اخباراخبار داخلی

ثبت تخلف دو هزار محل پارک غیرمجاز در یک ساعت

مدیر فنی طرح کنترل مکانیزه تخلفات ساکن از اعمال قانون دو هزار محل پارک خودرو در هر ساعت به وسیله خودروهای کنترل مکانیزه تخلفات ساکن خبر داد.

احسان ارقند گفت: این خودروها قابلیت دارند در هر یک ساعت دو هزار خودروی پارک شده در محل های غیرمجاز را از طریق عکس گرفتن از پلاک آنها اعمال قانون کنند.

وی افزود: دو دوربین روی این خودروها نصب شده است که یک دوربین وظیفه تشخیص پلاک خودروی متخلف را دارد و دوربین دوم که رو به سمت عقب است پارک های دوبل را اعمال قانون می کند.

ارقند گفت: نحوه کارکرد این خودروها به این شکل است که پس از تشخیص مکانی خودروی پارک شده در محل غیرمجاز، پلاک، تاریخ و ساعت همزمان در دیتا بیس ثبت می شود.

مدیر فنی طرح کنترل مکانیزه تخلفات ساکن افزود: در صورتی که مکان پارک شده به عنوان پارک غیرمجاز و تخلف باشد این دوربین هوشمند آن را تشخیص می دهد و در کسری از ثانیه برای آن جریمه صادر می کند.

1 دیدگاه

  1. تو شیراز به جای 206 از تویوتا هایلوکس دارن استفاده میکنن.دو تا دوربین هم روش نصبه یکی روی گلگیر شاگرد برای ثبت پلاک خودروی متخلف و یکی هم روی سقف خودرو برای ثبت محیطی که خودرو متخلف پارک ممنوع پارک کرده که فردا نیاد بزنه زیرش من اون روز اونجا پارک نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا