اخباراخبار خارجی

برترین برندهای خودرو در جستجوی اینترنتی +نقشه

با توجه به خبر منتشر شده مبنی بر معرفی بزرگترین خودروساز جهان، که در آن تویوتا گوی رقابت بزرگترین خودروساز جهان را به فولکس واگن واگذار کرد، اما هنوز هم از محبوبترین برندهای خودرو در جستجوی اینترنتی بر اساس گزارش گوگل می باشد.

به نقل از «کار»، این داده‌ها توسط شرکت کوئیک‌کو تهیه شده است و بیانگر این است که تویوتا بیشترین برند سرچ شده در بالغ بر 74 کشور جهان در گوگل بوده است.
به گزارش عصر ایران، این خودروساز ژاپنی در صدر جست و جوی کشورهایی نظیر آمریکا، استرالیا، چین، گرین‌لند و بسیاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی می باشد. بعد از تویوتا با نام BMW به چشم می خورد که در بالغ بر 51 کشور دنیا به برند برتر جست و‌جوی اینترنتی تبدیل شده است. جای تعجب ندارد که بیشتر این کشورها اروپایی باشند. آلمان، بلژیک، لهستان، اتریش، کرواسی، اوکراین و نروژ در این رده‌ها می باشند.

سومین برند محبوب در جستجوی اینترنتی، هیونداست. این برند بعد از کره مورد علاقه مردم کشورهای روسیه و هند می باشد.

9 دیدگاه

  1. هیوندای بعنوان پنجمین شرکت بزرگ خودروسازی و پرفروش جهان در این سرچ ها سوم شده نشان از علاقه وافر به برند هیوندای کیا است برند نامدار بریتانیایی امجی (بریتانیای کبیر!) در این سرچ ها وجود خارجی ندارد برند بزرگ امجی که اکنون دو دهه است ورشکست و چینی شده زیاد مورد اقبال ملت جهان واقع نشده فکر میکنم در ایران این برند جینی فقط مشتاقان و هواخواهان دو آتشه ای داسته باشد
    آفرین بر کیا هیوندای که با اعتماد سازی و دوری از جو سازی جزو بازیگران اصلی صنعت خودرو شدند

    1. اینجوری هم میشه استدلال کرد که مشتریان هیوندای برای پیدا کردن تعمیرگاه و نمایندگی خدمات پس از فروش ، در تمام دنیا در حال سرچ این نمایندگی های وامونده هستند ولی ام جی با کیفیت بالا و داشتن سیستم inkanet ، نیازی به سرچ نداره..

  2. به نظرم همین جمله کافیه که نوشته :هیوندای مورد علاقه کشورهای روسیه و هند میباشد!!!!
    میشه کاملا دید که تویوتا و بی ام و تو کدوم کشورها سرج شده اند و هیوندای تو چه کشورهایی!!!!!!!!!!!!!
    بعدش الان مگر کسی حرف از ام جی زد که شما ازش انتقاد میکنی؟. انگار شما سهمیه داری تو هر تاپیکی مرتبط یا غیر مرتبط ام جی رو بکوبی! !
    کیا هم نیست.اونم بکوب دیگه.من نمیدنونم این ام جی بیچاره چه انگلیسی چه چینی چه هیزم تری به شما فروخته که هرجا کلمنت میزاری به سوزن بهش میزنی!!
    آقا ولش کن.تو این تاپیکی هیچ اسمی از ام جی برده نشده بود که بهش انتقاد کنی.به این میگن فرافکنی!

    1. بزرگترین بازارهای جهان همسن چین هند و آمریکا هستند
      و بزرگترین افتخار برای هرشرکتی فروش در این 3 بازار است
      در ضمن در خطاب به کسانیکه میگن کیا ورشکست شده
      برند کیا بعنوان پنجمین برند برتر خودرو در جهان در سال 2016
      نام گرفت نمیدونم چرا سایت دنده 6 در اینمورد سکوت کرد و مقاله ای منتشر نکرد لااقل برگردان مقاله

      http://www.car.ir/news/Foreign-Company/Top-10car-brands-2016/

  3. قضیه می دونید چیه؟
    خیلی ساده ست
    تموم برندها اگه حالت کلی در نظر بگیریم در لحظه اول همه خوب و بی صدا و عالی هستن تقریبا، این گذر زمان هست که خوب رو از بد تفکیک میکنه
    مثلا یه ماشین چینی و کیا و تویوتا همه خوبن تو کیلومتر های اول اما به کیلومتر های بالا که میرسه فاصله ا به چشم یاد و اون موقع هست که معلوم میشه چرا به تویوتا میگن تویوتا و الی آخر…

    1. دقیقا درست فرمودید
      همون چیزی که بعد دو سه سال از سر و صدای جیر جیر و تق توق نمی تونی ماشین های قلابی کره ای را که فقط ادای ظاهر بیرونی اروپایی و ادای طراحی داخلی ژاپنی ها و آمریکایی های دهه پیش را دارند ، نمیتونی تحمل کنی و بدلیل افت کابین ، ردش میکنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا