اخباراخبار خارجی

فیس لیفت مرسدس بنز GLA هفته آینده رونمایی می شود

پس از عرضه سه ساله مرسدس بنز GLA ، وقت بروزرسانی شده و مرسدس بنز نیز چنین تصمیمی گرفته و قصد داشته در هفته آینده فیس لیفت کراس اوور خود GLA را رونمایی کند.

مرسدس بنز GLA را باید یک کراس اوور لوکس دانست که در طراحی شباهتی با A کلاس، CLA و CLA شوتینگ بریک دارد. درباره طراحی داخلی آن اطلاعاتی آشکار نشده و تصاویری به بیرون درز نکرده تا به اظهار نظری پرداخت.

اما در ظاهر شاهد چراغ های جلو و عقب نسبتا متفاوت هستیم. انتظار می رود در بخش فضای داخلی نیز چنین داستانی دنبال شده باشد و با آپشن های مختلف و زبان طراحی چند مدل مذکور باشیم. البته خریداران گزینه های سفارشی اضافی جهت لذت بیشتر بردن داشته که هزینه بالاتری به دنبال دارد. همچنین احتمال افزودن شدن سیستم سرگرمی بروزرسانی شده نیز بسیار بوده و جای تعجبی ندارد. احتمالا مرسدس بنز از سیستم تعلیق و ترمز بهبودیافته ای بهره خواهد گرفت و به نوعی فیس لیفت GLA را بهبود خواهد بخشید.

رده بالاترین مدل GLA 45 بوده و به پیشرانه 375 اسب بخاری با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ که در دیگر مدل های AMG سری A کلاس به کار گرفته می شود، مجهز است. این مدل با سیستم چهار چرخ محرک 4Matic در کنار گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. با چنین پیشرانه، GLA 45 می تواند 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 4.3 ثانیه سپری کند و به سقف سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی دست یابد.

مرسدس بنز در نظر داشته تا طی نمایشگاه دیترویت 2017 هفته آینده نسخه فیس لیفت GLA کراس اوور را رونمایی کند. براساس گزارش های اخیر، باتوجه به نقشه راه مرسدس بنز، یک مدل کوپه GLA در سال 2017 رونمایی می شود. بنابراین نسخه فیس لیفت GLA دور از انتظار نبوده و بایستی شاهد تغییرات نسبتا عمده ای بود. با این حال کوپه GLA در سال 2019 از راه خواهد رسید و بعید است سال 2017 شاهد چنین مدلی باشیم. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر تنها باید تا نمایشگاه اتومبیل دیترویت سال 2017 منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا