اتمام حجت ناجا با خودروسازان؛ ایمن نشوید مانع می‌شویم

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ | 3 نظر

اتمام حجت ناجا با خودروسازان؛ ایمن نشوید مانع می‌شویم
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در صورتی که خودرو‌ها نسبت به گذشته ایمن‌تر نشوند؛ جور دیگری رفتار خواهیم کرد و مانع از تولید خودرو و همچنین پلاک‌گذاری آنها خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور که امروز(چهارشنبه) در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ملاک پلیس رضایتمندی مردم از افزایش خدمت‌رسانی، امنیت و سرعت عملش است و خوشبختانه در نظرسنجی اخیری که توسط سازمان‌های بیرونی ناجا انجام شد؛ رضایتمندی شهروندان در شش ماهه امسال چهار درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای بهبود کیفیت خودروها در مبارزه با سرقت انجام داده‌ایم که این باعث کاهش وقوع جرم و افزایش قدرت کشف می‌شود. می‌توان گفت که بیش از 95 درصد سرقت خودروها در کشور کشف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تذکر و برخورد با خودروساز‌ها گفت: مکاتباتی با تولیدکنندگان خودرو در خصوص ایمن‌سازی خودرو‌ها انجام دادیم. در صورتی که خودرو‌ها نسبت به گذشته ایمن‌تر نشوند؛ جور دیگری رفتار خواهیم کرد و مانع از تولید خودرو و همچنین پلاک‌گذاری خواهیم شد. آن‌ها باید این نقص‌ها را جبران کنند.

 


3 دیدگاه

  1. amin | فروردین 17, 1396 | لینک نظر

    نخیر آقا فرمانده .. ملاک جیب سایپا و ایران خودرو می باشد و جیب فلانی ……..!!! بله

  2. محسن | اسفند 29, 1395 | لینک نظر

    جناب فرمانده نیروی انتظامی !!!
    ملاک باید موسسات ایمنی معتبر باشند نه رضایت مندی مردم !!!

  3. رضا7 | دی 8, 1395 | لینک نظر

    وقتی سازمان بازرسی و استاندارد (نمی دونم چرا؟) هیچکاره باشه طبیعی به نظر میاد ناجا برای خودرو ساز ها تعیین تکلیف کنه اونم با زور!!
    وقتی کار به جایی رسید که مردم کمپین نخریدن خودرو راه انداختن باید فاتحه ی سری از مسئولین و سازمان ها رو خوند..