اخباراخبار خارجی

انتشار تصویر تیزری از نسل بعدی سوبارو کراستریک

انتشار تصویر تیزری از نسل بعدی سوبارو کراستریک

دقیقا یک سال پس از رونمایی خودرو مفهومی XV در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2016، شرکت ژاپنی قصد داشته نسخه تولیدی آن را در ماه مارس معرفی کند. به تازگی تصویر تیزری از نسل بعدی شاسی بلند Crosstrek منتشر کرده که انتظار می رود در ایالات متحده با نام XV روانه بازار شود.

به نظر می رسد Crosstrek سوبارو در طراحی به مدل مفهومی شباهت داشته و دارای استحکام بالایی خواهد بود. در تصویر تیزری نمی توان طراحی خودرو را به خوبی مشاهده کرد، اما احتمال داشته شباهت بسیاری به نسخه مفهومی داشته باشد.

با رینگ های آلیاژ آلومینیومی و طراحی اسپرت، انتظار می رود Crosstrek کراس اوور قابل توجه شرکت سوبارو باشد. این شرکت اخیرا مدل های STI و WRX را بازطراحی کرده و در نمایشگاه دیترویت به معرفی آن پرداخت. هفته گذشته سوبارو طی نمایشگاه اتومبیل مونترال کانادا 2017، از مفهومی XV رونمایی کرد. زبان طراحی این خودرو تهاجمی بوده و شباهتی به نسخه تولیدی Crosstrek دارد. از تصاویر نمی توان اطلاعات بسیاری کسب کرد اما از ساختار شاید بتوان اطلاعاتی بدست آورد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه ژنو 2017 منتظر ماند. سوبارو می خواهد در 7 مارس 2017 طی هشتادوهفتمین نمایشگاه ژنو این کراس اوور رونمایی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا