اخباراخبار خارجی

آینده بی ام و برقی خواهد بود

حتی اگر طرفداران نخواهند، آینده تمام مدل های بی ام و برقی خواهد بود.

مدیر زیر برند عملکردی M بی ام و، Frank Van Meel اظهار داشت در ابتدا بخشM روی ساخت نیرومحرکه های هیبریدی برای خط تولید خود کار خواهد کرد اما به جای استفاده از آن ها برای ارتقای بهره وری سوخت، عملکرد را در اولویت خود خواهد داشت. این تیم عملکردی همچنان با مشکلات افزایش وزن مواجه است. Van Meel گفت: “ما فعلا در برقی سازی مدل ها مشکل نسبت قدرت به وزن را داریم که این امر تطبیق با فلسفه موتوراسپرت را سخت می کند.”

وی تاکید کرده است که سرانجام حتی مدل های M نیز تمام برقی خواهند شد. البته این امر کمی زمان می برد که می تواند خبر خوبی برای طرفداران M باشد که هنوز آماده جایگزینی خودروهای بنزینی خود نیستند. Van Meel افزود: “مسلما ما در ارتباط نزدیکی با تیم پروژه i هستیم تا به نسل بعدی تکنولوژی های سلولی، موتورهای برقی، کاهش وزن و سیستم های خنک کننده دست یابیم و در زمان مناسب گام بعدی را برداریم.”

Van Meel هم چنین در مورد احتمال ارائه نسخه M از مدل های i بی ام و گفت: “این امر منطقی به نظر نمی رسد. این مدل ها دو رویکرد مجزا هستند. مدل های M به عملکرد بالا مرتبط هستند در حالی که پروژه i آینده نگر بوده و بر بهره وری برتر متمرکز است.”/خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا