اخباراخبار خارجی

جدیدترین شاسی بلند کوچک جنرال موتورز در چین زیر 8 هزار دلار

جنرال موتورز شاید از فروش شاسی بلندهای بزرگ درآمد هنگفتی داشته باشد، ولی مدتی است که مجموعه‌ای از مدل‌های کوچک این سگمنت محبوب را روانه بازار می‌کند. از جمله آن‌هامی‌توان به شورولت ترکس، بیوک انکور (یا اوپل موکا در برخی بازارها) و کادیلاک XT3 اشاره کرد.

خودرویی که اینجا می‌بینید جدیدترین آن‌هامی‌باشد، ولی برندی که توسط آن عرضه شده شاید برای شما خیلی آشنا به نظر نیاید.

محصول یک همکاری مشترک بین جنرال موتورز و سایک با نام بائوجون 510 به مجموعه‌ای از محصولات در حال رشد طراحی شده برای بازار چین می‌پیوندد.

این شاسی بلند کوچک چند ماه پیش در نمایشگاه گوانگژو رونمایی شده بود. ولی اکنون در بازار چین وارد نمایشگاه‌ها شده و قیمت آن حدوداً 8000 دلار امریکا تعیین شده است.

این مقدار 5000 دلار کم‌تر از مبلغی است که در آمریکا برای خرید یک شورولت اسپارک که ارزان‌ترین محصول جنرال موتورز در خاک آمریکا محسوب می‌شود باید بپردازید. این خودرو با تمامی آپشن های خود قیمتی معادل 69800 یوان یا حدوداً 10 هزار دلار خواهد داشت.

با این مبلغ نباید انتظار یک خودروی خوب را داشت، ولی بائوجون 510 اصلاً شبیه خودروهای بی کیفیت و ضعیف نیست و مجموعه کاملی از تجهیزات به روز را روی خود دارد.

از جمله موارد قابل توجه آن می‌توان به عایق صدای قوی کابین، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع اتومات، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، آینه‌های گرم شونده و صفحه نمایش LCD هشت اینچی اشاره کرد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا