آلمانیبررسی

رونمایی بنز جی کلاس کریزیل با آرنولد

شرکت Kreisel به همراهی آرنولد شوارتزنگر خودروی تمام الکتریک G-Class را رونمایی کرد.

مرسدس بنز G-Class واقعاً اولین وسیله نقلیه ای نیست که وقتی حرف از وسایل نقلیه سبز می شود ، به ذهن می آید ، مخصوصا با مدل های G63 AMG 6*6 و G500 4*4 . متخصصین باتری شرکت استرالیایی kreisel با معرفی این محصول در پیست اسکی Hahnenkamm به عنوان پشت صحنه و آرونولد شوارتزنگر به عنوان سخنگوی شرکت، G-Class تمام الکتریکی را معرفی کردند که احتمالا متقاعد کننده ترین باتری های خودروهای آفرود 4*4 را دارا می باشد. متخصصین Kreisel در فناوری های باتری برای خودرو ، صنعت ، مسکونی و G-Class از آخرین تجربیات موجود بهره می برد. Kreisel ، G350 را با بیرون کشیدن موتور و فرستنده و هم چنین قرار دادن موتور الکتریکی دوبل و گیربکس با ضرایب کوتاه به G350 الکتریکی تبدیل کرده است. برای ایجاد این تغییرات شرکت قادر خواهد بود ظرف دوماه و در حالی که ظاهر خودرو تقریبا بدون تغییر باقی بماند و تنها لوگوی Kreiselبزرگ بر روی جلو پنجره مشبک آن نصب شود، خودرو را تحویل دهد.

Kreisel می گوید که خودروی الکتریکی 4 چرخ متحرکش صفر تا صدی معادل 5.6 ثانیه دارد و میتواند بیشتر از 483 Hp تولید کند و بیشتر از 186 مایل ( 300 کیلومتر) را به ازای هر بار شارژ و با سقف سرعت 113 مایل برساعت که معادل 183 کیلومتر بر ساعت می باشد، طی کند.

در طراحی داخلی ، Kreisel ، G350 را به همان صورت و دست نخورده رها نموده و تنها ابزارهای آن را در پشتیبانی از انتقال قدرت الکتریکی ، طراحی مجدد نموده است. برای شارژ این باتری ها قابلیت شارژ سریع (fast-charging) هم قرار داده شده و زمانی که شارژ باتری ها به اتمام می رسد می تواند در 25 دقیقه شارژ باتری ها را به 80 درصد برساند.

در این جا شوارتزنگر بیشتر از یک چهره بازیگر سینمایی ظاهر شده است و در به شهرت رساندن نام  Kreisel نقش بسزایی داشته است.

اگرچه پروژه های دیگر Kreisel  از سال 2014 مورد آزمایش قرار گرفته اند که شامل یک پورشه الکتریکی پانامرا ، فولکس واگن transporter و مرسدس  بنز Sprinter بوده است،  اما به نظر می رسد آن ها راه خود را برای G-Class با آرنولد یا بدون آرنولد یافته اند و ما فکر می کنیم  که کمپانی از انجام این پروژه با  آرنولد راضی تر به نظر می رسد.

شوارتزگر در آغاز کار گفت” برای من ، استفاده از ورژن الکتریکی این اتومبیل خارق العاده، مثل به وقوع پیوستن یک رویا می باشد. تست اول رانندگی با آن احساس لذت واقعی بود.Kreisel  به طور باور نکردنی اسپرت است و مزایایی دارد که ارائه می دهد . من واقعاً بدنبال این تست های رانندگی و اجرای آن ها و هم چنین توسعه بیشتر در کالیفرنیا هستم.”

شوارتزنگر برای آن ها تنها برای موفقیت در تبلیغات نیست. طبق گفته ی آن ها او در تست G-Class الکتریکی و توسعه آن، کمپانی را همراهی خواهد کرد و در کنار دیگر کارمندان Kreisel در جنوب کالیفرنیا قرار خواهد گرفت.

متاسفانه به نظر می رسد  Kreisel  برنامه ای برای فروش G-Class الکتریکی به مشتریان ندارد. این مورد نشان دهنده یک نمونه اولیه منحصر به فرد خواهد بود پیش ازآنکه با شرکت های شریکش برای قرار دادن تکنولوژی باتری هایش بر روی خودروهای تولید انبوه آن شرکت ها  صحبت کند.

از مشاهده و معرفی نمونه های اولیه ی خودروهای الکتریکی 4*4 مدت زیادی می گذرد اما G-Class شرکت Kreisel تواناترین و همه فن حریف تر از سایر مدل ها می باشد. شاید یک روز ، مسیرهای آفرودی و جاده ها ، با چنین وسایل نقلیه الکتریکی و بی سروصدایی طی شوند که آن روز ، امروز نخواهد بود .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا