آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ | 1 نظر

آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه تاکسیرانی سیدخندان با حضور پلیس راهور خبر داد.

علی اصغر افشار افزود: با توجه به اینکه برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیرمجاز، ممنوع است، طرح برخورد با با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در پایانه سیدخندان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه بازرسین تاکسیرانی منطقه  با استقرار در پایانه‌ مسافربری سیدخندان و حاشیه‌ آن بر اساس قانون با مسافربرهای شخصی برخورد می‌کنند.

رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای قانون و حل مشکلات شهروندان و در راستای ساماندهی حمل مسافر در شهر تهران اجرایی می‌شود و پلیس راهور به صورت ویژه با حضور در این پایانه، نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام می‌کنند.

وی به دوربین‌هایی که برای برخورد با ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز در ورودی پایانه‌ تاکسیرانی نصب شده، اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر دوربین‌ها، مأموران راهور در پایانه تاکسیرانی سیدخندان مستقر شده و نسبت به اعمال قانون این تخلف اقدام خواهند کرد.

افشار در پایان یادآور شد: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز اعم از پلاک تهران و شهرستان جریمه خواهند شد.


1 دیدگاه

  1. من از این پایانه استفاده کردم
    وقتی کمی ترافیک میشه راننده های تاکسی دیگه کار نمی کنن
    شخصی ها حمل و نقل مسافر رو انجام می دن و مردم رو به سرکار می رسونن یا به خونه بر می گردونن
    همین اردی بهشت دقیقا یادمه که ساعت حدود 16:00 بود و در پایانه شهرک غرب برای سیدخندان تاکسی بود ولی هیچ کدوم حرکت نمی کردن
    می گفتن ترافیکه نمی ریم
    آخه وقتی یه همچین کاری درسته که قبلش به اندازه کافی راننده و خودرو مهیا کرده باشیم بعد بگیم چون این راننده ها ناز ندارن و واقعا دنبال کار کردن هستن حالا دیگه شخصی ها حق ندارن به مردم خدمت کنن بدون بیمه و ….
    شخصی ها هم بخاطر درآوردن نون حلال و بیکاری هست که مسافرکشی می کنن وگرنه اگه بستر اشتغال آماده بود خب این ها هم می رفتن سرکار خودشون دیگه
    یه کم قبل هر کاری فکر کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!