اخباراخبار خارجی

برنامه‌های کمپانی GAC موتورز چین برای نمایشگاه دیترویت

پس از حضوری آرام و بی سر و صدا در حاشیه نمایشگاه دیترویت سال 2013 و 2015، کمپانی خودروسازی GAC موتورز چین قرار است این بار غرفه مخصوص خود را در سالن اصلی نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 داشته باشد.

این در واقع نخستین بار است که یک شرکت خودروساز چینی غرفه مختص به خود را در دیترویت دارد، و از آن جایی که این یک خبر بزرگ برای شرکت می‌باشد، آن‌ها قصد دارند با معرفی سه مدل جدید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را بکنند.

اولین مدل یک شاسی بلند جعبه‌ای شکل به نام GS7 است که شاید از نظر ظاهری مشابه مدل GS8 باشد، ولی در واقع اندازه‌ای کوچک‌تر داشته و به جای هفت صندلی فقط 5 صندلی دارد. به گزارش کارنیوز چین این خودرو نیروی خود را از یک موتور 22 لیتری توربو تأمین خواهد کرد که 201 اسب بخار نیرو و 3000 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس شش دنده اتومات متصل خواهد شد. علاوه بر این، یک نسخه مجهز به موتور 1.5 لیتری از مدل GS7 نیز گفته می‌شود در نمایشگاه حاضر خواهد بود.

دو مدل دیگری که در کنار این شاسی بلند قرار است رونمایی شوند، دو خودروی کانسپت به نام‌هایEnSpirit و GE3 می‌باشند. انتظار می‌رود هر دوی این مدل‌ها در واقع پیش نمایشی از مدل‌های تولیدی باشند. مدل EnSpiritمی‌تواند یک خودروی پلاگین هیبریدی بر روی پلت فرم مشابه GS7 باشد، و مدل GE3 شاید برای جوانان هدف گذاری شده و خودرویی با یک موتور کاملاً الکتریکی خواهد بود که سال بعد در چین وارد بازار می‌شود.

علی رغم چنین حضور فعالی در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017، GAC موتورز هنوز وارد بازار آمریکا نشده است./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا