دریافت 5 ستاره ایمنی توسط هوندا ریج لاین 2017

یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵

دریافت 5 ستاره ایمنی توسط هوندا ریج لاین 2017

هوندای ریج لاین مدل 2017 موفق شده بالاترین نمره ایمنی ممکن را از دولت ایالات متحده آمریکا در آخرین آزمایش خود دریافت کند.

این خودرو هم در تصادف از جلو و هم در تصادف از عقب توانسته 5 نمره ایمنی را برای ایمنی سرنشینان عقب و جلو دریافت کند و با کسب 4 ستاره در تست چپ شدن، این وانت ژاپنی توانسته به اولین وانتی تبدیل شود که در آمریکا بالاترین نمره ایمنی را از NHTSAA و IIHSS دریافت می‌کند.

این خودرو که توسط مرکز تحقیق و توسعه هوندا در آمریکا طراحی شده و در کارخانه آلاباما تولید می‌شود به صورت استاندارد به مجموعه‌اینسبتاً کامل از تجهیزات ایمنی مجهز شده است. از جمله آن‌هامی‌توان به سیستم ترمز جلوگیری از تصادف با سیستم هشدار تصادف شاخ به شاخ، سیستم هشدار خروج از لاین، سیستم کمکی حفظ مسیر و کروز کنترل سازگار شونده اشاره کرد.

علاوه بر این، تمامی مدل‌های سال 2017 بدون هزینه اضافی به یک دوربین دنده عقب چند زاویه‌ای مجهز شده‌اند که در کنار مهندسی خاص در طراحی بدنه، سیستم حفظ پایداری با کنترل کشش و دیگر موارد ایمنی، هوندا را به یکی از پیشگامان صنعت خودرو از نظر ایمنی محصولات تبدیل کرده است.

قیمت هوندا ریج لاین 2017 از 30375 دلار برای مدل تک دیفرانسیل آغاز می‌شود و قیمت پایه مدل‌های دو دیفرانسیل 32175 دلار تعیین شده است.


بدون دیدگاه