اخباراخبار داخلی

لکسوس دریاها، قایق اسپورت جوانان لکسوس

آفرین لکسوس! کمپانی خودروساز لوکس ژاپنی با معرفی یک قایق ورزشی لوکس مفهومی قدم در راه پرماجرایی گذاشته و تصمیم به گسترش برند لکسوس گرفته است. اولین شناور برند لوکس لکسوس 42 فوت طول و 8 صندلی دارد. معرفی این محصول در ساحل میامی با مراسم نمادین شکستن بطری توسط رئیس کمپانی موتور تویوتا انجام شد.

طراحی این قایق در مرکز طراحی واقع در ژاپن صورت گرفت. یک چشم مشتاق می تواند مولفه ها ی اصلی و زبان طراحی این خودروساز را در طراحی قایق به وضوح مشاهده کند. به نظر می رسد در طراحی این قایق از پستاندار دریایی، شاید گراز دریایی، الهام گرفته شده است.

مهندسی این قایق توسط دپارتمان دریایی تویوتا و ساخت آن بوسیله گروه Wisconsin’s Marquis-Carver Yacht انجام شد. در ساخت این قایق از پلاستیک تقویت شده فیبر و کربن استفاده شده است که به ادعای لکسوس نسبت به مواد قدیمی 2200 پوند این قایق را سبکتر کرده است. یک جفت موتور 5 لیتری لکسوس V-8s واقع در محفظه شفاف قابل دید، نیروی 885 اسب بخار را برای دو پروانه فراهم می کنند.

عرشه روباز این قایق با صندلی کاپیتان در وسط و یک صفحه بزرگ رنگی لمسی تجهیز شده است. دو صندلی تاشو به همراه صندلیهای اضافی در کناره ها قرار دارد. دستگاه تهویه مطبوع، 2 مبل، یک سینک آشپزخانه، اجاق گاز، یک یخچال، دوش حمام ویک سامانه سرگرمی به همراه وای فای 4 جی از دیگر ملزومات این قایق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا