انتشار تصویر تیزری از i30 واگن هیوندای

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | 1 نظر

انتشار تصویر تیزری از i30 واگن هیوندای

شرکت هیوندای به تازگی پیش از نمایشگاه اتومبیل ژنو تصویر تیزری یکی از محصولات آینده خود را منتشر کرده است. این محصول نسخه واگن i30 جدید بوده که احتمالا طراحی مشابه نسخه سدان داشته و تنها به شکل واگنی است.
اطلاعات بسیاری از خودرو بدست نمی آید و مشخص نیست چگونه طراحی را هیوندای به کار گرفته است. از آنجایی که طراحی مدل سدان را مشاهده کردیم، می توان تصوری از نسخه واگن داشت.
در تصویر شاهد یک خودرو طویل با صندوق عقبی به شکل اتومبیلی واگنی یا همان استیشنی هستیم. همچنین گفته می شود در فضای داخلی باید انتظار افزایش حجمی را داشت و یک مدل متفاوت از اشکودا Octavia استیشنی خواهد بود.
هیوندای همچنین روی نسخه N و با عملکرد بالا i30 مشغول به کار است و می خواهد رقیب سرسختی برای دیگر رقبا طراحی نماید. این مدل به پیشرانه 2.0 لیتری توربو بنزینی با خروجی 247 اسب بخاری مجهز است که می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.
بعید است با معرفی در ماه مارس و طی نمایشگاه ژنو شرکت هیوندای تا پایان سال 2017 آن را روانه بازار کند. جزئیات بیشتری از i30 واگن در دسترس نیست تا به آن پرداخت و تنها بایستی به انتظار ادامه داد.
پیشتر در نمایشگاه دیترویت شرکت کره ای چند محصولی را معرفی کرده و حال نوبت به ژنو یکی از نمایشگاه های اتومبیل با اهمیت رسیده است.


1 دیدگاه

  1. sunmartin | بهمن 30, 1395 | لینک نظر

    247 اسب واقعا کافیه آفرین به هیوندای