اخباراخبار خارجی

با رنو کانگو مدل 2017 آشنا شویم

ون پرفروش رنو کانگو به عنوان بخشی از به روز رسانی 2017 خود به یک موتور قدرتمندتر، کم مصرف تر و جدید مجهز شده است.

رنو کانگو مدل 2017 با دو گیربکس جدید دستی شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته دو کلاجه و موتور جدید 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی که جایگزین نسخه 1.6 لیتری بنزینی قدیمی آن می شود به روز رسانی قابل توجهی خواهد داشت.

این موتور جدید در طیف مدل های رنو کلیو، کپچر و مگان نیز به کار رفته و دارای قدرت 84 کیلووات و گشتاور 190 نیوتون متر است. این موتور چهار سیلندر جدید علیرغم کاهش ظرفیت 400 سی سی، دارای 6 کیلووات قدرت و 42 نیوتون متر گشتاور بیش تر از موتور 1.6 لیتری قبلی است.

رنو ادعا می کند این موتور کوچک تر، 21 درصد کم مصرف تر بوده و دارای مصرف سوخت 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

کانگو بنزینی جدید با نام نوین کامپکت هم چنین از تجهیزات ایمنی بیش تری از جمله کمک استارت در سراشیبی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت و سنسورهای پارک معکوس بهره می برد که قبلا برای آن موجود نبود. کانگو هم چنین به کیسه های هوای راننده و سرنشین از جمله کیسه های هوای کناری مجهز می شود.

یک بسته ارتقایی آپشن به نام Pro pack نیز در برای مدل های بنزینی این خودرو ارائه می شود که شامل ناوبری ماهواره ای R-LINK رنو، نمایشگر لمسی رنگی 77 اینچی و دوربین دید پشت به همراه قفسه نگهداری بالای سر و در عقب دوگانه و درهای کناری کشویی است.

از دیگر آپشن های این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی سبک 15 اینچی، صندلی تاشوی سرنشین جلو، تکیه گاهی استیل در پشت صندلی ها، کف پایی چوبی ضد لغزش در قسمت بار و غیره اشاره کرد.

این خودرو بین 23490 تا 29490 دلار بسته به نوع مدل قیمت گذاری شده است./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا