دسته‌بندی نشده

کیا پیکانتو جدید از بهار سال 2017

شرکت کیا در اوایل ماه ژانویه بود که پیکانتو جدید را معرفی کرد و برنامه ریزی شده تا در نمایشگاه ژنو به نمایش درآید. نسل سوم خودرو کوچک کیا در فضای داخلی و خارجی تغییر پیدا کرده و قرار است از بهار 2017 راهی بازار اروپا شود. در زیرکاپوت شرکت کره ای پیشرانه 1.0 لیتری با خروجی 97 اسب بخاری در نظر گرفته که برای این خودرو کافی است.

 

البته موتور 1.0 لیتری MPI خروجی 66 اسب بخاری دارد و یک موتور 1.25 لیتری با خروجی 88 اسب بخاری نیز در نظر گرفته شد. هر دو موتور دارای سیستم خنک کننده جدید بوده که از پیشرانه 1.0 لیتری توربو الگوبرداری شد.

با یک طراحی جدید و تریم GT، پیکانتو ظاهری جذاب داشته که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. در فضای داخلی یک صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی رنگی به کار گرفته شد که در کنار تغییرات داخلی جذابیت بیشتری پیدا نمود. البته همچون ظاهر بیرونی کیا سعی کرده تریم مشکی/قرمزی که نشانه یک مدل اسپرت بوده، در نظر گرفت. اگرچه فضای بیرونی با رنگ بدنه سفید و حاشیه های قرمز همراه است و زیبایی دارد.

کمپانی کیا قیمت پیکانتو جدید را اعلام نکرده اما نباید بسیار بالا بوده و این خودرو کوچک با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. البته این قیمت پایین برای مشخصات پایین بوده اگرچه مدل GT بایستی با قیمت قابل توجه به فروش برسد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه ژنو منتظر ماند.

5 دیدگاه

  1. پیکانتو تو ایران نه ارزان هست و نه مقرون به صرفه. شخصا اگر پول باد آورده هم داشتم نمیخریدمش

    1. اشتباه بزرگی می کنید
      فقط کافی یکبار پشت فرمان این ماشین توی شهری شلوغی مثل تهران بشینید

  2. خودرویی زیبا 5 ستاره یوروانکاپ دارای ایربگ های متعدد و آپشن های خودروهای بالاتر از کلاس خود در مدل جدید پیکانتو واقعا زیباتر و جادار تر شده بواسطه افزایش طول دومحور من پیکانتو دوستدارم و منتظر نسخه GT هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا