اخباراخبار خارجی

از شاسی بلند مازراتی بیش تر بدانیم

خودروساز ممتاز ایتالیایی، مازراتی در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 خودروی جدید لوانته را معرفی کرد.

در واقع لوانته اولین شاسی بلند این خودروساز در تاریخ صد ساله آن است. به نظر می رسد مازراتی علاوه بر مدل اصلی این خودرو نسخه ای عملکرد بالا از آن را نیز ارائه خواهد کرد. این خودروساز ادعا می کند لوانته که بر اساس ساختار گیبلی و کواتروپورته ساخته شده، اصلاح شده است تا با نیازهای این کلاس منطبق شود. قبل از عرضه این خودرو اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

مازراتی لوانته دارای نسخه ای با فرمان سمت راست نیز خواهد بود. این خودرو دارای طراحی مجلل و متمایز خواهد بود. در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره بزرگ معمول به همراه قسمت های عمودی و نشان مازراتی تعبیه می شود. در قسمت پشت این خودرو نشان مازراتی در بالای نوار کرومی روی قاب پلاک تعبیه خواهد شد. هم چنین در این قسمت، چراغ های عقب LED با ظاهری متفاوت وجود دارند که ویژگی منحصر به فردی به خودرو می دهند. ادعا می شود که لوانته قابلیت های آفرود و ،نرود قابل توجهی خواهد داشت.

زیر کاپوت این خودرو موتورهای بنزینی و دیزلی تعبیه خواهد شد. مدل بنزینی لوانته به موتور 3.0 لیتری V6 تواین توربو با قدرت 3455 اسب بخار مجهز می شود در حالی که مدل دیزلی آن از موتور 3.0 لیتری V6 توربو با قدرت 2744 اسب بخار بهره خواهد برد. نسخه عملکرد بالای لوانته S نیز از موتور 3.0 لیتری بنزینی اما با قدرت 4255 اسب بخار بهره خواهد برد. لوانته بنزینی معمولی دارای شتاب صفر تا صد 6 ثانیه و بیشینه سرعت 2511 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. نسخه دیزلی این خودرو شتاب صفر تا صد 6.9 ثانیه و بیشینه سرعت 230 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. مدل عملکرد بالای لوانته S نیز دارای شتاب 5.22 و بیشینه سرعت 2644 کیلومتر بر ساعت خواهد بود./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا