اخباراخبار خارجیدسته‌بندی نشده

تاتا زنون Yodha به زودی عرضه می شود

تاتا موتورز اخیرا طی بیانیه ای اعلام کرده است که در روز 3 ژانویه تاتا زنون Yodha را در هند عرضه خواهد کرد.

این خودرو اولین محصول جدید تاتا موتورز در سال جدید خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که تاتا زنونYodha نسخه ای جدید بوده و یا نسخه ای به روز شده از وانت پیکاپ کنونی خواهد بود. گزارشات رسانه ها حاکی از آن است که زنون Yodha یک به روز رسانی ظاهری با برخی تغییرات سبک و اصلاحات تجهیزات خواهد بود. دلیل این تصور، تصاویر فاش شده از مدل فیس لیفتی هستند که در ماه اکتبر و دسامبر درز کرده بودند.

بدنه تاتا زنون Yodha دارای سپرهای بازطراحی شده، جلوپنجره اصلاح شده، چراغ های مه شکن نوین و طرح جدید رینگ ها خواهد بود. کابین این پیکاپ تغییراتی شامل روکش و تریم جدید و اصلاحاتی در سیستم سرگرمی خواهد داشت. برخی تغییرات دیگر نیز در این خودرو اعمال خواهد شد تا ارزش آن افزایش یابد.

اگر تاتا زنون Yodha نسخه ای فیس لیفت از زنون باشد می تواند در مدل های تک کابین و دو کابین عرضه شود. در حال حاضر این خودرو با موتورهای 3.00 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 72 کیلووات و گشتاور 223 نیوتون متر و 3.0 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 85 کیلووات و گشتاور 250 نیوتون متر عرضه می شود.

هم چنین زنون دو کابین با موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 112 کیلووات و گشتاور 300 نیوتون متر نیز عرضه می شود. گیربکس دستی پنج سرعته به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شود./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا