جگوار XE SVR با پیشرانه 500 اسب بخاری در راه است

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

جگوار XE SVR با پیشرانه 500 اسب بخاری در راه است

بخش SVO جگوار قصد داشته یک مدل قابل توجه را در آینده معرفی کند. این بخش تاکنون F-Type SVR و Range Rover SVR را با پیشرانه قدرتمند توسعه داده و روانه بازار کرده است.
به گزارش AutoExpress، مدل XE SVR جگوار به موتور 5.0 لیتری هشت سیلندر F-Type مجهز بوده که می تواند خروجی 500 اسب بخاری تولید کند. این مدل می تواند رقیبی برای مرسدس AMG C63 و بی ام و M3 باشد ، بنابراین یک مدل با عملکرد بالا محسوب می شود.
تیم SVO جگوار در مرکز شمال اسپانیا این کمپانی روی مدل مشغول به کار است و در حال توسعه خودرو می باشد. XE SVR احتمالا یک مدل چهار چرخ محرک بوده و اضافه وزن 50 کیلوگرمی نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت.
احتمالا جگوار دیفرانسیل عقب با سیستم الکترونیکی لغزش محدودی برای XE SVR در نظر می گیرد. در بخش گیربکس احتمالا شش سرعته و هشت سرعته اتوماتیکی در نظر گرفته خواهد شد.
در فضای بیرونی شاهد طراحی تهاجمی خواهیم بود که موجب زیبایی بیشتر آن خواهد شد و بیشتر شبیه به یک مدل اسپرت است. احتمالا رینگ و اسپویلر عقبی نیز در این مدل به کار گرفته شود.
با پیشرانه 500 اسب بخاری، XE SVR می تواند 0 تا 96 کیلومتر را در کمتر از 4 ثانیه سپری کند. مدل فعلی XE S پیشرانه 336 اسب بخاری داشته که 0 تا 100 آن کمتر از 5.1 ثانیه است. XE SVR انتظار می رود قیمت 80 هزار دلاری داشته باشد که گران قیمت نیست.


بدون دیدگاه