دسته‌بندی نشده

آیا نسخه کوپه جولیا در ژنو رونمایی می شود؟

اگر شایعات رسانه های استرالیایی حقیقی باشند ما باید انتظار داشته باشیم کمپانی ایتالیایی آلفارومئو در جریان نمایشگاه ژنو سال جاری از نسخه کوپه جولیا سدان رونمایی کند. مدلی که احتمال داشته با پسوند  Sprint کوپه همراه بوده و یک مدل باعملکرد بالاتر نسبت به نسخه سدان به شمار رود.

این مدل می تواند رقیب سرسختی برای بی ام و سری 4، مرسدس بنز C کلاس و آئودی A5 کوپه دو درب باشد. جولیا کوپه اسپرینت دو درب بوده و از طراحی جذابی بهره می برد. طراحی اسپرت گونه تر و قابل توجه تر از نسخه اصلی که احتمالا با معرفی آن طرفداران آلفارومئو را شاد می سازد.

انتظار داریم در بخش پیشرانه مدل های دیزلی و بنزینی مختلفی در نظر گرفته شود که بابیستی به نسخه شش سیلندر بیتوربو 2.9 لیتری با خروجی 505 اسب بخاری مشابه مدل سدان اشاره داشت.

این پیشرانه می تواند 0 تا 98 کیلومتر بر ساعت را طی 3.8 ثانیه سپری کند و احتمال با وزن کمتر نسخه کوپه سرعت بیشتری را در جولیا اسپرینت شاهد باشیم. گذشته از نسخه کوپه، احتمال داشته نسخه اسپایدری در کار بوده و ممکن است آلفارومئو آن را با یک معماری و در هشت مدل معرفی کند. البته نسخه اسپایدر تا پایان دهه در راه بوده و بعید است سال های آینده شاهد معرفی باشیم. به هر حال تا نمایشگاه ژنو امسال باید منتظر ماند و به جزئیات همیشگی نمی توان اکتفا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا