مفهومی M1 Shark Concept بی ام و برای سال 2080

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵

مفهومی M1 Shark Concept بی ام و برای سال 2080

اگرچه ما آینده را با خودروهای پرنده تصور می کردیم اما به نظر می رسد چنین نیست و اتومبیل آیندگان طراحی محافظه کارانه ای دارند. اگر به این خودرو مفهومی مشاهده کنید متوجه می شوید که خودروهای آینده دور از تصور نیستند و به زمین تعلق دارند.

به تازگی Alex Imnadze از هنرمندان مطرح، تصویری از خودرو مفهومی  M1 Shark Concept منتشر کرده که مفهومی مربوط به سال 2080 را نمایش می دهد.

 

در طراحی شباهتی به Next 100 مفهومی بی ام و داشته اگرچه طراحی یک ابراتومبیل را پیدا کرده است. به نظر می رسد  M1 Shark Concept بیشتر مناسب یک پیست مسابقه باشد تا یک خیابان شهری زیرا انتظار می رود شرکت سازنده پیشرانه بسیار قدرتمندی روی آن قرار داده که مناسب خیابان شهری نخواهد بود.

 

اگرچه با زمانی که می توانیم آن در خیابان ها شاهد باشیم فاصله زمانی طولانی داشته و تقریبا مشاهده آن غیرممکن است، اما طراحی زیبایی Alex Imnadze برای آن در نظر گرفته است.

به هر حال مشخص نیست آیا در 80 سال آینده بی ام و چنین طرحی را عملی می سازد یا تنها باید در تصاویر شاهد آن باشیم. شرکت باواریایی در سال گذشته مفهومی Next 100 را به عنوان خودرویی با طراحی اتومبیل های 100 سال آینده را معرفی کرده که مورد توجه قرار گرفت.


بدون دیدگاه