوط به مدل 3 است که اواخر ماه مارس معرفی شد. البته تسلا یکی از محبوبترین برندهای اتومبیل الکتریکی در کالیفرنیا و دیگر مناطق ایالات متحده است.

در دیگر مراتب، شرکت های لامبورگینی ، ولوو و چندی دیگر قرار گرفتند. البته این محبوبیت جستجو لامبورگینی با انتشار ویدئویی از Skrillex and Rick Ross چند برابر شد.

اما از 5 مدل دیگر باید به فورد، جگوار، بنتلی، مازراتی و رولزرویس اشاره کرد. جای تعجب داشته که هوندا توانست صدرنشین این لیست باشد اما با عرضه خودروهای قابل توجه به این موفقیت دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا