اخباراخبار خارجی

توسعه سرویس خودروهای اشتراکی Car2go

کارتوگو نوعی خدمات اشتراک خودرو است که به وسیله دایملر آ گ در اروپا و برخی شهرهای آمریکای شمالی ارائه می‌شود. این شرکت که خود سازنده خودرو اسمارت فورتو است، اجاره این خودرو را برای یک سفر درون شهری به صورت اختصاصی ارائه می‌کند. هزینه بهره‌گیری از این خدمات به صورت دقیقه‌ای، ساعتی و یا روزانه محاسبه می‌گردد. کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از یک اپلیکیشن قابل بارگیری روی بیش‌تر موبایل‌های هوشمند از خدمات کارتوگو بهره ببرند.

سرویس Car2go تاکنون بر روی مدل های اسمارت عرضه میشد و از طریق برنامه ای در کوتاه ترین زمان خودروهای مرسدس را در نزدیکی شما پیدا می کرد.

در طی یک سال گذشته استفاده کنندگان این سرویس توانسته اند با قیمتی در حدود 40 سنت در دقیقه خودروهای کلاس C را تجربه کنند.

معمولا خودروهای استفاده شده در سرویس Car2goمرسدس بنز دارای رنگی آبی و سفید هستند و به راحتی درشهر شناسایی می شوند. حالا سرویس اجاره خودروی A – to – B  در حال ارائه سدان های چهار در CLA و شاسی بلند GLA به روزرسانی شده به ناوگان خودرو در شهرهای تورنتو، ونکوور، آستین، پورتلند، سیاتل و واشنگتن دی سی است.

البته قرار است که این سرویس جدید خودروهای اسمارت For Two را حذف کند. Car2go اعلام کرده که استفاده از خودروهای کوچک اسمارت فرصت بسیار مناسبی را برای حل مشکل جای پارک بسیاری از خودروها فراهم کرده و حالا افزودن خودروهای مرسدس به ناوگان آن می تواند باعث افزایش کیفیت کار شود.

خودروهای جدید این سرویس با ساعتی 19 دلار و یا روزانه 79 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرند. گمان میرود با افزودن خودروهای جدید به ناوگان Car2go و تزریق پول بیشتر ازسوی دایملر شاهد افزایش استفاده از این سرویس و رقابت نزدیک تر آن با نمونه های مشابه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا