اخباراخبار خارجی

معرفی XC40 ولوو در پاییز 2017 تایید شد

اگر شما نیز انتظار دارید که کراس اوور کامپکت شرکت ولوو یعنی XC40  را بزودی شاهد باشید، بایستی مدت زمان نسبتا طولانی را صبر کنید. برخلاف گفته رسانه های چینی مبنی بر معرفی XC40 ولوو در نمایشگاه شانگهای 2017، در مصاحبه Henrik Green مدیر بخش تحقیق و توسعه ولوو با وب سایت اتوکار، وی تایید کرد که XC40 در پاییز 2017 رونمایی خواهد شد و در نمایشگاهه  شانگهای رونمایی نمی شود.

براساس باور ما XC40 مدلی براساس 40.1 concept سال 2016 ولوو بوده و انتظار می رود قابل توجه باشد. در طراحی ممکن است از XC90 بهره گرفته باشد و اخیرا تصاویر جاسوسی از آن منتشر شد.

XC40 نخستین خودرو ولوو با معماری CMA بوده که در نسل بعدی سری 90 ولوو به کار گرفته می شود. همچنین کمپانی سوئدی قصد داشته در S40 و V40 نسل بعدی نیز این معماری را به کار گیرد.

مدل آینده در طیف موتور مختلف سه و چهار سیلندر توربوشارژ روانه بازار می شود و همچنین یک مدل هیبریدی با پیشرانه 1.5 لیتری توربو سه سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی با گیربکس هفته سرعته کلاچ دوگانه در نظر گرفته شد.

ولوو در سال جاری از نسل جدید کراس اوور XC60  نیز رونمایی به عمل می آورد که برای بازار چین، اروپا و آمریکا در نظر گرفته شد. باتوجه به محبوبیت خودروهای کراس اوور و شاسی بلند، ولوو نیز تصمیم داشته با عرضه مدل های مختلف سود بزرگی را عاید خود کند.

Green همچنین تایید کرد که در سال 2019 مدل تمام الکتریکی ولوو رونمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا