اسلایدربررسیچینی

ام جی GS با 4 ستاره ایمنی از استرالیا

جی اس که اولین شاسی بلندِ ام جی محسوب می شود، ماه آوریل سال 2015 در نمایشگاه اتوموبیل اتو شانگهای معرفی شد. طراحی و مهندسی این خودرو که در چین مونتاژ می شود، توسط مرکز طراحی ام جی واقع در منطقه لانگبریجِ انگلستان انجام شده و موتور کاملاً جدید آن به نام کیوب تِک، با همکاری جنرال موتورز ساخته شده است. جی اس از پلتفرمی مقیاس پذیر بهره می برد که مخصوص خودرو های شاسی بلند بوده و با همکاری شرکت مادر یعنی کمپانی چینی سایک موتور ساخته شده است.

همانطور که می دانید، جی اس در ایران با موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت عرضه می شود که توانایی تولید 217 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را داشته و به گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه مجهز است که نیروی موتور را به هر چهار چرخ هدایت می کند. جی اس هم اکنون توسط شرکت مدیا موتورز با قیمت 157 میلیون تومان به فروش می رسد.

جی اس در تاریخ 23 نوامبر 2016 توسط موسسه معتبر ANCAP در استرالیا تست شده است که نتایج آن به تازگی در وب سایت این موسسه منتشر شده است. لازم به ذکر است که این خودرو از 6 کیسه هوا (2 عدد جلو، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده ای) بهره می برد. امتیاز جی اس در تست برخوردِ قسمتی از جلوی خودرو (Frontal Offset) برابر 13.47 از 16 و امتیاز آن در تست برخورد از کنار (Side Impact) معادل 16 از 16 است. همچنین امتیاز کلی آن رقم 31.47 از 37 بوده و موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از این موسسه استرالیایی شده است.

ام جی جی اس در تست برخوردِ قسمتی از جلوی خودرو (Frontal Offset) با سرعت 64 کیلومتر در ساعت

می توانید در جدول زیر وضعیت ایمنی جی اس را با برخی شاسی بلند های هم کلاس این خودرو که توسط موسسه ANCAP تست شده اند، مقایسه کنید:

نتایج تست ام جی جی اس تویوتا راو 4 کیا اسپورتیج نسل چهارم هیوندای توسان نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر لکسوس NX نیسان ایکس تریل
برخوردِ قسمتی از جلوی خودرو (Frontal Offset) – حداکثر امتیاز = 16 13.47 13.56 13.62 14.53 15.58 14.39 14.68
برخورد از کنار (Side Impact) – حداکثر امتیاز = 16 16 16 16 16 16 16 16
امتیاز کلی از 37 31.47 34.56 34.62 35.53 35.58 35.39 35.28
تعداد ستاره 4 5 5 5 5 5 5
تعداد کیسه هوا 6 7 6 6 7 7 6

 

96 دیدگاه

  1. جالبه،امتياز اوت لندر از همه بالاتر بوده.واقعا موتور جي اس ٢١٧ اسب قدرت داره؟من نميدونستم.ولي تو اين فهرست من راو٤ رو ترجيح ميدم.nx رو خيلي تجربه كردم با توجه به اينكه داييم داره و من باهاش تو طرح ميرم .ماشين فوق العاده ايه مخصوصا وقتي توربو وارد مدار ميشه يه صداي ريز ميده كه روح آدم رو ارضا ميكنه ولي اتاقش خيلي كيپه و جادار نيست ،نميدونم چرا سنسور قفل شدن ش رو دستگيره در عقب سمت رانندست.معمولا رو دستگيره راننده ميزارن البته اين عيب نيست ولي خب يه خورده سخت ميشه ولي كيفيت و موتور و آپشن…. واقعا حرفي براي گفتن نميزاره.ولي راو٤ اتاق خيلي خوبي داره و موتورش هم خيلي قوي و سرزنده ست

    1. کاملا موافقم گرچه امجی جی اس هم خودروی زیبا و پر قدرتیه اما خب nx واقعا یه چیز دیگه است

      1. واقعا امروز رو باید جشن گرفت و در تاریخ ثبت کرد!!!
        اولین باری که سانمارتین با من موافقه!!!!!!!
        من الان هول شدم نمیدونم چی باید بگم!!!
        چرا منو تو این موقعیت قرار میدید؟؟؟!!!!!!!!!!

        1. هه هه ..من که دیوانه نیستم بجون ملت بیوفتم ما همه با هم دوستیم و اگه حرفی برخی مواقع میش میاد از سر تفاوت سلیقه است من کیا هیوندای دوست دارم شما مثلا لکسوس و نریمان امجی
          اما اسپرتیج جز 5 ستاره ای هاست تو این جدول حالا من از اسپرتیج جدید خیلی خوشم میاد ولی اکثر کاربران از اون طراحی خوششون نماید
          منم با پونی کار موافقم امجی واقعا تو چینی ها بهترین کیفیت داره و بخصوص فنی خوبی داره نباید به انگلیس ارتباطش داد اگه شما اطلاعی از قیمت امجی و اسپرتیج در خارج از ایران داری بد نیس که اطلاع یدید یه مقایسه ای بکنیم بیینیم چی به چیه و بلحاظ قیمت در ایران به چه صورت تفاوت دارند،،،??

          1. ام جی مادامی که دفتر سرپرستی و طراحی آن و مرکز موتور اسپرت آن که در مسابقات تورینگ بریتانیا شرکت می کند در انگلستان باشد و اصطلاحا هدکوارتر آن دفتر اصلی و قدیمی آن در لانگ بریج باشد ، یک برند انگلیسی است و خواهد بود .. اگر در اینترنت هم سرچ کنید ، همه جا نوشته برند بریتانیایی ..

          2. دوست من از روی منطق و دانش حرف بزن و هر چیزی را که نمیدونی فکر نکن نیست.. شما این برند را تا همین چند سال پیش نمی شناختی و حالا نظریه پردازی میکنی..
            در سایت مادر ام جی همه بریتانیایی هستند و امکان LIVE Chat هم برقرار است .. اگر مطلبی که می گویید را با ایشان در میان بگذاری ، راهنمایی تان می کنند که هم رابطه چین را با این شرکت و برند بریتانیایی بدانید و هم بدانید که چین به عنوان یک سرمایه گذار ، در دنیا پیشرو است و اون چیزی که شما به عنوان خودروی چینی شناختی با ماهیت این برند ، زمین تا آسمان فرق می کند
            اون چیزی هم که قدیمی شده داستان چینی نامیدن یک برند اصیل توسط یک عده تازه به دوران رسیده و نوجوان از همه جا بی خبر است که خودرو را با کیا ریو باباشون شناختن..
            حالا چی شده داری توبه می کنی!!!!

          3. میشه بگی چند سالتونه شما البته مشحصا شخصیت و منش و صحبت به سن و سال نیست اما ادبیات و طرز صحبت شما بسیار کوچه بازاری و جنگ طلبانه است در ضمن امجی با 25 نفر از کارکنان در انگلیس بسته شد و به چین نقل مکان کرد
            یکی از کاربران بنام amin با نظرات من کاملا مخالفه اما تا بحال من کوچکترین توهینی از طرف ایشان ندیدم چه خوبه که انتقاد همراه با آداب امتقاد باشه من شخصا امجی بک برند 100%چینی میدونم و چندین و چند دلیل هم دارم

          4. دیدی حالا آگاهی نداری!!!
            دوست من ام جی فقط خط مونتاژ ام جی 3 خود را با 25 کارگر مشغول بست و مابقی تاسیسات عظیم ام جی در لانگ بریج در سر جای خود هست . شما حتی انقدر توانایی سرچ کردن نداری که ام جی دیزاین را که در گوگل ارث هم بازدید 3D داره ببینی و این همه اطلاعات غلط ندی
            لینک اصلی خبر را هم میزارم تا اگه سواد خواندن انگلیسی داری متوجه بشید که چیزی که جمع شد یک خط مونتاژ 100 متری بوده و اگر نه در پایین خبر می بینی که مقامات سایک اعلام کردند که سرمایه گذاری در لانگ بریج را افزایش هم می دهند و حتی در خبر به 300 مهندس مشغول به کار در دیزاین سنتر ام جی در انگلستان هم اشاره شده :
            http://europe.autonews.com/article/20160923/ANE/160929905/mg-will-stop-uk-production
            حالا شما بیا خبر را تحریف کن و دروغ پراکنی کن که مثلا چی بشه ..!!!
            من ادبیاتم کوچه بازاری هم باشه که نیست .. بهتر از اینه که دیکته درست کلمات را بلد نباشم و مدام بهم تذکر بدهند و ریشخند شوم..
            دلایل ات را برای چینی دونستن یک برند اصیل مانند MG برای خودت نگه دار چون الان عصر اینترنت هست و هرکسی با یک خط موبایل هم به همه اطلاعات دسترسی داره و میتونه درست و غلط هر چیزی را مستدل و مکتوب بدونه..!!!

          5. دوستان اگر موافق باشید برای خاتمه دادن به بحث ملیت ام جی من این موضوع رو یکشنبه که رفتم دکل با یکی از مهندسان چینی که رابطه خوبی هم داریم مطرح میکنم تا ببینم اون چی میگه و نظرش راجع به این برند چیه وبفهمیم خود چینیها برند ام جی متعلق به کدوم کشور میدونن.بعد نظرش رو به اطلاعتون میرسونم

          6. امین جان تو فکر میکنی الان اگه از یک ایرانی بپرسی شرکت رنو-پارس متعلق به کجاست و سهامش چی به چیه یا چی تولید میکنه ، چند نفر فرانسوی میدونند و یا چند نفر ایرانی خبر دارند؟
            چند نفر هندی میدونند جاگوار و لندروور در اصل برند کجایی محسوب میشه ؟؟!! اینترنت برای همینه..

          7. نمیدونم بحث انگلیسی یا چینی بودن برند ام جی کی قراره تمام بشه. به شخصه فکر نمیکنم که این موضوع خیلی اهمیت داشته باشه. جدا از اینکه هر برند مربوط به چه کشوری باشه مهم اینه که کیفیت اون برند چقدر هست. به هر حال الان اکثر برندهای چینی هم همکاری نزدیکی با شرکتهای معتبر خودروسازی دارند و صرف نام چینی نمیتونه نکته منفی قابل توجهی برای یک برند باشه. اما در مورد ام جی ، چیزی که به نظر من میاد اینه که این برند تقریباً قویترین و معتبرترین برند چین هست؛ البته نمیدونم چرا میزان فروش این خودرو توی چین بالا نیست؛ شاید به این دلیل باشه که خودروهای ام جی از نظر سطح قیمت در رنج بالایی قرار میگیرند و مجبورند با برندهای معتبرتر توی چین رقابت کنند؛ بر خلاف اکثریت چینی های دیگر که رنج قیمتی پایینتری دارند و مستقیماً با برندهای معتبر رقابت ندارند. اما در اروپا ، صرف اینکه برند ام جی به این بازار راه پیدا کرده و به فروش میرسه نشان از این هست که استانداردهای حداقلی اروپا توی این برند رعایت شده، اما وقتی به میزان فروش این برند نگاه کنیم خواهیم دید که میزان فروش واقعاً پایینه و رقم فروش قابل توجه نیست و بدون تعصب میشه گفت این برند نسبت به بقیه برندهای اروپایی ، برندهای ژاپنی و برندهای کیا و هیوندای کره ای از ارزش پایینتری برخوردار هست. اما در آخر باید به این موضوع پرداخت که آیا در کشور ما ام جی ارزش خرید دارد؟ باید گفت در شرایط مساوی با برندهای کره ای و ژاپنی خیر. اما چیزی که توی کشور ما هست اینه که خودروهای ام جی به نسبت مشخصات و سطح آپشن نسبت به برندهای مشابه کره ای و ژاپنی قیمت پایینتری دارند و این اختلاف قیمت میتونه اختلاف ارزش برند ام جی با این خودروها باشه و بر این اساس تا حد زیادی توجیه خرید این برند باشه. مثلاً خودروی ام جی جی اس با قیمت تقریبی 160 میلیون از نظر مشخصات تقریباً همسطح خودروی توسان با قیمت تقریبی 190 میلیون هست. اگه این دو خودرو با یک قیمت ارایه میشدند قطعاً ارزش خرید توسان بالاتر از ام جی بود ولی در شرایط فعلی اختلاف سی میلیونی قیمت این دو میتونه خرید ام جی جی اس رو توجیه کنه. یا مثلاً در مقایسه دو خودروی ام جی جی تی و هیوندای اکسنت که هر دو یک تقریباً یک قیمت هستند خواهیم دید که مشخصات ام جی یک سر و گردن بالاتر از اکسنت هست که در اینجا هم این مساله خرید ام جی رو در برابر اکسنت موجه میکنه.

          8. دقیقا درست اشاره کردید و ام جی ها به دلیل قیمت در سطح اروپایی ها و گرانتر بودن از چینی ها ، کمتر استقبال شده اند ولی اینم در نظر بگیرید که ام جی های کنونی که در رده های اکونومیک عرضه شده اند ، همه برندهایی تازه هستند و هنوز به عمر نسل دومشان هم نرسیده اند و قطعا با رشد فروش خیره کننده ای که ام جی ها دارند ، در سالهای آتی بیشتر فروش می روند .
            ولی ام جی ها در تمامی سگمنت ها از کیا برتر هست و در بازار چین پرفروش تر بوده..!!
            استدلال درستی داشتید و قضیه همین است که در کشور ما ام جی ها بسیار ارزش بیشتری در برابر کالای دریافتی دارند..
            برای همین آنهایی که از خودرو سر در می آورند ، بیشتر به این برند گرایش داشته اند و اکثرا ماشین باز هستند..

          9. این بحث تمومی نداره چون یه عده براشون صرف نداره حقیقت را بپذیرند و اگه خودشون رو به نفهمی بزنند ، احساس بزرگی می کنند

          10. جناب سن مارتین عزیز
            بنده هم ماشین کره ای داشتم و هم آلمانی زمانی که بی ام و E46 را فروختم دنبال ماشینی بودم که کیفیت سواری ماشین قبلی رو داشته باشه و بر حسب اتفاق یه MG 550 سوار شدم و واقعا لذت بردم با همان پول میتونستم مزدا 323 یا سراتو بخرم ولی بین این سه خودرو واقعا از سواری MG 550 بیش از همه لذت بردم و نهایتا خریدم و دوسالی هم MG سوار شدم و الان هم دیگه ندارمش و فروختمش. و بدون تعصب عرض میکنم ماشینی بسیار عالی و ارزشمند تر از پولی هست که بابتش پرداخت میکنید.
            ولی برای من جالبه که هر جایی اسمی از MG برده میشه جناب سن مارتین هم حضور دارن اگه این ماشین انقدر ها هم مهم نیست چرا انقدر وقت خودتو مردم رو میگیری برادر که بشینن اراجیف شما رو بخونن برو زیر پستهای کیا و هیوندا ازشون تعریف کن .
            یعنی کافیه دوستانی که دارن در رابطه با MG تحقیق میکنن بجای عبارت MG ، کلمه sunmartin رو تو گوگل سرچ کنن. داداش تو خودت شیدی یه تبلیغ برای MG .
            یه بار بیا بگو این دلالهای خودرو های کره ای مثل اسپورتیج با دو ایربگ و یه دیفرانسیل چی بهت میدن من قول میدم ما تو این پستها اعلام کنیم ملت یه کمکی جمع کنن بهت بدن تا انقدر چرت و پرت ننویسی تا اشخاصی که میخوان تحقیق کنن مجبور نشن تو هر پستی جملات تکراری شما رو بخونن

          11. شما که هنوز بعد نیستی اظهار نظر بدون توهین و تشنج و تخریب کنی لطفا دم از آداب کامنت گذاری نزن و طز از خودت ول نکن بنده با اوجه به تجربیات شخصی خودم تنها نظرم و واقعیت اعلام کردم
            مشکلات امجی در چند کلمه برمیشمارم که خوانندگان خود قضاوت و نهایتا تصمیم گیری کنند
            1-برند 100 % چینی با قیمت یک کره ای و ژاپنی
            2-قطعات کمیاب و گران
            3- طراحی داخلی و خارجی کسل کننده و غیر امروزی
            4- کیفیت تریم داخلی در حد سایر چینی ها به گزارش اکثر کارشناسان خودرویی و سایت ها
            5-بازار دست دوم کم رونق
            6-نمایندگی های کم و نداشتن نمایندگی و تعمیرگاه در شهر های کوچک
            7-ذهنیت بد خریداران به برند های چینی
            8′-ارزش کم در مقابل کالای دریافتی
            9-خرابی های مکرر در سیستم ترمز و گیرباکس
            ونیز استهلاک بسیار بالا بواسطه حضور توبو شارژ و بنزین بی کیفیت داخلی

          12. توهين و تشنج و تخريب؟؟؟!!!!
            توهين و تخريب اكي،ولي تشنج چه ربطي به اين دوتا داره؟شنيديم كه كسي رو تخريب كنن يا توهين كنن ولي تشنج كنن رو حقيقتا نشنيده بودم!!
            اين جمله (كسي را تشنج كردن) يعني چي؟؟؟؟

          13. امین عزیز بنده در کمال ادب مطلبم را بیان کردم و قصد جسارت به ساحت و حریم فکری و اقتصادی کسی را ندارم من فکر میکنم که در حال حاضر با پول یک امجی میتوان ژاپنی های بسبار با کیفیتی مثل کمری و حداقل کرولا خربداری کرد

          14. حرفي نيست دوست عزيز.جامعه پر از اختلاف سلايق هستش و اتفاقا همين اختلاف ها هستش كه جامعه رو متنوع و رنگارنگ ميكنه و از يكنواختيش جلوگيري ميكنه.مثلا شما سراتو دوست داريد ولي من اصلا دوست ندارم با اينكه الان با اقساط بدون بهره ٣ساله ميدن.
            منم لنسر دوست دارم ولي شما دوست نداريد و هر كدوم دلايل خودمون رو داريم
            دليل هم نميشه كه حق با هيچكدوممون باشه واصلا شايد هردو اشتباه ميكنيم

          15. آقا لطفا سانیمارتین رو متشنج نکنین! همینجوری نمیتونه درست بنویسه چه برسه متشنجم بشه!

          16. من سه سال است که ام جی دارم و بسیار هم از این خودرو و خدماتش در شهرستان راضی هستم و تا بحال بجز برای سرویس ها و رنگ یک قسمت سپر به نمایندگی نرفتم.
            کسی که این خودرو و برند را استفاده میکنه میدونه چه کیفیت و طراحی برتری داره
            شما ظاهرا درباره این خودرو چیزی نمیدونی ولی 9 موردی که گفتید اکثرا غلط و بعضی مغرضانه و دروغه و حتی مواردی برعکسه:
            1/ این برند صد درصد بریتانیایی است چون تمام طراحی ها و تست ها از روز اول روی کاغذ تا مرحله چیش تولید در انگلستان انجام میشه و آنجا مرکز عظیمی فرآیند تولید را پشتیبانی و طراحی میکنه که نتیجه آن این سطح کیفیت اروپایی است ولی مالکیت سهام و سرمایه گذاری آن با یک هولدینگ بزرگ در چین است که شانگهای موتورز است که ششمین تولید کننده خودرو دنیاست و مشابه ام جی برند های دیگری از جی ام و فولکس واگن و در آینده نزدیک آئودی را هم تولید می کند. تولید این شرکت 5 میلیون خودرو در سال است که ام جی بخش کوچکی از آن است.
            2/ قطعات این خودرو تا آنجا که من اطلاع دارم بسیار فراوان و ارزان تر از ژاپنی ها و اروپایی های بازار است و با راه افتادن خط تولید ام جی در آذربایجان ایران و خط تولید موتور های SG این برند آینده قطعات و خدمات این خودرو بسیار روشن و بازار آن دارای فراوانی و ارزانی است.
            3/ طراحی این خودرو بسیار برتر است ولی طراحی سلیقه ای است و ام جی ها با داشتن طراحان برتر اروپا در مرکز لانگ بریج به نظر اکثر افراد بسیار چشم نواز هستند و سلیقه شما در اقلیت است.
            4/ کیفیت تریم داخلی ام جی در فیس لیفت ام جی 6 و فیس لیفت جی اس و حتی در خودرو جدید زد اس بسیار برتر است و در مورد ام جی 3 و مدل های موجود در ایران حداقل از کره ای ها برتر است و آنرا در گذر زمان و مدل های قدیمی این خودروها به وضوح میتوان دید.
            5/بازار خودرو و دست دوم کشور مانند بازار بسیاری از مشاغل در وضعیت فعلی کشور تعطیله ولی این خودرو با راحتی خانوادگی ،نرمی و کیفیت و دوام ، بهترین خودرو برای چندین سال استفاده است و راحت شما میتوانید هفت هشت سال با نگهداری مناسب ، آنرا سوار شوید.
            6/ نمایندگی های این شرکت در ایران از بسیاری از برند ها بیشتر است و در تهران و شهرستان محل زندگی ام ، خدمات با کیفیت و خوبی ازشون دیدم که از بسیاری از برند ها که خبر دارم برتره ولی این مورد نسبیه
            7/ ذهنیت در مردم عوام در ایران نسبت به همه چیز اشتباه و غلطه و نمی شود با کج فهمی ها و نادانی مردم کوچه و بازار زندگی کرد
            8/ اتفاقا ارزش ام جی ها در برابر رقم پرداختی بسیار زیاد است و این نقطه برتری ام جی ها نسبت به سایر برند های ایران است که شما با پرداخت پول یکسان ، کالای برتری از نظر تکنولوژی و کیفیت سواری و قدرت و شتاب دریافت می کنید و این موردی است که شما کاملا برعکس می گویید و اینو فقط یک ام جی سوار میتونه بفهمه!!
            9/ این مورد هم ساخته تخیل شماست زیرا در این موارد در کلاب پر جمعیت ام جی ، گزارش های این چنینی نداشتیم و با سر زدن به نمایندگی ها فقط مواردی محسوس است که مشتریان در اثر استفاده غلط و نابه جا و نگهداری نادرست دچار دردسر شده اند و این مورد در خودروهای با تکنولوژی پیچیده تر مانند ام جی ، فراوانی بیشتری دارد

            من به شما توصیه می کنم که با توجه به اینکه تجربه چنین ماشینی را نداشته اید ،دست از این رفتار مخرب بردارید. این یه جور دروغ گوئیه!

          17. من در موارد فني اين خودرو نميتونم نظر بدم چون تجربه اي ندارم اما به لحاظ طراحي به نظرم جي اس طراحي بسيار خوب و خاصي داره.يه نوع يونيك بودن داره در خودش و من بسيار ميپسندم،مثل نيسان جوك،اون هم خيلي خاصه

  2. امتیاز نهایی چطور داده شده ؟ چون جمع دو امتیاز اول با امتیاز نهایی یکسان نیست. به نظر میاد که امتیاز نهایی بر اساس سیستم های کمکی ایمنی داده شده. مجموع دو ردیف امتیازی برای جی اس با بقیه خودروهای جدول تفاوت زیادی نداره ولی توی امتیاز مجموع یک دفعه اختلاف زیاد شده.

    1. دقیقا .. خودرویی که ترمز پیش گیری از برخورد روبرو و سیستم حفظ مسیر بین خطوط را نداشته باشد ، با پروتکل های سال 2015 به این طرف ، موفق به کسب پنجمین ستاره نمی شود..

  3. ام جی و جیلی و هاوال تو چینی ها عالیند بعد با انگلیسی گفتن ام جی جز بهونه دادن دست شرکت مادر و نمایندگی برای گران دادن الکی خودرو ثمره دیگه ای نداره

    1. جناب پونی کار

      بحث ملیت برند از اونجایی حادث شد که یک عده بیکار به جهت تخریب این برند انگلیسی ، تلاش به چینی بودن آن نمودند که با ابرام بر آن ، ادامه بحث که ام جی چینیه ، چینی هم که آشغاله ، پس ام جی آشغال هست .
      این نوع اظهار نظر ها و توهین به انتخاب سلیقه کسانی که طرفدار این برند هستند را به واکنش واداشت ، کم نبود نظرات پوچ و بی مایه از کسانی که هیچ شناختی از یکی از اولین اسپورت سازهای دنیا نداشتند و با چینی خواندن آن ، مواد اولیه کابین را از پلاستیک های بازیافتی ، بوی مشمئز کننده کابین ، و با دیگر کامنت های بچه گانه ، حمله ور شدند .
      به هر حال ، بنده همیشه برای همه برند ها ( نه دلالهای واردکننده در ایران ) احترام قائل هستم که توانسته اند با باروری عمل و ساختن تکنولوژی ، زندگی را آسان تر نمایند .
      در ادامه ، گران بودن محصولات ام جی ، از مبدا کارخانه مونتاژ کننده آن است ، هر چند که شخص بنده به قیمت جی اس همیشه معترض بودم و بازه قیمتی 145 میلیون را برایش مناسب میدیدم ولی متاسفانه سوداگران دلال در همه برندهای وارد شده ، فقط پول را میبینند .
      امیدوارم شما عزیزان از جمله سان مارتین دوست داشتنی ، دیگر به هر دلیلی به برند ام جی حمله نکنید و تخریبش نکنید ، مسلما اینگونه میتوانیم همه ما که خودرو جزو فانشان هست ، بهتر به مسایل فنی و ایرادات آن بپردازیم و فضا را برای دیگران که در جستجوی کسب اطلاعات هستند ، مساعد نماییم .
      ممنون از همکاری همه .

      1. نریمان عزیز در مورد ام جی نظر شخصی من اینه که ماشین خوبیه و لذت های خاص خودشو داره از نظر سواری و اگه یه روزی یه ام جی بخرم اصلا روی این موضوع حساس نمی شم که کسی بگه ام جی چینیه چون با چینی گفتن چیزی از خودروی من کم و ریاد نمیشه اما این داستان ام جی کوبیدن از انجایی شروع شد که عده ای ام جی رو بهتر از کیا دونستند و با سانمارتین یکی به دو کردند ولی انصافا دیگه مثل روز روشن که برند کیا در حال حاضر جایگاه بالاتری داره ولی در عینحال هم من اینو قبول ندارم که ام جی را در کنار سایر چینی ها قرار دهیم واقعیت اینه که درست ام جی تنها در چین تولید میشه اما یک سابقه و تجربه طولانی داره در سطوح برتر خودروسازی که نمی توان از ان به راحتی گذشت

        1. توی همین آمار فروش چین ، از نظر فروش ، جایگاه پایین تری داره.. فنی اش هم که همه میدونند ام جی ها بالاتر از کیا ست
          در تمامی سگمنت ها خودروهای MG برتر از Kia هستند :
          ام جی جی اس 141 و اسپورتیج 288
          ام جی شش 386 و اپتیما 479
          ام جی جی تی 231 و سراتو 311
          ام جی سه 269 و کیا سول 413
          اینم قابل توجه کره ای دوستان ..

      2. این پلاستیک های بازیافتی ، بوی مشمئز کننده کابین رو من کاملا یادمه که سانمارتین به کار برده بود اونم در مورد یک خودروی چینی تازه رونمایی شده که فقط عکسش منتشر شده بود و من در جواب گفتم که شما گویا قابلیت خاصی دارید که از عکس یک خودرو متوجه بوی شمئز کننده کابین میشوید!!!!!!!!!!!!!!!
        حالا الان که خوبه.قبلا که بلا استثنا هر خودرویی معرفی میشد میگفتن همسایمون داره و به درد نمیخوره.الان که کلا میگن من این خودرو رو سال94داشتم و این خودرو رو به درد نمیخورد فروختم سراتو گرفتم
        حتی یادمه تو تاپیک معرفی و رونمایی آریزو5 اولین کامنت مال سانمارتین بود اونهم بدین مضمون که همین الان سوار آریزو 5 هستم.کیفیتش آشغاله.کاملا هم از سراتو تقلید کرده ولی در ابعاد کوچکتر و کیفیت افتضاح!!!!!!!!

      3. البته چون طرف اصلی صحبت با من بود وارد این مقوله شدم
        ببین کاربر ارجمند امجی در گذشته هرچی بوده بوده و گذشته درگذشته جای مونده الان برند امجی چینیه و در هیچ رنکینگی بحساب نمیاد حتی بخش توسعه و تحقیقش خیلی ضعبف عمل میکنه و مدل های چندانی نداره
        قسمت دوم صحبتم خلاصه و مفید من در هیچ کامنتی از عبارت آشغال استفاده نکردم و نظر خریداران امجی محترمه اما اینکه بخواین با کره ای ها مقایسه شون کنید درحق کره ای ها که امروزه با آلمانی ها در تمامی سایت های تخصصی اروپایی مقایسه میشن بی مهری و کم لطفیه شما بیا کیا و هیوندای و حتی سانگ یانگ با رنو پژو اشکودا مزدا تویوتا هوندا فولوکس شورولت مقایسه کن نتیجه بگیر که همه این برندها بالا و پایین دارند مشکلی نیست اما کیا هیوندا با چینی نمیشه جمع بست

        1. شما یه Vs از خودروهای هیوندای و کیا با آلمانی ها در سایت های معتبر و معروف جهانی در کلاس های غیر مینی ، آدرس بده ما هم در جریان مقایسه کره ای ها با آلمانی ها باشیم..

          1. مقایسه اپتیما و مزدا 6
            http://www.thecarconnection.com/car-compare-results/kia_optima_2016-vs-mazda_mazda6_2016

            مقایسه سورنتو و فورد ادج

            http://www.thecarconnection.com/news/1102202_kia-sorento-vs-ford-edge-compare-cars
            فورد ادج یکی از برترین suv های دنیا و در حد دیسکاوری و مزدا cx 5 است البته سورنتو برترین suv جهان در کلاس مید سایز شد سال 2016

            مقایسه سراتو با برترین سدان های جهان :سراتو بر علیه هوندا سویک (من عاشقشم) و شورولت کروز (واقعا دیوونه طراحی کروز هستم)

            http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/compare/?trims=12112-352866_12250-356545_12101-349836

            و در نهایت کیا استینگر و بی ام دبلیو سری 3 (محبوب ترین کلاس بی ام دبلیو)
            http://www.thecarconnection.com/compare/kia_stinger_2018_choices

          2. خیلی خنده داره
            مقایسه خودروها را از یک سایت خرید و فروش خودرو دادی!!!!!
            از این سایت تخصصی تر و معتبر تر نبود ؟؟؟؟
            تا بحال دیدی کسی مقایسه فنی را از سایت خرید و فروش ، آدرس بده!!!
            من دیگه با شما بحث نمیکنم.. سواد و اطلاعات شما در حدی نیست که بشه باهات حرف زد
            جوک ترین جوابی بود که تا بحال از یک کاربر دیده بودم

          3. این دیگه خیلی ظلمه.اپتیما اصلا در حد و اندازه مزدا6 نیست!!!
            سورنتو رو با فورد اج مقایسه کردید؟؟؟؟
            مگه کیا استینگر و بی ام و سری3 تو یک کلاس هستند که با هم مقایسه بشن؟
            اصلا این چه سایتیه که اینگونه مقایسه میکنه؟
            آخه سراتو با هوندا سیویککککککک!!!!!!!
            حتی حرفش هم زشته
            یاد فیلمهای قدیمی گودزیلا افتادم که سینما میرفتیم!!(سراتو علیه هوندا سیویک)

          4. به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز، ساب سوئد و ام جی انگلستان به عنوان دو خودروساز اروپایی قدیمی و با تجربه چند سالیست که با سرنوشت یکسانی مواجه شده اند و هر دو پس از توقف تولید در خاک خود به واسطه سرمایه گذاری خودروسازان چینی سر از بازارهایی چون ایران در آورده اند.

            البته اگر ریز بینانه تر به ماجرا نگاه کنید، واقعیت این است که SAAB هنوز مالک مشخصی ندارد و برخی پلت فرم های خود را در اختیار کمپانی BAIC چین و اخیراً یک شرکت تازه تاسیس ترکیه ای قرار داده است، اما ام جی به شکل کامل تحت عنوان یکی از برند های زیر مجموعه SAIC فعالیت می کند و یک خودروساز انگلیسی تحت مالکیت چینی ها به شمار می آید. سرنوشتی که در سال های گذشته گریبان سایر خودروسازان انگلیسی نظیر لوتوس، رولزرویس، جگوار، لندروور، بنتلی و … را هم گرفته است و تمام این خودروسازان مشهور به زیر مجموعه شرکت های غیر انگلیسی مبدل شده اند.

            به هرحال حالا ام جی و بایک در بازار ایران حضور دارند و تابستان گذشته شرکت عرضه کننده بایک سنوا نسبت به کاهش قیمت این خودرو تا حدود 110 میلیون تومان اقدام کرد و بنابراین رقابت ام جی 6 با 123 میلیون و بایک سنوا به عنوان دو سدان سایز متوسط با موتور های چهار سیلندر توربو بیش از پیش جدی شد. چندی پیش فرصتی دست داد تا در شرایطی مناسب این دو خودرو را با یکدیگر مقایسه کنیم.

        2. اتفاقا کره ای ها همون خودروهای چینی هستند با طراحی مرکز رسلهایم آلمان ولی این MG است که با چینی و کره ای قابل مقایسه نیست
          آخه شما در خودروی کره ای اکونومیک تا بحال شاسی هوشمند دیدی ؟؟ یا در کره ای اوور درایو دیدی ؟ تازه اون موقع که ام جی موتور توربو و GDi داشت ، کره هنوز تو فاز MPFi بود !!

    2. دوست من این برند بریتانیایی است و فقط سهامدار آن چین است.. مانند ولوو ، جاگوار ، لندروور ، لوتوس و سانگ یانگ و .. که همگی در سرزمین اصلی ، طراحی و مهندسی می شوند ولی مالکیت آنها به شرکت های هندی ، چینی و مالزیایی بر می گردد .
      اصطلاحا به آن Headquarter و Parent organizations می گویند که یکی سرپرست مهندسی و طراحی (مالکیت معنوی) است و دیگری مالک حقوقی..
      در سایت مادر شرکت MG امکان Live Chat برقرار است و شما اگر بر گفته هایتان اصرار دارید ، میتوانید آنرا با گردانندگان کارخانه ام جی در انگلستان در میان بگذارید و جوابش را هم اگر رویش را داشتید در ایجا بگذارید تا ببینیم …

  4. در پاسخ به حامد درست 70 درصد از سهام سانگ یانگ توسط ماهیندرا خریدا ی شده ولی محصولات سانگ یانگ تنها در خاک کره جنوبی و در شهر پیوگ یاعگ تولید می شود با همان سیستم کارگران و مهندسان کره ای و این خیلی تفاوت دارد با محصولی که از صفر تا صد در چین تولید می شود من خودم تیوولی ثبت نام کرده ام ولی اگر این خودرو در هند تولید می شد هیچ وقت این کارو نمی کردم در ثانی چرا روی جای جای محصولات ام جی کمپانی مادر made in China را حک می کنه چرا?

    1. بله شما کافیه روی رکاب ها داخل موتور توی صندوق عقب برچسب های تنظیم باد روی صندلی ها (اززیر) روی غربیلک فرمان زیر درب داشبورد امجی این خودروی با افتخار بریتانیایی این اعجوبه خودروی سازی که بسیار برتر از پنجمین خودروساز جهان یعنی کیا هیوندای است با افتخار تایپ شده MADE IN CHINA ولی فکر کنم اشتباه دارن تایپ میکنن ?? باید مینوشتن engeland نه نه great britain واقعا اگه امجی اینقدر انگلیسی و خاصه توروخدا یه مقاله یه رنکینگ یه امتیاز بندی ک نشاندهنده کیفیت قدرت صلابت این برند 100 درصد چینی باشه ؟ شما دارید روی قبری گریه میکنید که مرده توش نیست ?

      1. در موسسه سنجش بسیار معتبر و با سابقه POWER DRIVER شما رنکینگ های MG را در بازار هایی که در آن حضور دارد ، می توانید ببینید و در مقایشه با برند های کره ای هم می توانید برتری بی چون و چرای آنرا بسنجید .
        ضمن اینکه MADE IN CHINA نشان دهنده کیفیت پایین نیست و بسیاری از محصولات درجه یک دنیا ، بدون این برچسب معنی ندارند .
        شما چین و دنیای امروز را نمی شناسی ..
        کافیه یه نگاه به دور و برت و تمامی چیزهایی که پوشیدی و توی جیباته ، دوباره نگاه کنی..
        همون خودروی هیوندای هم حداقل 50 درصد قطعاتش ساخت چینه..

        1. اگر شما بک قطعه از کیا و یا هیوندای را پیدا کردید که ساخت چین باشد آنوقت داد سخن سر دهید کیا هیوندا برند هایی هستند که بصورت تصادفی و از روی شانس و اقبال به این جایگاه رفیع در کیفیت و کمیت نرسیده اند بلکه با حفظ ساخت قطعات در داخل کشور کره و بعضا آلمان که در یک مقاله بصورت کامل در سایت پدال منتشر شده و قطعاتی از کیا و هیوندا ساخت آلمان هستند بقیه در داخل خود کره جنوبی تولید میشوند حتی ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که کیا امسال پنجمین خودروساز برتر جهان شد عایا شما در این جدول نامی از امجی میتوانید پیدا کنید؟؟؟
          براستی اگر امجی اینچنین بر کیا هیوندا و سانگ یانگ (تیوولی که نامزد خودروی سال اروپا شد) برتری نسبی دادپرد چرا بزرگان بریتانیای کبیر این رنکینگ ها را مخفی میکنند شاید این برند امجی آنچنان با ابهت و برار است که برایش افت دارد توسط کار اند درایو و کانسومر ریپورتز و کانیونر سرویس و اتواکسپرس مقایسه شود ?

      2. آخه پسر خوب اگه ام جی بر پایه سرپرستی انگلستان نبود و برپایه دانش چین می شد همچین خودرو باکیفیت و با تکنولوژی های برتر موتور و هندلینگ و سیستم های برقی را تولید کرد که همین امروز فاتحه خودروسازی دنیا با توانایی تولید و تیراژ چین ، خوانده شده بود و اتفاقی که ده سال دیگه باید منتظرش باشیم ، همین امروز قابل دسترس بود !

      3. یعنی زیر و روی ام جی رو درآوردی : “برچسب های تنظیم باد روی صندلی ها (اززیر)… !!!!!!!!!!
        فکر کنم اصلا یه ام جی گرفتی و بازش کردی و با مهندسی معکوس داری روی کیا ریو تست میکنی ..!!!!!!!!!!!

      4. کا ملا موافقم سانمارتین خود کمپانی مادر با تمام وجود و افتخار میگه خودروهای من چینیه و خوشگل made in China حک می کنه اونوقت اینا مگن نه به این دلیل به اون دلیل ام جی انگلیسی .یاد اون ضرب المثل افتادم که میگه دم خروس باور کنم یا قسم حضرت عباس ..حالا سانمارتین عزیز داستان ما هم شده اینجوری ..دوستان عزیز مجبدر شدم یه خورده طولانی کامنت بزارم قبلا گفته بودم که ام جی کارنامه طولانی در خودوسازی و خودروهای اسپرت مسابقه ای داره که به راحتی نمی شه از این علم تجربه گذشت اما چرا ام جی به چین رفت? اگر نگاهی به سایر محصولات کمپانی های خودروسازی انگلیس بیاندازیم مثل بنتلی ومک لارن و رولزرویس و مینی و جگوار و لوتوس و ……همگی خودروهای اشرافی و لوکس ساز هستند که بعد از جنگ جهانی دوم پیشرفت خود را ادامه داده و باتوجه به بهبود اقتصادی دهه 50 میلادی روند رو به رشدی را در پیش گرفتند ام جی هم در دهه 50 تا 80 کاملا پایاپای در حال پیشرفت بود و از بهترین شاهکارهای ام جی می توان MG A مدل 1955 را نام بردکه با موتوری 1500 سی سی توانایی رسیدن به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را داشت خودرویی که در دو تیپ رودستر و کوپه تولید شد و در بازار امریکا هم با استفبال مواجه شد اما از دهه 80 میلادی به بعد افول ام جی اغاز شد ام جی رفته رفته لوکس بودن خود را از دست داد و مشتری های لوکس سوار رقبایی نظیر استون و لوتوس و جگوار را به ام جی ترجیه دادند ام جی که دید در بین لوکس سازان دیگر نمی تواند رقابت کند ناچارا برای حفظ بقا سیاست های خود را تغییر داد و تصمیم گرفت خودروهای ارزان قیمت شهری را بسازد اما بازهم در ان بازار نتوانست با خودروهای سوعدی المانی و اسپانیایی و فرانسوی رقابت کند و سرانجام حفظ بقا ام جی را به چین کشاند که اتفاقا به نظر من تصمیم درستی بود و گرنه ام جی هم به خاطره ها می پیوست اما در بازار چین.. نمی دونم این جمله معروف شنیدید که می گن ماهیگیر به قلاب ماهیگیریش کرم می بنده چون ماهی ها کرم دوست دارند.ورود به بازار چین همرا ه با انعطاف مقتضيات زمانی و مکانی ذائقه چینی شد و اینگونه شد که بقا منجر به تغییر شد و این گریز ناپذیر است در تمام قرون اعصار یا تغییر کن یا نابود شو ..ایا محصولات امروز ام جی را می توان با سایر محصولات بریتانیایی مقایسه کرد .رولز رویس .بنتلی .جگوار.استون.لوتوس.و…..انگلیسی بودن یعنی لوکس بودن که ام جی امروز دیگر این مولفه را ندارد و این خود خواسته است .به هر روی پیشینه ام جی قابل احترام است اما انگلیسی نامیدن ام جی هم اکنون به مانند شوخی است .جگوار را همچنان می توان انگلیسی نامید زیرا جگوار همچنان لوکس و با کیفیت است

        1. پسر جان اینکه با اسم دیگری کامنت میزاری و حرف های خودت را تایید میکنی در حالیکه همه میدانند آن شخص خودت هستی ، خیلی زشت و منزجر کننده است و بچه گی شما را می رساند ولی سوتد خواندن تاریخجه را هم نداری چون نمیدانی که ام جی هیچ وقت لوکس ساز نبوده و همیشه به ساخت خودروهای اسپرت ارزان قیمت که برای جوانان در دسترس باشد ، نامدار بوده است.
          لطفا راجع به چیزی که اطلاع نداری سخنرانی نکن..
          شما میدونی “هد کوارتر” چیه ؟؟؟ فقط یک منبع معتبر خارجی نشان بده که در آنجا ذکر شده باشه هدکوارتر ام جی سایک موتورز یا چینه یا حتی جایی نوشته باشه که این برند چینی است..
          پسر جان تمامی کفش های نایک هم رویشان نوشته MADE IN CHINA .. تمام کامپیوتر های سونی هم رویشان نوشته ساخت چین و یا مالزی و .. شما اصلا از دنیا خبر نداری و توی چهار دیواری اتاقت رشد نکردی.. حداقل ویکی پدیا که میتونی بخوانی .. ببین در مورد ام جی چی نوشته..
          انقدر هم مردم را مثل خودت فرض نکن و بین اسامی مختلف سوتی نده و گزافه گویی نکن ..

        2. مینی و ام جی خودروهای لوکس و اشرافی بودند ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخ
          بابا تو دیگه کی هستی!!

          1. اگر سواد داری مطلبی که نوشتم اینه.اگر نگاهی به کمپانی های خودروسازی انگلیس بیاندازیم بنتلی .رولزرویس.استون.مک لارن.مینی و…همگی خودروهای لوکس و اشرافی هستند.این مربوط به زمان حال نه گذشته اخه اگه ام جی رو بخوایم انگلیسی حساب کنیم شما که اینقدر ادعات میشه بگو ام جی رو در کنار کدام یکی از خودرو سازهای انگلیسی قرار دهیم مثلا خودروهای المانی همگی در یک استاندارد نزدیک به هم حالا کمی با لا پایین در حال تولید هستند مثل بنز و بی ام و یا ایودی و پورشه واوپل و فولکس واگن و این داستان تو خودروهای ژاپنی و ایتالیایی و فرانسوی و امریکایی هم هست حالا شما بگو ام جی در حد اندازه کدام خودرو ساز انگلیسی ….انگلیس یا بریتانیای کبیر هیچوقت اعتبار خودش با خودروهای سطح پایین تر ام جی خراب نمی کنه در ضمن یه نگاهی به خودروهایی که مینی میسازه بنداز ببین در دسته خودروهای لوکس جا داره یا نه .یادمه سال 93 تو عباس اباد تو یه نمایشگاه یه مینی کوپر 2014 قیمت گرفتم 450 میلیون پسر جان اگر تو فقط تو دنیای مجازی سیر می کنی من تو دنیای واقعی.زندگی میکنم

          2. من نمیخواستم وارد این بحث بشم چون اطلاعات زیادی ندارم ولی یه نکته رو باید بگم که شما به قیمت های تخیلی ایران نگاه نکنید.مینی و بیتل اصلا خودروی لوکس نیستند و حتی بهش نزدیک هم نیستند ولی قیمتشون تو ایران جوری شده که این حس القا میشه.مثل تمامی دیگر خودروهای وارداتی ولی مینی همون چندتایی که وارد شد قیمتش فوقالعاده غیر واقعی بود.در ضمن اگر اینجوری بخواید حساب کنید من یه رولزرویس گوست گذر موقت تو نیاوران دیدم که البته پارک بود رنگش هم 2 رنگ آبی و خاکستری بود که بعدا تو سایت دیدم قیمتش رو 10میلیارد تازه با پلاک گذر گذاشته بود.لوکس اونه نه مینی

          3. جناب سان مارتین شما اگر همین چهار تا اسم را از خودروسازی بریتانیا بلدی باید به عرض برسانم که انگلستان 57 برند خودروسازی داشته و شما حتی اطلاعات کافی در زمینه تاریخ دست پایین خودروسازی هم نداری که ملاک لوکس بودن خودروها را قیمتش در ایران و موجودی جیب پدرت میدونی و بعد میگی مینی جزو خودروهای لوکسه!!!!
            من اشتباه کردم با شما اطلا بحث کردم و وقت خودمو تلف کردم چون چیزی حالیت نیست..
            ولی اول جواب امین و حامد را بده بعد با اسامی مختلف حرف بزن .. ضمنا احساس میکنم که فضای این سایت را شما مسموم میکنی و جو نظرات را خراب میکنی.. دیگه بحثی ندارم ..

        3. با تشکر ازین همه اطلاعات مفید راستش را بخواهید بنده این سوابقی که شما اشاره کردید را تابید میکنم بله امجی دیگر در جرگه خودروسازان بریتانیایی که مشهور به لوکس ساز هستند نه تنها نیست بلکه برندی چینیزاسیون شده فاقد اصول طراحی و امضای انگلیسی و هرگز قابل قیاس با استون مارتین جگوتر و بنتلی نیست و خطاب به کاربر ویا دو کاربر که با اسامی مختلف الف تا ی کامنتگذاری میکنند و بنده و جنابعالی را کودکی قلمداد میکنند که مدام نق میزند باید بگویم شما در واقع شخصیت دروغین خود را با این کامنت سراسر حب و بغض و نفرت از آشکار سازی حقایق من و قلیلی از کاربران آشکار کردید همانطور اظهر المن الشمس کاملا مشخص است امجی برندی تنها دارای نام امجی و کلا چینی است از صفر تا صد ، پس با صغری و کبری بافی و چسبانیدن وی کی پیدیا به زمین و زمان و آوردن فرمول و مقایسه و سفسطه در این بحث خود را محق نشان ندهید که حتی خود مدیاموتورز نمیداند سینه چاکانی بمانند دو کاربر با ایانی مختلف چنان سنگ این برند فرانوش شده و تحت سیطره و کنترل تام و تمام چینی ها را به سینه میکوبند که تو گوییی خود از پایه گذاران این برند هستند باری بحث با این افراد به جایی ختم نشده چون مخالف جریان آب پارو میزنند تمامی مشتریان و حتی افراد عام میدانند امجی یک خودروی چینی است ولی این افراد متناقض گو باز میگویند خیر انگلیسی است شما برای اثبات بریتانیایی بودن این برند چینی برای بنده و پونی کار یک نشانه بیاورید مثلا بک کارخانه کوچک در انگلیس یا حتی یک کارخانه ساخت اتاق و یا حتی شیشه و آینه ها!!?? و خود نیز میدانید که حتی یک پیچ و حتی سیم ازین خودرو در انگلیس تولید نمیشود پس پافشاری بروی این مسئله و نیز نفی موفقیت و پیروزی های کره ای این مطلب را آشکار میسازد که شما تنها افرادی هستید که دانسته و با نداسته اقدام به سفسطه بحث های بی مورد و نیز وارونه دادن واقعیت ها میکنید

  5. کلا روال کار سانمارتین اینه که یه چنتا کامنت میزاره اول مراتب ارادتشو به کیا و هیوندایی اعلام میکنه بعد از اون چنتا دروغ درباره رنو میگه و کیا و هیوندایی رو در رده بنز و پورش و بی ام و و … قرار میده بعد حتما و حتما نظر خودشو برای بار nام درباره چینی بودن ام جی بیان میکنه حالا مهم نیست اصلا مقاله درباره ریس جمهور شدن ترامپ باشه یا بالا رفتن نرخ دلار یا پیدا شدن اب تو کره مریخ به هر حال باید نظر خودشو درباره بد بودن رنو و همچنین چینی بودن ام جی مطرح کنه! بعد اگه مثلا یه نفر بگه اقا این حرفا چیه چرا دروغ میگی شروع میکنه بهش حمله کردن ولی وقتی میبینه 1 نفر شد 2 نفر و 3 نفر و … کامنتهاش کم و کمتر میشه و در اخر هم جلو خودشو میگیره برای یه مدت دوباره بعد 1 مدت از اول همین داستان!! من که تو این 2 سالی که به این سایت میام این بوده داستان سانمارتین و اکانتاش دیگه نظر بقیرو نمیدونم! جون کیا و هیوندایی یکم برو دیکته کار کن مردم بهت میخندن انقدر غلط پولوت تایپ میکنی!! راستی یادم رفت بگم همه ماشینهایی که معرفی میشه رو هم یا تو نمایشگاه اصفهان دیده یا خودش داشته یا همسایشون یا دیگه ته تهش از رو عکس براتون نقد میکنه! خیلی خوبه خلاصه! D ;

  6. بنده در گذشته اختلاف نظر و زاویه بسیاری داشتم با سانمارتین ولی از هنگامی که رشد و پیشرفت کره ای ها رو مشاهده کردم به سانمارتین ایمان اوردم.اماره فروش چین را مرور میکردم مشاهده کردم تو کشوره چین با یک میلیارد جمعیت تنها ۳۴۰۰ عدد ام جی فروش رفته .به حقانیت گفته های سانمارتین ایمان اوردم.هرکاری کنید ام جی یک خودروی فیک چینیه .موریس گاراژ هم در حال نوشیدن جام زهره.

    1. خوبی ؟ MG GS به تنهایی فقط 48,937 عدد در سال 2016 فروخته اونم یه مدل جدید ..!!!!!
      3400 را از کجا آوردی “مومن به سان مارتین” ..!!
      من هم باورم شد که شما سان مارتین نیستی و ایمان آوردم چون ایشان ضعف بینایی نداشت و فقط ضعف حافظه بود که داشتیم باهاش سر میکردیم ولی شما یه چیز دیگه ای

    2. شما که نخبه ای!
      نه جمعیت چین رو میدونی و نه تعداد فروش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      با گفتن کلمه فیک خودت رو لو دادی
      این کلمه را فقط یه نفر استفاده میکنه و خیال هم میکنه با این کلمه خیلی به یه برند توهین میشه ولی به قول خودت و خودش : محلی از اعراب نداره..

    3. خودروی فیک چینی دقیقا تکه کلام سانمارتین است که همه جا به کار میبرد!و من ندیدم فرد دیگری اون رو به کار ببره! جالب که شما هم از همون لفظ استفاده میکنید! !

  7. بنده قسم میخورم سانمارتین نیستم .و هیچ گونه نسبت سببی و نسبی با شخص سانمارتین ندارم. توهم را کنار بگذارید .اماره فروش صحت و سقم گفته های من و سانمارتین را مشخص میکند نیازی به فرافکنی نیست . ما رو اماره فروش کشورها و مجلات معتبر jd و …kans استناد میکنیم شما رو حرف و اماره اصغر مکانیک و ممد بقالو حسن کفاش و تقی رمال و باجناق اقدس خانوم و زهره دختر کبلایی جعفر. ااا تو واقعیت چی دارین ؟ با امار و نمودار و مستند بیان کنید .

    1. اصلا از لحن صحبت شما كاملا معلومه كه چقدر تحصيلكرده و داراي دانش و صاحب كمالات هستيد!
      واقعا متاسفم كه اين دست سخنان رو تو اين سايت كاملا تخصصي شاهد هستيم.بازم دم سانمارتين گرم كه اينجوري حداقل صحبت نميكنه و رعايت ادب رو ميكنه

      1. اره اونایی که کمالاتشون سرریز شده مدام به ترور شخصیت دیگران روی میارن .
        زنگ اخلاق گذشت الان زنگ اماره
        من در هر نقطه ای از دنیا که حق مظلومی بخواد پایمال بشه وارد میدون میشم .
        مگه از سانمارتین انتقاد نمیکنید ؟
        این اماره فروش فقط چند تا کشوره که سایت گذاشته ( دنیای حقیقی)
        اگه ادعایی دارین.اگه بحثی دارین .این گوی و این میدون وگرنه هرکی میتونه کشکی کشکی یه چیزی بگه ۴ نفرن تایید کنن. من الله توفیق

    2. وای عاللیییییی بود غش کردم از خنده مشخصا شما و بجده یکی نیستید اما هردو در بیان واقعیت با ناباوران مشکل داریم

  8. دنیای حقیقی
    اماره فروش لهستان .چین .افریقا جنوبی.استرالیا ووو در همین سایت دنده ۶. حتی تو دوتا کشور اماره فروش هیوندا و کیا از تویوتا بیشتره بود اا
    اگه هنری دارین بسم الله .ما منتظریم .مستند و مستدل
    تذکر : خواب و خیال .توهم . چاخان ماخان .به شدت ممنوع

  9. دوستان من این بحث مالکیت ام جی رو با چندتا از مهندسهای چینی دیشب سر شام مطرح کردم و بحث کردیم و جوابی که به من دادند این بود که ام جی الان یک کمپانی (انگلیسی-چینی )هستش ولی جدای از این یک نکته ای رو گفتن که خیلی برام جالب بود.اینکه کلا مردم چین به خودروهای انگلیسی خیلی علاقه ندارند و کم پیش میاد خودروی انگلیسی بخرند

  10. داغه داغ
    اماره فروش کویت .عمان.سوییس همین الان از راه رسید
    اقا سپهر بگرد ببین جایی هست کره ای ها تو اماره فروششون نباشن اونا رو بزار تو سایت .دوستان ناراحت میشن .
    مثلا اماره فروش کشورهای کم جمعیت و کوچیک مثل جیبوتی رو بزار حالا اگه ۴ تام کره ای فروش میره به چشم نیاد

    1. آقا انقدر حرف زیادی نزن.. میبینی کسی جوابتو نمیده..!!
      آمار را که نمیدونی !! همین چند پست پایین تر آمار فروش ام جی در چین را به اشتباه 3400 نوشتی که جوابتو دادم .. پس یعنی از آمار چیزی سر در نمیاری..
      بعد در همان بازار چین و بازاری که MG عرضه میشه ، بنده نشان دادم که در تمامی سگمنت ها ، رتبه فروش ام جی ها از کیاموتورز بهتر و برتره .. دوباره میزارم بلکه چشم هات درست ببینه :

      ام جی جی اس 141 و اسپورتیج 288
      ام جی شش 386 و اپتیما 479
      ام جی جی تی 231 و سراتو 311
      ام جی سه 269 و کیا سول 413
      فنی اش هم که همه میدونند ام جی ها بالاتر از کیا ست
      این فقط مملکت ماست که ملت در کف کره ای ها هستند ولی همه جا تا قیمت ارزان و شرایط خرید آسان نباشد ، کسی ماشین اروپایی و ژاپنی را ول نمیکنه بره از محصولات کره ای خرید کنه..!!
      در ضمن بپا خودتو لو ندی که اسم کاربری دیگر همون کاربر تابلو سایت هستی که دیگه هیچ کس جوابتو نمیده!!!!

      1. دوست عزیز این آمار فروش چینhttp://dande6.com/55079

        کیا 650 هزار تا ماشین فروخته
        ام جی 80 هزار تا

        کیا اسپورتیج آر رده 102 جدول و ام جی جی اس 141 جدول

        فروش کیا اسپورتیج آر حدود 79 هزار دستگاه بوده یعنی یک محصول کیا در چین به اندازه کل محصولات ام جی فروش داشته

        برای من فرقی نداره چین کی خوب می فروشه ولی چیزی که دیدیم هم دارید کتمان می کنید

        شما اطلاعاتت کمه برای همین توهین می کنی به جای این همه حرص کمی اطلاعاتت رو بالا ببر که اینقدر سوتی ندی، برو بگرد ببین چرا دو تا کیا اسپورتیج در لیست هست یا اینکه کیا سراتو دیگه در چین عرضه نمی شه و اون تعداد فروش ته مانده انبار بوده که بازم چینی ها خریدنش و اسمش کلا تغییر کرده!

        اگر جواب اینها رو پیدا کردی بعد بیا اینجا برامون متن بنویس!

        1. پس اسم شما حمید رضاست و نه saeed !!
          شما که توهین نمی کنی !!!؟؟؟
          کیا با 14 مدل خودرو 650 هزار فروخته و ام جی با 4 مدل آنهم مدل هایی که فقط چند سال است عرضه می شود و همگی Mk1 هستند در حالیکه برند های کیا ، دست کم Mk3 , 4 هستند . ضمنا فروش بیشتر ، نشان برتری نیست بلکه میزان رضایت مصرف کننده نسبت به کالای خریداری شده مهم است که در اینجا هم کیا از ام جی در بازار چین عقب تره ..

          بررسی موسسه جی دی پاور از خودروهای موجود در چین در سال 2016 : (برترین موسسه نظر سنجی در چین)
          http://www.jdpower.com/press-releases/2016-china-vehicle-dependability-study-vds
          که کاملا مغلوب بودن کیا در برابر ام جی مشخصه..!!
          حالا شما اگه جواب و دلیل پایین بودن این کره ای را در برابر ام جی و رضایت پایین مردم را در خرید کیا پیدا کردی ، بعد بیا زیر مطلب من بنویس..
          ملت جو گیر کره ای ..!!!

          1. همچین نمی گی رضایت ندارن فکر کردم الان چقدر اختلاف دارن یک پله اختلافه به قول خودت ام جی 4 چهار محصول داره کیا 14 محصول

            اگر فروش مهم نیست پس چرا هی می گی فروش ام جی فلانه و کره ای فلانه! اگرم رضایتمندی مهمه جایگاه هیوندای رو هم بنگر برادر عزیز!

            شما تکلیفت با خودت مشخص نیست اول می گی فروش بعد می گی کیفیت ، در حالیکه حداقل همین ام جی هم از فروش هم کیفیت از هیوندای عقب تره طبق همون لینکی که دادی خیلی هم عقبه!

            ام جی تو کشور خودش خیلی کار داره بتونه بالا بیاد حداقل 20 سال لازم داره به الان هیوندای برسه! برند شکست خورده انگلیسی که تو انگلیس هیچ کی نخریدش حالا ارزان سازی شده تو چین تولید می شه و این برند شده بهترین برند ساخت چین و وضعیتش هم روشنه. بهترین ساخته چین همینه دیگه. کیفیت چانگان و جیلی و فاو رو ببینید!!!

            راستی تحقیق کردید در مورد اسم کیا سراتو؟! اطلاعاتتون بیشتر شد؟ که دیگه نیای بگی سراتو تو چین نفروخته عزیزم:))))

          2. آخه هیوندای چه ریطی به بحث داشت ؟؟ اگه اینجوریه که شریک ام جی ، سایک هم خیلی فروشش از هیوندای بیشتره!!!
            پس قبول کردی که کیفیت ام جی ها از کره ای هایی مانند کیا برتر هست..

          3. دیگه واقعیت ازین آشکار تر؟؟؟شما برو یک نظر سنجی بین المللی بزار بین هیوندای کیا و امجی نتیجه ناگفته پیداست ? همین کیا هیوندای که شما چینی دوستان برعلیه اش جبه گرفتید توی آمریکا و کشورهای عربی و حتی اروپایی اسم و رسمی داره برخلاف برند چینی شده امجی که فقط بک برچسب (استیکر ) پرچم انگلیس زدن پشت خودروهاشون و از درون تهی هستند همه جاش زده made in china من نمیدونم استدلال ازین واضح تر ?

          4. لابد از جنس همون نظرسنجی هایی که شما از مردم آلمان انجام داده بودی؟؟؟؟!!!!!

          5. من اگه جای شما بودم هیچ وقت یک برند اروپایی را با برند تازه کاری مثل هیوندا مقایسه نمیکردم
            ساخت چین که نشد دلیل ولوو هم ساخت چینه
            فروش بالا که نشد حرف تاتا موتورز هم پرفروشه
            خودروسازان قدیمی یه چیز دیگن
            این برندهای کره ای ها و چینی ها فقط بدرد تینیجرها میخوره واگر نه از اهل ماشین بازی و حرفه ای ها کیه که ندونه در مقابل خودروهای اصیل اروپا و آمریکا و حتی ژاپن این ماشین های کره ای یه وصله ناجورن و فقط بزک دوزک دارن اونم برای فریب عوام و مردم کوچه بازار

          6. برند اصیل؟؟ امجی؟؟؟
            عجب ؟؟؟!!شما روی چه دلری مانور میدی
            وقتی هم کم نیاری شروع میکنی به توهین …و تحقیر
            اصلا کره ای ها بد آمار میخوای چکار کنی کیفیت ساخت چی؟؟ چرا طراحان بوگاتی طراحان آئودی فولوکس بی ام دبلیو اونم در حد سرطراحان ارشد و نابغه به هیوندای کیا رفتند چرا؟؟ از خودتون سوال کنید چطور کیا با مدل استینگر در نمایشگاه یترویت میشه اولین خودروی منتخب منتقدان و غوغا بپا میکنه امجی کجای قضیه است شما چون این برند دوست داری دوستداشتنتون باعث شده چشم هاتون واقعیت هارا نبینه بهر حال من و سایر خودرودوستان برند کیا هیوندای برتر از امجی میدونیم
            و معتقدیم کیا هیوندای در تست های ایمنی با 5 ستاره استهلاک کم گارانتی بسیار خوب ماتریال و طراحی عالی میتونه در عصر خودرو حرفی برای گفتن داشته باشه چون بزرگان خودروسازی جهان این برند را تحسین و معتقدند که در مسیری درستی قرار گرفته

        2. حق مطلب واقعا با آمار ادا کردی نه با سفسطه و کینه توزی من هم اگه با برند های کره ای مشکلی داشتم حقیقا با این استدلال شما کاربر گرامی دیدگان خود را بروی واقعیت عریان میگشودم و دیگر دم از خودروی چینی در مقابل فروش بالا و گارانتی طولانی کیا موتورز نمیزدم

      2. amin قدری آهسته و پیوسته باش ! قرار نیست باهم به جدال بپردازیم اینجا محلی برای ابراز عقاید است در مورد خودرو
        از دید من و بسیاری از کارشناسان دیگر در حوزه خودرو هیوندای کیا برتری کاملی نسبت به شرکت کم بازده امجی دارد
        شما در مقابل غول بزرگ هیوندای کیا که نتنها در زمینه خودرو نفت گاز پتروشیمی کشتی سازی و شناور ها و دکل نفتی و ربات های پیشرفته و مبحث پزشکی و وسائل و ادوات کمک حرکتی و خانه های هوشمند و …..طرف هستید بلکه این شرکت معظم در بخش تکنولوژیکی با ابر شرکت های جهان مثل آئودی بی ام دبلیو و شورولت و اخیرا کادیلات مراودات اقتصادی و تکنولوژیکی دارد پس بحث در اینمورد واقعا قدری بچه گانه است که بخواهیم امجی قعر جدول را با چنین شرکت چند ملیتی و غول فناوری مقایسه کنیم قدری واقع بین باشید
        قیاس شما بمانند قیاس شدکت سایپا با شرکت psa فرانسه تولید کنند پژو و سیتروئن است

        1. تو بالاخره با کی هستی ؟؟؟
          ام جی در زمینه خودرو فعالیت میکنه و بحث بزرگی شرکت ربطی به برتری و کیفیت نداره که در این صورت شرکت سایک از کیا و هیوندای هم بزرگتره..
          این لینک رو هم گذاشتم تا ببینی در بازاری که هم ام جی هست و هم کیا ، برتری کیفی با ام جیه .. همون چیزی که هی میگی ام جی در هیچ رنکینگی نیست..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          توی درایور پاور که هیوندای و کیا خیلی پایین تر از ام جی هستند .. اینجا هم کیا در برابر ام جی شکست خورده است :
          http://www.jdpower.com/press-releases/2016-china-vehicle-dependability-study-vds

        2. قبلا هم بهتون گفتم دوست گرامی،شرکت هیوندا به هیچ عنوان دکل نفتی نمیسازد.فقط چهار کشور در دنیا توانایی ساخت دکل نفتی را دارند،آمریکا،روسیه ژاپن و چین.این دکلی هم که ما الان روش کار میکنیم چینیه.
          بعدشم من به هیچ عنوان طرفدار خودروی ام جی یا چینی و یا از اونطرف مخالف کره ای نیستم.و اتفاقا چند روز پیش هم وسوسه شده بودم از سایپا که به شرکت ما سراتو رو بدون کارمز و شرایطی میده بردارم اما با توجه به تجربه ای که از سراتوی شرکت تو کیش دارم ترجیح دادم پول جمع کنم و یه لنسر بگیرم
          من کلا طرفدار خودروی خوب هستم ساخت هر کشوری فارغ از برند و مخالف خودروی بد هستم و مخالف تعصب و اینکه تمام خودروهای یک خودروساز رو برتر بدونیم و روی ماشینی که خودمون داریم انقدر تعصب نشون بدیم.کلا خودرو فقط یک وسیله است که برای راحتی کار انسان ساخته میشه یک شئ و نه بیشتر.اصلا نباید پرستشش کرد

  11. همین ماشین MG GS در همه پارامترها برتری بی چون و چرایی به همه کراس اوور های هم اندازه کره ای داره
    از هر نظر که بگی
    این که دیگه در ایران در دسترسه و همه میتوانند برتری های این ماشین را ببینند

    1. این ماشی هیولایی است
      تا از نزدیک نبینی و سوار نشی نمیدونی و نمیفهمی
      همه این اسیووی های کره و چینو میخوره

      1. چینی باید با چینی مقایسه شود کاربر دنده 6 !شما باید امجی را در کنار جک اس 5 و بی وای دی قیاس کنید و سانتافه را با مزدا cx 5 و سورنتو و فورد اسکیپ و راو4 و دیسکاوری و اسپرتیج و …پس اصول مقایسه را ابتدا رعایت کنید چینی با چینی و غیر چینی با غیر چینی

        1. خودت حرف خودت رو نقض میکنی!!!خیلی جالبه!!!!
          به قول خودتون اگر چینی باید با چینی مقایسه بشه پس سانتافه رو چرا با مزدا و فورد و تویوتا و لندروور مقایسه میکنید؟کره ای هم باید با کره ای مقایسه بشه و ژاپنی هم با ژاپنی.یک بام و 2 هوا که نمیشه!!!

        2. اتفاقا چینی و کره ای باید با هم مقایسه بشن و اروپایی و آمریکایی و ژاپنی ها با هم..
          ماشینای کره ای در حدی نیستند که با یک برند اصیل اروپایی مانند ام جی مقایسه بشن
          شما مشکلت اینه که فرق محل ساخت و مهندسی ساخت را نمیدونی که اگر میدونستی میفهمیدی که همون کره بدون کمک اروپایی ها و آمریکایی ها هیچی نیست و چیزی از خودش نداره برای همین یه روزی همشو از دست میده
          در این مورد حتی چینی ها از کره ای ها جلوترن و درست تر پیش میرن

          1. آقایی که از برترین خودروساز آسیا بعنوان “آشغال” یاد میکنی من در مورد اینهمه درک و شعور سرشار شما که نای از جهل مرکب است پاسخی ندارم جنس چینی با به به و چه چه شما و دوسداران اجناس چینی با کیفیت نمیشود
            اگر مقاله بالا را خوب ندیدی ببین سپس کامنتگزاری کن:
            کیفیت تریم امجی پایینتر از اسپرتیج است این که دیگر اظهر المن الشمس است و نیازی به اثبات ندارد
            کیفیت بدنه و متعلقات موتور همگی ساخت سایک موتور چین است کابین خودرو و پلاستیک خشک و بی کیفیت تریم داخلی از جمله خصوصیات بارز امجی زاده از تبار چین کمونیست است بر همگان آشکار است که این خودرو چینی بوده چینی میماند و چینی ها با فروش آن به بازار ایزوله ایران سود سرشاری را نصیب خود میکنند
            بودند افرادیکه از دست ترمز بگیر نگیر امجی شوالیه سیاه????? به ستوه آمده و درپی رد کردن مرکب خویش بودند بهر حال شما تا سالها کامنتگزاری کن من هم درخدمتت هستم و جواب شما را که با بی ادبی آغاز میشود بصورت واضح و با رعایت ادب خواهم داد
            کاربر حنیف شما برید بالا بیایید پایین آسمون و ریسمون ببافی اینخودرو چینیه
            Made in China

          2. برترین خودروساز آسیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کره رو میگی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ
            اتفاقا من هر دو این شاسی را داشتم و میدونم چی دارم میگم
            اسپورتیج در برابر ام جی جی اس محلی از اعراب نداره باید داشته باشی تا بفهمی
            اسپورتیج در عرض سه سال خیلی افت میکنه و دیگه اون ماشین روز اول نیست ولی همین مورد توی ماشینای ژاپنی اصلا اتفاق نمیوفته
            جی اس هم خیلی سرتر از کره ای های هم رده خودشه اصلا قابل مقایسه نیست
            شما ام جی را با جک و لیفان و .. اشتباه گرفتی و مطمئنم ماشین نداری و اگر نه میدونستی کره مال کجاست و ام جی مال کجا
            شما هم مانند بقیه ملت توهم دارید و از کره واسه خودتون غول ساختید در صورتیکه کره در برابر اروپا و ژاپن و چین عددی نیست
            شما تو دهه نود میلادی موندی و نفهمیدی دنیا چی به چیه
            من کاربر این سایت نبودم و از روی سرچ ام جی جی اس این سایت رو پیدا کردم ولی شما همین جا باش و در خیالات خودت خوش باش

          3. خنده دار ترین کامنتی بود که تا بحال نوشتی ادامه بده
            کره در مقابل چین و قرانسه عددی نیست !!! واقعا سطح آگاهی شما در این حده ولی خیلی کمیک بود که البته از تو بعید نیست گفتن این حرفها

          4. کره برترین خودروساز آسیا؟؟؟؟
            من یه چیزی رو متوجه شدم که دلیل تمام رفتارهای شما رو توجیه میکنه.شما کشور کره و ژاپن رو قطعا اشتباه گرفتید. اونی تویوتا و هوندا و نیسان و میتسوبیشی داره ژاپن است نه کره.کره اون کشوریه که هیوندای و کیا رو میسازه.شما نگو اشتباه گرفتی این دوتا رو

    2. چه برتری؟
      سیستم توربو با فشار زیاد و استهلاک وحشتناک شتاب برابر با توسان با اختلاف گشتاور و اسب بخار ؟؟
      قیمت قطعات بالا بازار دست دوم بد
      فضای داخلی کمتر و تربپ داخلی با کیفیت پایین اینها برتری هستند؟؟؟؟?

      1. اینا فقط نظر توئه ولی همه برعکس فکر میکنند که ام جی جی اس از هر نظر به توسان برتری داره حداقل توی تمامی پارامترای دینامیکی و فنی و تکنولوژیک!!!!

        1. اولا قطعات ام جی در نمایندگی ها ارزان تر از کیا و توسانه
          دوما کیفیت داخل ام جی جی اس در بخش چرم صندلی و داشبورد بیشتر از کره ای هاست و اینو در نمونه های کارکرده کره ای ها مث اسپورتیج میشه دید که طلق پلاستیکی جلو داشبورد که رنگ شده و بد ترکیب هم هست خط و خش میوفته و رنگش میره و صندلی ها و دور فرمان پوسته پوسته میشه و برق میوفته و چرم ها خودشو ول میکنهو کلا آشغاله
          سوم در همین سایت مقایسه ام جی GS و اسپرتیج هست و شما برتری های فنی و تکنولوژیک جی اس را میتونی در جدول و متن ببینی
          چهارم اینکه فضای داخل جی اس بیشتر از کره ای هاست و اینو در سایت های مشخصات خودروها میتونی ببینی
          پنجم اینکه توربو ام جی ساخت شرکت اول توربو سازی دنیا از آمریکاست به نام هانی وال است و موتورش با تکنولوژی GDi هم آمریکایی است و با موتورهای بازده پایین و قدیمی mpfi کره ای ها خیلی فرق میکنه و یک نسل جلوتره
          شما اطلاعاتت بدرد بنگاه داری و دلال بازی میخوره استعداد خوبی داری میتونی این کره ای ها رو با همین حرف های رایج بازاری به ملت خودرو نشناس ایرا قالب کنی!!!!!!!!!!

  12. علی اقا رو اوردی به اماره فروش خیالی .حالا خوبه قبلش گفتم توهم .چاخان ماخان .خوابو خیال ممنوع.
    خیلی باحالین شما طرفدارای ام جی .اول میگی اماره فروش بعد حمید رضا مچتو میگیره میزنی به صحرای کربلا اااا
    شما مگه نمیگی قیمت ارزان و شرایط فروش اسان کره ایها؟
    پارسال بخشنامه گمرکی ماشینهای ام جی رو دیدی تو سایت ؟
    قیمت ام جی ۶ زده بود ۱۲ هزار ۳۵۰ دلار اا
    ام جی ۳ رو زده بود ۸ هزار دلار اا
    نظرت چیه ؟
    تذکر.. کشوره اماراتو مثال نزنی برامون .سیاستهای قیمت گذاری هر کشور به خودش مربوطه .

    1. احسنت….
      امجی 3 بیست و چهار ملیونی مدیا موتورز میده 70 تومان !
      تا کی میخواهید ازین گرانی محصولات چینی حمایت کنید

    2. تو چیزی از دامپینگ میدونی کوچولو ؟ هنوز نمیدونی که امارات جزو جامعه تجارت جهانی هست ، پس قیمت خودرو در اون تابع قوانین WTO هست . راستی ریاضیت در چه حده نازنین .
      قیمت ام جی 6 در انگلیس : 20000 پوند – 100 میلیون تومن
      تو چین : 180000 یوان – 99 میلیون تومن
      تو امارات – 90000 درهم – 95 میلیون تومن

      الکی این برند رو با اسباب بازیها مقایسه نکن .
      اون بیسوادی هم که میگه ام جی اصالت نداره ، در حد پشه هم سواد نداره ،

  13. من همین جا با حمید رضا و سانمارتین اعلام بیعت میکنم .از این به بعد مثلث (shs) مثل عقاب هرجا برین تو هر خبر مربوط به mj بالا سرتونونه تا مانع از دروغ پردازی و انتشار اماره دروغ و گمراه کردن کاربران بشه .
    در ضمن اماره فروش لبنان و کرواسی هم از راه رسید .رجوع شود به پایین صفحه.داغ داغ.
    امروز روز بزرگیه برا سایت دنده ۶ .روز ظهور مثلث shs در مقابل اماج دروغ پردازیها و امارهای دروغین طرفداران این برند برشکسته و به حاشیه رانده شده .پیروزی نزدیک است

    1. ???دوست عزيزم قبل از هر نظردهي راجع به برند خاصي اول بدون اسمش چيه حداقل بعد يه نظر الكي هم بده
      اول از همه MG نه به قول شما mj!!
      يعني morris garages يعني گاراژ آقاي موريس!!!
      اما در پاسخ به نظرتون راجع به قيمت گمرك بايد با اطلاعاتتون اضافه كنم كه شركتهايي كه نمايندگي رسمي در كشور دارند. تاكيد ميكنم نمايندگي رسمي نه اصغر دلال هيوندا و كيا.. با روابطي كه با شركت مادر دارند فاكتورهاي ساختگي تحويل گمرك ارائه ميكنند تا گنرك هم ارزش گمركي رو طبق اون محاسبه و ارزش گذاري كنه. بخاطر همين قيمت رو پايين ميدن تا گمركي كمتري بهشون بخوره و خودرو ارزونتر دست مردم برسه

      1. خدا خیرت بده زحمت ما رو کم کردی .دقیقا زدی به هدف .شرکتی که بخواد با فاکتوره دروغی ماشین بفروشه حتما یه ریگی تو کفششه.اا دقیقا خدا دروتخنه رو با هم جور کرده.طرفداراشم تو سایت رو اوردن به اماره و فاکتوره دروغین در جهت تشویش اذهات عمومی . در ضمن اماره فروش امریکا هم از راه رسید.
        یه خواهشی دارم از اقا سپهر.اقا بگرد ببین جایی هست تو این کره خاکی پهناور یه چند تا ام جی فروش رفته باشه بزاری تو سایت .حالا اگه کشور پیدا نکردی روستایی محله ای خیابونی کوچه ای .خدا خیرت بده دوستانو از ناراحتی نجات بده

        1. امجی تو انگلیس آخر شد تو چین 56
          واقعا چی بگم جز تاسف به حال ملتی که سینه چاک اجناس فیک چینی هستند همین شما هستید که باعث شدید چینی ها هر بنجلی به عنوان خوددو به خورد ما بدهند نکنید اینکهرو امجی چینی و بی کیفیته چرا زاستش نمیگید

  14. بنظر منم کره ای هارو باید با چینی ها مقایسه کرد البته تازگیا کره ای ها از چینی ها کپی میکنن نمونش اسپورتیج جدید که نمای پشتش کپی تیگو 7 هست. تقریبا کره و چین تو یه رنج محسوب میشن

  15. یکی از ارزشهای مورد تاکید اعضای مثلث shs حقیقت گویی و پایبندی به اصول حق طلبیست .بنده به عنوان عضوی کوچک از این گروه عرض میکنم ام جی جی اس از ارزش خرید بالاتری نسبت به توسان ۲۰۰ ملیونی اا و راو 4 ۲۵۰ ملیونی اا برخوردار است ( احتمالا توسان و راو ۴ وارد شده به ایران موتوراشونو مزین شده به الماس و طلا اا )
    اما از سیاست اشتباه قیمت گذاری این ماشین هم نباید غافل بشیم .مطمعنا اگه حول و حوش ۱۳۰ تا ۱۴۰ میچرخید از فروش بسیار خوبی بهره میبرد .هم موتور جونداری داره هم فیس ماشین خوبه ( عقب ماشین میتونست بهتر باشه )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا