اخباراخبار خارجیدسته‌بندی نشده

انتشار تصاویر جاسوسی از سیتروئن C3 پیکاسو

سیتروئن باتوجه به محبوبیت مینی ون های شاسی بلند در بازار اروپا قصد داشته همچنان مدل هایی در این زمینه عرضه دارد تا نظر مخاطبان خود را جلب نماید.

براساس گزارش های قبلی، شرکت فرانسوی قصد داشته اواخر سال جاری مدل جدید C3 پیکاسو را معرفی کند که یک مدل کراس اوور نیز به شمار می رود.

به تازگی تصاویر جاسوسی مربوط به این مدل منتشر شده که جزئیات کمی را با توجه به بدنه پوشانده شده، در دست می دهد. همچون مدل 2008، پیکاسو C3 سیتروئن در بیشتر بخش های طراحی خود مشابه همان مدل بوده و در نگاه نخست می توانید به چنین موضوعی بپردازید. اما با گذشت زمان و توجه به جزئیات تغییراتی احساس می شود که تنها با دقت بیشتر می توان آن را مشاهده نمود.

بنابراین در نگاه نخست تغییری احساس نمی شود و تصور می کنیم که سیتروئن تغییری حاصل نکرده تا آن را به عنوان یک مدل جدید به شمار آورد.

C3 پیکاسو کمی از شالوده طراحی کراس اوور اخیرا معرفی شده اوپل Crossland X برخوردار است. هر دو خودرو از یک پلتفرم PF1 که در کارخانه ساراگوسا/ اسپانیا جنرال موتورز به تولید می رسد، بهره می برند. انتقال قدرت به چرخ های جلو وارد شده و در کنار گیربکس دستی استاندارد یا EAT6 شش سرعته اتوماتیک، این مدل می تواند قابل توجه باشد.

در بخش پیشرانه انتظار می رود پژو سیتروئن چندین مدل بنزینی و دیزلی را در نظر گیرد. یک مدل 1.0 لیتری PureTech با خروجی 68 اسب بخاری یا 110 اسب بخاری، یک مدل 1.6 لیتری توربو دیزل با خروجی های 75، 99 و 120 اسب بخاری و چندی دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا