اخبارفناوری و تکنولوژی

از گوگل Home برای صحبت کردن با هیوندای خود استفاده کنید!

شرکت هیوندای خبر از یکپارچه سازی دستیار صوتی گوگل با برخی مدل‌های خاص خود داده که از دستورات صوتی پیشرفته پشتیبانی می‌کند و خودروهای این برند کره‌ای را بسیار متصل و مدرن‌تر از قبل خواهد کرد.

این تکنولوژی که قرار است در نمایشگاه CES در همین هفته رونمایی شود، به صورت یکپارچه مدل‌های هیوندای را به گوگل هوم متصل می‌کند. این موضوع با لینک کردن اکانت بلولینک مشتریان با سرویس‌های فعال صوتی دستیار گوگل امکان پذیر می‌شود و به مالکان خودروهای هیوندای اجازه می‌دهد تا با ارائه دستورات صوتی به دستیار گوگل سیستم نویگیشن را فعال کرده یا دمای داخل کابین خودرو را تنظیم کنند.

به عنوان مثال، مالک یک مدل هیوندای به سادگی می‌تواند بگوید: “باشه گوگل، از بلولینک درخواست کن تا توسان من را روشن کرده و دمای کابین را روی 25 درجه تنظیم کن”، در این صورت خودرو رمز سیستم بلولینک را از مالک خودرو درخواست خواهد کرد. زمانی که رمز این سیستم ارائه شود، خودرو روشن شده و سیستم تهویه مطبوع روی دمای مورد نظر تنظیم می‌شود.

گفته می‌شود هیوندای قصد دارد قابلیت‌های این سیستم جدید را افزایش داده و امکان کنترل مواردی مانند شارژ از راه دور باتری‌ها، قفل و باز کردن درب‌ها، استارت خودرو از راه دور و چندین مورد دیگر را به آن اضافه کند./خبر خودرو

1 دیدگاه

  1. پس با این حساب تکنولوژی یکپارچه بلولینک هیوندا تنها در دسترس خواهد بود آیا این تکنولوژی دستیار صوتی از راه دور در ایران هم کار میکند ؟ عکس روی مقاله مربوط به آیونیک یکی از نامزدهای امثال خودروی هیبریدی جهان است که برای اول شدن رقیبی مثل تویوتا پریوس دارد البته هیوندا با یکسری به روز آوری آپشن های بیشتر و خصوصیات الکترونیکی و شارژی بهتری را نسبت به پریوس ارائه داده و طراحی بسیار بهتری نسبت به پریوس دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا