اخبار خارجیاسلایدر

نتیجه متوسط کرولا 2013 در تست تصادف

همه مدل های تویوتا کرولا سدان درجه ایمنی marginal را در تست ایمنی ایالات متحده گرفتند.

تویوتا کرولا سدان مورد تست تصادف فوق العاده سخت گیرانه برخورد روبرو 25% ، موسسه ایمنی بزرگراه ها آمریکا قرار گرفت و درجه Marginal را بدست آورد این موسسه درباره این درجه بندی توضیح میدهد که این درجه یک سطح بهتر از ضعیف است و زیر سطح خوب قرار دارد و در کل می توان گفت قابل قبول است.

Toyota-Corolla-625x378

در گزارش تست تصادف آمده است که: “عملکرد ساختار شاسی ضعیف بوده است و راننده به طور جدی در معرض خط قرار گرفته است. با اندازه گیری سنسورهای آدمک می توان گفت به احتمال زیاد در دنیای واقعی ساق پای چپ راننده صدمه میبیند. سر آدمک نیز پس از برخورد با ایربگ به حدود 10 سانتیمتر به سمت چپ رانده شد که احتمال برخورد با ستون جلو و داشبورد را افزایش میدهد.

toyota-corolla-iihs-2-625x347

این موسسه ایمنی در ماه آگوست 12 عدد از خودروهای کوچک پرفروش را تست کرده است و از میان هوندا سیویک سدان و کوپه تنها خودروهایی بودند که درجه بندی خوب را گرفتند و دیگر ماشین های چون Dodge Dart، فورد فوکس، هیوندای Elantra و Scion tC مانند کورولا به رده قابل قبول تست را پشت سر گذاشتند.

toyota-corolla-iihs-4-625x354

این درجه بندی کرولا را هم سطح خودروهایی چون شورولت Cruze، Sonic و فولکس واگن بیتل قرار میدهد. در ماه آگوست رئیس بخش مهندسی ساخت و تولید آمریکای شمالی اعلام کرد که مهندسان از سال پیش در حال اصلاح و بهبود طراحی، برای افزایش عملکرد در تست های تصادف هستند. وی اضافه کرد: “به محض اینکه طراحی جدید به پایان رسید ما تغییرات را اعمال خواهیم کرد. ما میخواهیم مطمئن شویم که مشتری احساس امنیت میکند.”

کرولا سدان هنوز توسط سازمان تست تصادف استرالیا و اروپا بررسی نشده است ولی سازمان تست تصادف استرالیا به مدل هاچ بک جدید و مدلی که در حال خروج از خط تولید است 5 ستاره داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا