اخباراخبار خارجی

انتشار تصویر رندر شده از مرسدس میباخ 850 Landaulet سال 2020

شرکت مرسدس بنز اخیرا شاسی بلند کروک G650 Landaulet میباخ را معرفی کرد کi از سری G محسوب می شود. حال به تازگی Jan Peisert of Peisert تصویری رندر شده از مدل سدان میباخ 850 Landaulet سال 2020 منتشر کرده که بیشتر آینده نگرانه است.

مرسدس میباخ 850 Landaulet بیشتر طراحی شبیه به میباخ 6 کانسپت را داشته و از طراحی برگرفته این مدل بهره می برد. میباخ 6 کانسپت در کنار سدان S600 مرسدس بنز معرفی شد و باتوجه به تصویر رندر شده جدید با یک خودرو مدرن و چشمگیر رو به رو هستیم.

در طراحی جلو 850 Landaluet شباهتی به کوپه میباخ 6 کانسپت داشته و در حقیقت Jan Peisert of Peisert طراحی براساس همین مدل انجام داده است.

اگر مرسدس میباخ 850 Landaluet با چنین طراحی معرفی کند باید انتظار یک مدل قابل توجهی باشیم. چراغ های جلو LED کشیده در کنار جلوپنجره بزرگ و آینه بغل های باریک دوربین دار، همگی از ویژگی های طراحی این میباخ مرسدس بنز هستند.

انتظار داریم مرسدس هنگامی که سال 2020 مدل میباخ 850 Landaluet را معرفی می کند آن را با پیشرانه 12 سیلندر در کنار دو موتورالکتریکی با خروجی ترکیبی 850 اسب بخاری روانه بازار نماید. از این رو بایستی این خودرو سدان لوکس را بسیار پرتوان تصور کرد.

البته مرسدس خود هیچ اشاره ای به میباخ 850 Landaluet نداشته و طراحی آن توسط Jan Peisert of Peisert تنها یک تصوری بیش نیست.

رینگ های 24 اینچی در کنار چراغ عقب LED یکپارچه باریک، طراحی جذابی به 850 Landaluet بخشیده است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا سال های آینده منتظر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا