اخباراخبار داخلی

قدرت بی ام دبلیو i8 احتمالا افزایش پيدا می کند

گزارشات مبنی بر این است که یک به روز رسانی برای بی ام دبلیو i8 کوپه هیبریدی مقرر شده که منجر به قدرت بیشتر و باتری با بُردِ بیشتر می­شود.

بر اساس گزارش BMWBLOG خروجی نهایی این سیستم هیبریدی از 357 اسب بخار به 372 اسب بخار می­رسد. مشخص نیست که این قدرت اضافی چطور تامین می شود. در مدل  فعلی آن یک مدل  1.5 لیتری توربوشارژ I-3 ، 228 اسب بخار و 236 پوند-فوت (320 نیوتن بر ­متر) گشتاور را تولید می­کند و توسط یک موتور جلوی 129 اسب بخاری همراه با یک موتور عقب 8 اسب بخاری تکمیل می­شود. بی­ام­دبلیو اظهار می­کند سرعت i8 مدل 2017 در 4.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می­رسد، پس انتظار داشته باشید با انتقال قدرت تجدید نظر شده، این عدد کمی بهبودیابد.

این گزارش همچنین اشاره می کند بی­ام­دبلیو باتری 7.1 کیلووات ساعتی اش را به یک باتری 10 کیلووات ساعتی ارتقاع خواهد داد. باتری بزرگتر در حال حاضر نیز بر روی ماشین امنیتی بی ام دبلیو i8 که در فرمول E استفاده می شود وجود دارد که همچنین ممکن است انتقال قدرت قوی تری داشته باشد. ظرفیت افزوده شده­ی باتری باید بُردِ کلی الکتریکی i8 را که در حال حاضر حدود 15 مایل ( 24 کیلومتر) است افزایش دهد. اوایل همین سال نیز بی­ام­و خودروی الکتریکی i3 را با یک باتری قوی­تر با بُردِ تقریبی 114 مایل (183 کیلومتر) که حدود 33 مایل (53 کیلومتر) بیشتر از قبل بود را به روز رسانی کرد.

باید انتظار بی­ام­و i8 جدید را در نمایشگاه های سال بعد داشته باشیم. بی­ام­و همچنین اظهار می­کند در سال 2018 از i8 با سقف جمع شونده (کانورتبیل) پرده برداری می کند، سبک بدنه­ای که به دفعات زیاد به خاطر چالش­های مهندسی به تعویق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا