اخباراخبار خارجی

کمپر جدید مرسدس بنز، زیبا و منعطف

پیش از این کمپانی مرسدس بنز دو مدل ون کمپر مارکوپولو و مارکوپولو اکتیویتی را در سالون کاراوان نمایشگاه 2014 دوسلدروف معرفی  کرده بود. حالا نوبت سومین عضو خانواده مارکوپولو است که در نمایشگاه دائمی کمپر آلمان در شهر اشتوتگارت رونمایی خواهد شد. این مدل جدید که مارکوپولو هورایزن نام دارد برای همه مصارف از قبیل فتن به کمپینگ یا سر کار مناسب است.

مرسدس بنز اظهار می دارد: مارکوپولو هورایزن ترکیبی از دو مدل استاندارد مارکوپولو و مارکوپولو اکتیویتی بهمنظور ایجاد گروه جدیدی است. در حقیقت مدل جدید شبیه ون کمپر ماکوپولو اکتیویتی است گزینه های جدیدی به همراه وی کلاس به آن اضافه شده است. مارکوپولو اکتیویتی بر مبنای ون تجاری ویتوتورر ساخته شده است.

 

تجهزات جدیدی بر روی مدل مارکوپولو هورایزن نصب شده که در مارکوپولو اکتیویتی وجود ندارند.از قبیل فرمان چند منظوره، کامپیوتر مسافرتی، سرویسهای استاندارد می کانکت مرسدس بنز، سپرها و قطعات همرنگ بدنه و فرش جلو. همچنین هورییزن گزینه های بیشتری نیز دارد . مانند دستیار دیسترونیک پلاس، وسایل پارک کردن به همراه دوربین 360 درجه و اطلاعات آنلاین کامند. گزینه هایی از قبیل AMG Line و طراحی داخلی هم درمارکوپولو هورایزن وجود دارند که در خودروی ون کمپر مارکوپولو اکتیویتی قرار ندارند.

 

تنها نقطه مشترک هورایزن و اکتیویتی نقشه داخلی آنها است که قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. فضایی برای آشپزخانه کمد و مکانی برای خوابیدن 5 نفر و نشستن 8 نفر وجود دارد.

خریداران هورایزن می توانند بین 5 صندلی مسافر و 8 صندلی مسافر، یکی را انتخاب کنند. مدل استاندارد دو صندلی چرخان در جلو و یک مبل سه نفره در عقب دارد. خریداران همچنین در صورت تمایل می توانند دو صندلی چرخان در جلو با چهار صندلی مستقل در عقب یا ترکیبی از 2 ردیف صندلی مستقل با یک مبل در ردیف سوم را سفارش دهند. بنا به کنفرانس خبری مارکوپولو هورایزن، حداکثر تعداد سرنشین این ون 7 نفر است اما وب سایت جهانی مارکوپولو هورایزن عنوان می دارد که امکان نصب 2 مبل سه نفره با ظرفیت 8 نفر نیز وجود دارد.

صندلی های عقب بر روس ریلی قرار  دارند که در صورت نیاز می توان آنها را خارج کرد تا فضا برای قرار دادن وسایل مسافرت افزایش یابد. طرح و نقشه انعطاف پذیر مارکوپولو هورایزن، این قابلیت را به ون می دهد  برای همه امور از قبیل مسافرت های کمپینگ تعطیلات گرفته تا آمد و شدهای روزانه مناسب باشد.

در زمان کمپینگ سقف هورایزن باز می شود و سقفی را  درست می کند و تخت دو نفره با اندازه 2.50 * 1.13 متر مربع را ایجاد می کند. صندلیهای عقب به سمت پایین تا می شوند که با توجه به مشخصات صندلیها، فضای 1.93*1.3 متر مربع را برای خوابیدن 3 نفر فراهم می کند. 2 دروار زیر مبل قرار دارد و پرده ها که داخل را تاریک می کنند فضای مناسبی برای خواب شبانه فراهم می کنند. گزینه های دیگری از قبیل گرم کن هوا، میز تاشو ریلی و آب داغ نیز و وسایل تهیه آب داغ نیز وجود دارند.

مارکوپولو هورایزن را می توان با موتور وی کلاس دیزلی در توانهای 134 تا 188 اسب بخار سفارش داد.  این موتورها به همراه 7 دنده اتوماتیک هستند. در مدل استاندارد نیروی رانش در چرخهای عقب قرار دارد اما مدل چهار چرخ نیز قابل سفارش است. با آغاز مارچ، سان روف شیشه ای نیز قابل خرید خواهد بود.

می توانید این ون را هم اکنون که ازقیمت 52051 یورو آغاز می شود سفارش دهید. مرسدس بنز برنامه های برای تولید مدلی با فرمان در سمت راست نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا