اخباراخبار خارجی

آیا پورشه Cayman GT4 RS در راه است؟

شرکت پورشه در فوریه سال 2015 از خودرو Cayman GT4 رونمایی کرد. سپس شایعات پیرامون مدل RS آن شروع به انتشار کردند و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم. Andreas Preuninger مدیر بخش GT پورشه مدتی بعد از انتشار شایعات به تکذیب خبر پرداخت و بیان کرده بوده که هرگز چنین مدلی در کار نیست. اما به دلیل تقاضای بالای GT4 RS احتمال معرفی آن کم نیست. اگر این موضوع به حقیقت تبدیل شود باید شاهد یک موتور 4.0 لیتری شش سیلندر تخت باشیم و جزئیات بیشتری در کار نیست.

در این میان CarAdvice برای پیگیری موضوع با صفحه رسمی اینستاگرام پورشه استرالیا تماسی برقرار کرد. این صفحه به Cayman GT4 RS اشاره ای نکرد اما خبر از در کار بوده یک مدل با عملکرد بالا را داده است. باتوجه به گزارش انتشاری در ماه ژانویه مدل در صورت معرفی با پیشرانه 4.0 لیتری تنفس طبیعی همراه خواهد بود که براساس 911 GT3 فیس لیفت محسوب می‌شود. مدل استاندارد Cayman GT4 با پیشرانه 380 اسب بخاری که از یک موتور 3.8 لیتری نیرو می گیرد، 911 GT3 فعلی با پیشرانه 470 اسب بخاری همراه است. احتمالا Cayman GT4 RS به موتور 400 اسب بخاری مجهز خواهد بود که چیزی بین دو مدل است.

پیش از این وب سایت رسمی پورشه به مدل بروزرسانی شده 911 GT3 نیز اشاره کرده بود اما مشخص نیست چه زمانی باید شاهد معرفی آن باشیم. به هر حال تا نمایشگاه ژنو 2017 منتظر می مانیم تا مشخص شود در این رویداد اخباری به گوش می رسد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا