انتشار تصویر رندر شده از نسل بعدی نیسان لیف

یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵

انتشار تصویر رندر شده از نسل بعدی نیسان لیف

نسل فعلی نیسان لیف قطعا یکی از زیباترین خودروهای هاچ بک الکتریکی نیست و انتظار می رود شرکت ژاپنی با تغییر طراحی آن را زیباتر سازد. خودرو مفهومی معرفی شده در نمایشگاه توکیو سال 2015 به نام IDS concept می تواند یک مدل مناسب به عنوان نسل بعدی لیف باشد.

به تازگی تصویر رندر شده ای از نسل بعدی لیف منتشر شد که براساس طراحی خودرو IDS concept نیسان بوده و جذاب به نظر می‌رسد. اگر نیسان بتواند چنین طراحی را روی نسل بعدی لیف پیاده کند قطعا انقلابی در طراحی خواهد داشت و بسیاری از مشتریان اتومبیل های الکتریکی را به سمت خود خواهد کشاند.

مشخص نیست نیسان طراحی IDS concept را در نسل بعدی لیف به کار خواهد گرفت یا خیر. کمپانی ژاپنی قصد داشته در سال 2018 این مدل را معرفی کند و طی CES 2017 خبر از استفاده فناوری خودران در نسل بعدی لیف را داد. مشخص نیست نسل دوم لیف از همان پلتفرم نسل بعدی رنو Zoe استفاده می کند یا خیر.

باتوجه به گفته Carlos Ghosn مدیرعامل وقت نیسان در جریان CES 2017، با به کارگیری از فناوری خودران ProPilot در لیف این اتومبیل به خودرو الکتریکی مدرن تبدیل خواهد شد. این سیستم برخلاف فناوری های خودران دیگر می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

مدل فعلی با باتری 30 کیلوواتی می تواند محدوده 171 کیلومتری را سپری کند اما نسل جدید با باتری 60 کیلووات ساعتی قطعا محدوده 340 کیلومتری را پوشش خواهد داد.


بدون دیدگاه