اخباری از رنجروور اسپرت کوپه آینده

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵

اخباری از  رنجروور اسپرت کوپه آینده

دو شاسی بلند کوپه مرسدس GLE Coupe و بی ام و X6 از مدل های بلند قامت کوپه شرکت های آلمانی محسوب می شوند و حال شرکت بریتانیایی لندروور قصد دارد چنین مدلی را در آینده معرفی سازد.

این نوع شاسی بلندها اگرچه در ابعاد غول پیکر هستند اما در بخش عقب و شیشه آن شیب بسیاری داشته و همانطور که از نام آنها پیداست، ساختاری کوپه برای این مدل ها در نظر گرفته می شود. حال گفته شد رنجروور اسپرت کوپه یکی از محصولات این چنینی لندروور بوده که با طراحی ترکیبی از شاسی بلند و کوپه، یک مدل اسپرت به نظر خواهد رسید.

 

حال به تازگی OmniAuto.it تصویر رندر شده ای از رنجروور اسپرت کوپه منتشر کرده که نگاه کاملی از این مدل به دست  می دهد. در طراحی کلی از زبان مدل های دیگر بهره می برد اما شاهد چراغ های جلو و جلوپنجره اسپرت هستیم و شیشه عقب آن شیب بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

مشخص نیست آیا نسخه تولیدی رنجروور اسپرت کوپه چنین طرحی خواهد داشت یا خیر اما در صورت صحت داشتن می تواند یک مدل قابل توجه باشد. در بخش پیشرانه می توان انتظار داشت شرکت لندروور این مدل را با موتورهای بنزینی و دیزلی شش و هشت سیلندر عرضه دارد. مدل هشت سیلندر از نوع 5.0 لیتری بوده و می تواند یک مدل باعملکرد بالایی چون SVR باشد.

شاید نسخه هیبریدی از رنجروور اسپرت کوپه در کار باشد اما این موضوع مشخص نیست. اگرچه لندروور اشاره ای به زمان معرفی رنجروور اسپرت کوپه نداشته اما انتظار داریم در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2017 ماه مارس شاهد رونمایی باشیم.

 

 


بدون دیدگاه