تدبیر پژوسیتروئن برای ارتقای جایگاه دی اس

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

تدبیر پژوسیتروئن برای ارتقای جایگاه دی اس

گروه پژوسیتروئن خودروهای دی اس را از نمایشگاه‌های سیتروئن خارج کرده و به منظور بهبود فروش این برند لوکس، یک شبکه فروش کوچکتر و متمایز ایجاد می کند.

به گزارش ایسنا، ایو بونفون، مدیر برند دی اس اظهار کرد: انتظار می رود فروش خودروهای این برند در سال ۲۰۱۷ برای پنجمین سال متوالی کاهش پیدا کند اما در سال ۲۰۱۸ این روند کاهش معکوس شود.

وی در مصاحبه با رویترز گفت: تغییرات هرگز راحت نبوده اند. ما شاهد ادامه ضعف فروش در سال ۲۰۱۷ هستیم.

با این همه این روند در سال ۲۰۱۸ با ایجاد یک شبکه فروش و عرضه مدلهای جدید تغییر خواهد کرد.

فروش جهانی دی اس از اوج ۱۲۹ هزار خودرو در سال ۲۰۱۲ به طور مستمر کاهش یافته و سال گذشته با ۱۶ درصد کاهش، به ۸۶ هزار خودرو رسید.

در چین که خودروهای دی اس و سیتروئن به طور جداگانه بازاریابی می شوند، فروش این برند لوکس در سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافت و به حدود ۱۶ هزار دستگاه رسید.

دی اس بر روی مدلهای جدید در بخش محبوب شاسی بلند سرمایه گذاری کرده تا دورنمای خود به عنوان یک برند لوکس را بهبود دهد.

در همین راستا این برند در ماههای آینده یک شاسی بلند متوسط رونمایی خواهد کرد. گروه پژوسیتروئن از یک مدل دی اس برای نخستین خودروهای هیبریدی قابل شارژ در سال ۲۰۱۹ استفاده می کند.

به گفته مدیر برند دی اس، در اروپا شمار نمایشگاه‌های انحصاری خودروهای دی اس از ۱۱۱ نمایشگاه کنونی به ۵۰۰ نمایشگاه تا اواسط سال ۲۰۱۸ افزایش خواهند یافت و این برند از شبکه فروش سیتروئن که شامل ۵۰۰۰ نمایشگاه است، خارج خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، اگرچه بسیاری از نمایشگاه‌های جدید دی اس مجاور واسطه های فروش سیتروئن خواهند بود، اما کارمندان فروش مجزا و فضا و دکور متفاوت خواهند داشت. گروه پژوسیتروئن انتظار دارد با راه اندازی یک شبکه فروش انحصاری، فروش خودروی دی اس افزایش پیدا کند.


بدون دیدگاه