اخباراخبار خارجی

ارائه یک صندلی خاص برای خودروهای خودران

شرکت های اندکی مثل ب ام و و بوش اقدام به پیش بینی طراحی داخلی خودروهای آینده در نمایشگاه CESکرده اند. اما Bose  تنها بر روی یک مورد که آن  هم زیاد مرتبط با حوزه  فعالیتش نیست تمرکز کرده است.

ما همه Bose را با سامانه های صوتی فوق العاده اش می شناسیم، سامانه هایی که در دنیای خودرو جای خود باز کرده اند. اما این شرکت تصمیم گرفته که در نمایشگاه امسال CES با طراحی یک صندلی برای نسل جدید خودروهای آینده شرکت کند.

این صندلی که Bose Ride نام دارد یک صندلی با سامانه تعلیق است که هنگام رانندگی با یک خودروی خودران حس راحتی را به شما می دهد. Bose Ride دارای ساز و کار داخلی است که میزان حرکت سرنشین را به حداقل میرساند و لرزش های جاده ای و تکان های ناخواسته را کم می کند.

البته سامانه ای که در CES به نمایش درآمده اولین Bose Ride طراحی شده نیست. بلکه این صندلی برای نخستین بار در سال 20100 به صورت صندلی تک محور برای کامیون ها عرضه شده بود. حالا Bose امکان کنترل چند محوری را برای این صندلی ها فراهم کرده و به دنبال استفاده شان در خودروهای سواری است.

البته به نظر میرسد که این صندلی مناسب خودروهای اسپرت امروزی نباشد و بیشتر بر روی خودروهای لوکس خودران آینده نظیر نمونه های خودران بنتلی و رولزرویس نصب گردد./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا