بنتلی سریع ترین خودروی چهارسرنشین دنیا را معرفی کرد

سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵

بنتلی سریع ترین خودروی چهارسرنشین دنیا را معرفی کرد

خودروساز بریتانیایی، بنتلی، همان قدر که به ویژگی های لوکس اهمیت می دهد سرعت را نیز مدنظر قرار می دهد.

دلیل این ادعا آن است که این خودروساز به تازگی کانتیننتال سوپراسپرت جدید را معرفی کرده که ادعا می شود سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهارسرنشین دنیا است.

این خودرو دارای بیشینه سرعت 336 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه است. همتای بدون سقف این خودرو یعنی کانتیننتال سوپراسپرت کانورتیبل نیز سریع ترین کانورتیبل چهار سرنشین دنیا معرفی شده که دارای شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه و بیشینه سرعت 330 کیلومتر بر ساعت است.

کانتیننتال سوپراسپرت از موتور آشنای W12 بهره می برد که با توربوشارژهای ظرفیت بالا و سیستم خنک کننده اصلاح شده ارتقا یافته و دارای عملکردی بهتر است. این اصلاحات منجر به افزایش قدرت 79 اسب بخار و گشتاور 217 نیوتون متر در مقایسه با مدل های 2009 سوپراسپرت شده است.

این مدل های جدید سوپراسپرت به منظور تطبیق با قدرت بیش تر موتور به ترمزهای سرامیک کربنی و سیستم خنک کننده ارتقا یافته مجهز شده اند.

این دیسک های ترمز بزرگ ترین نسخه ها در نوع خود در دنیا هستند و در پشت رینگ های آلیاژی مصنوعی 21 اینچی قرار دارند. مدل های جدید سوپراسپرت سبک ترین نسخه از کانتیننتال GT و سبک تر از مدل 20099 این خودرو هستند.

کانتیننتالسوپراسپرت جدید که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد حدود 58684 دلار گران تر از GT اسپید استاندارد خواهد بود./خبر خودرو


بدون دیدگاه