BMW و معرفی دو مدل منحصربفرد i8 در راه ژنو

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

BMW و معرفی دو مدل منحصربفرد i8 در راه ژنو

شرکت بی ام و قصد دارد در جریان نمایشگاه ژنو ماه مارس از دو نسخه جدید i8 را با نام i8 Protonic Frozen Black Edition و i8 Protonic Frozen Yellow edition  به نمایش درآورد. این دو مدل تفاوتی با نسخه اصلی i8 نداشته و شرکت باواریایی سعی کرده با گزینه رنگی جدید و افزودن برخی ویژگی های ظاهری، آنها را منحصربفرد نمود.

مدل i8 Protonic Frozen Black Edition رنگ کاملا مشکی داشته اما مدل i8 Protonic Frozen Yellow edition در رنگ زرد خالص به فروش می رسد. دو رنگ سفارشی بوده و یک گزینه رنگی معمولی به شمار نمی روند که هر فردی بتواند آن را خریداری کند.

این دو مدل جدید بزودی به لیست مدل های i8 افزوده خواهند شد تا مشتریان در صورت تمایل به خرید آنها بپردازند. البته برای خرید بایستی 6900 دلار هزینه بیشتری پرداخت  که متفاوت از قیمت شش رنگ دیگر i8 بی ام و محسوب می شود. از رنگ های این خودرو باید به زرد، سبز، نارنجی، بنفش، خاکستری و سفید اشاره داشت.

در بخش پیشرانه همچنان یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر هیبریدی با خروجی 357 اسب بخاری برای این مدل در نظر گرفته شد که با حالت باتری تنها می تواند 24 کیلومتر حرکت کند.

i8 به شکل پایه قیمت 140 هزار دلاری داشته که با افزوده شدن قیمت مورد اشاره بایستی نزدیک به 150 هزار دلاری را جهت تهیه i8 خریداری کرد. تاریخ عرضه این مدل ها مشخص نیست و انتظار می رود در اواسط سال جاری باشد.

 


بدون دیدگاه