تحويل 20 هزار ‌خودرو با پلاک جدید

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ | 2 نظر

تحويل 20 هزار ‌خودرو با پلاک جدید

با فراهم كردن الزامات پليس براي تحويل خودروهاي توليدي به مشتريان با مدل سال96، گروه صنعتي ايران‌خودرو موفق شد تا نيمه اول دي‌ماه بيش از 20 هزار دستگاه خودرو در شبكه فروش و توزيع، تحويل مشتريان دهد. شهریورماه امسال پليس راهور ناجا بخشنامه‌اي صادر كرد كه براساس آن خودروسازان مي‌توانستند با اجراي دستورالعمل‌هاي مشخص نسبت به ارتقای مدل خودروهاي توليدي اقدام كرده و محصولات خود را در زمستان 95 با مدل 96 تحويل مشتريان بدهند. گروه صنعتي ايران‌خودرو پس از اطلاع از فراهم آمدن اين امكان، در مدت زماني كوتاه موفق شد دستورالعمل‌هاي جديد پليس راهور ناجا را به‌صورت كامل اجرا كرده و مدل خودروهاي توليد خود را به سال 96 ارتقا دهد.

بر مبناي اين گزارش، تغيير محل حك مشخصات اصالت خودرو از محفظه موتور به داخل كابين از اقدامات اصلاحي مورد نظر پليس بود كه ايران‌خودرو توانست با اقدام به موقع براي كليه محصولات و در کلیه خطوط بدنه‌سازی،‌ مجوز صدور سند با مدل 96 را اخذ كند. تحويل خودرو با مدل96 در سه ماه پاياني سال 95 اقدامي بي سابقه است كه امسال تاکنون فقط از سوي گروه صنعتي ايران‌خودرو انجام شده و اين شركت تنها خودروسازي است كه توانسته اين مجوز را براي كليه محصولات خود دريافت كند.


2 دیدگاه

  1. آرش کورد | دی 16, 1395 | لینک نظر

    آقا من کامنت قبلیم رو اصلاح میکنم
    الان نگاه کردم دیدم شما هم 12دیماه خبرشو دادین که خیلی هم تاخیر نداشتین.

  2. آرش کورد | دی 16, 1395 | لینک نظر

    دنده شش عزیز باسلام
    لطفا یه خورده به روزتر باشین؛من چون از طرفدارای دو آتیشه سایت شما هستم و روزانه کانالتون رو چک میکنم انتظار داشتم این خبر رو زودتر تو سایتتون بزنین،(چون دقیقا ماشینهایی که از 13دی به اینور فاکتور بشن مدل 96میخوره بشون و اینو خبرگزاریهای دیگه زودتر زده بودن)
    ولی بازم ممنون و دوستون داریم.خصوصا بخش بررسی خودروها رو