آغاز تولید انبوه سراتو آپشنال

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ | 39 نظر

آغاز تولید انبوه سراتو آپشنال

معاون مهندسی سایپا ضمن بیان توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی از آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا ، گفت: نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام شده و تولید انبوه سراتو آپشنال از امروز 4 اسفند ماه آغاز شد.

پرویز آفتاب سوار معاون مهندسی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: پروژه سراتو آپشنال بر اساس دریافت بازخوردها از بازار ، نظرسنجی های انجام شده از مشتریان و مطالعات فنی و اقتصادی ، نهایی و تعریف گردید.

وی گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی از آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا، نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام و تولید انبوه سراتو آپشنال از امروز  4  اسفند ماه آغاز شد.

آفتاب سوار گفت: آپشن هایی که در این خودرو اضافه شده است عبارتند از سانروف، سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)، سیستم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle Shifter )، مولتی مدیا و جی پی اس (رهیاب)، سنسور و دوربین دنده عقب، صندلی چرم و جلو آمپر جدید. وی افزود: کلیه آپشنهای اضافه شده با کیفیت بسیار مطلوب و مطابق با الزامات و استانداردهای ( OEM ) طراحی، تولید و بر اساس فرآیندهای شرکت کیاموتورز به سراتو تولیدی سایپا اضافه گردیده است.

معاون مهندسی سایپا گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده ، آپشنهای مذکور از نظر دید مشتری بسیار مهم بوده و راحتی و آرامش بیشتری را برای مشتریان محترم این محصول به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش این محصول در نمایندگی های مجاز گروه سایپا انجام خواهد شد، تصریح کرد : این خودرو در مقایسه با مدل وارداتی آن از شرایط بهتری در خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا در خصوص روند ادامه تولید سراتو معمولی گفت: ادامه تولید سراتو بدون آپشن به تقاضای بازار بستگی دارد، لیکن بر اساس بررسی بازار همچنان برنامه ریزی تولید، 80 درصد سراتو گیربکس اتوماتیک و 20 درصد سراتو دنده ای پابرجاست./خبر خودرو


39 دیدگاه

  1. حسام | آذر 29, 1396 | لینک نظر

    با شاهین موافقم یه ماشین قدیمی از رده خارج که واسه 10 سال پیشه و ایمنیش در حد سمنده باز سمند جدیدا ترمزاش دیسکیه اینکه عین پراید ترمزاش کاسه ایه!
    با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره سایپا یه شیکری خورد قیمتو 118 برد بالا فرداش زدن تو سرش دیگه از این غلطا نکنه قیمت برگشت مثل اول و یه تو دهنی محکم به دلالای سایت که هی 120 120 میکردن ضایع شدین جماعت نون به نرخ روز خور???????

    • در پاسخ به: حسام

      تو برو ارزش دار بخر فعلا که ثبت نام سراتو 2 هفته اس پرشده از قدیم گفتن عاقلان دانند! پسرم شما برو با cg 125 چینی اونم نه ژاپنی حال کن اوندی اینجا واسه چی کامنت کل میدی از خودت بحتمل تو کف لیوان ویندوز xp50 هستی ?( لیفان 50?)
      سمند که مشتق 405 و از رده خارج تو گورستان های خودرو هیچ اثری ازش نیس تو خود افغانستان یا دنا که دیگه نمیدونن چکارش کنن ی بار چراغاش عوض میکنن ی بار سپرش یه بار سانروف میزارن روش که میشه استخر روباز و ی6 بار دنده چینی روش میندازن این خودروهای فوق تقلبی چه ربطی به سراتو دارن من نمیدونم؟؟?
      بجای این حرفا و کامنت های صدتا یه غاز برو بفکر نون باش که خربزه هم گروون شده ببم جان

  2. shaahin e | تیر 21, 1396 | لینک نظر

    به نظرم اصلا و به هیچ وجه ارزش خرید نداره . با همین پول مدل ۲۰۱۵ سراتو وارداتی یا النترا یا لنسر خیلی باحال تر و جذاب تر و صد البته باید با کیفیت تر هم باشن از این مدل که مربوط به سال ۲۰۱۰ هست

    • در پاسخ به: shaahin e

      SUNMARTIN | آذر 29, 1396 | لینک نظر

      چطور ارزش خرید نداره کاربر محترم؟ مگه خودروی پژو 301 با موتور 1600 و فیس قدیمی مختص بازار چین و کشورهای ضعیف با قیمت 110 ملیون و یا رنو فلوئونس فیس قدیم با موتور ضعیف 123 اسبی و شتاب ملال آور و گیرباکس فوق افتضاح cvt با قیمت 130 ملیون و حتی رنو سیمبل با همان اتاق افتضاح و جعبه ای ال نوت همان موتور همان گیرباکس و همان آپشن های در حد پیکان 90 ملیون ارزش دارند؟؟؟؟
      شما سراتو را با ربنگ های 2015 اتاق 2010 و تریم داخلی 2013 و موتور و گیرباکس 2016 که جزو موتورهای برتر جهان هستند را بی کیفیت میپنداری درحالیکه کوچکترین سررشته ای از آن ندارید باز گوکردن معایب یک خودرو بدون اطلاع از آن کار افراد مغرض است برطبق نظرات مشتریان 99.9 درصد از سراتو رضایت تامه دارند و این یعنی اطمینان به برند فوق معتبر کیا موتورز البته در زمینه رنگ آمیزی حذف esp و استفاده از صندلی های ایرانی بجای صندلی برقی حذف 8 ایربگ و حذف بک لایت عقب و گرمکن و سرد کن و لامپ های زنون سایپا ضربه ای به کیا سراتو زده اما با تمام این نواقص بازهم شاهد خودروی با کیفیت و پر متقاضی هستیم

  3. مهدی | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

    صد ملیون! امیدوارم تولید این خودرو زودتر متوقف شه آخه با این قیمت مردم عادی که نمیتونن بخرن. پولدارهام که نیاز به خرید این خودرو ندارن و هرچی عشقشون کشید میخرن. البته وقتی دائما میگیم میرزه باید هم طمع سایپا اضافه شه. مزیت مونتاژ داخل این خودرو چیه؟ زدن بهتر جیب مردم؟؟؟

    • در پاسخ به: مهدی

      sunmartin | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

      مزیت این خودرو بیش از 80 درصد قطعات کره ای گارانتی 5 ساله شتاب عالی ترمز های عالی حتی با کاسه چرخ کابین شیک و جادار صندلی هاب کامفورت بازار دست دوم خوب برند بسیار معتبر و قیمت مناسب در مقایسه با لشکر چینی های 60 تا 200 ملیون است لطفا کمی واقع بین باشید با شعر و شعار چیزی حل نمیشود

    • در پاسخ به: مهدی

      ماهان | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

      بله دوست عزیز شما شک داری هدف سرکیسه کردن مردمه؟ تازه به این نتیجه رسیدی؟ به نظر من ما محکوم به خرید خودروی داخلی هستیم.شما یه سورن توربو بگیر. به فرض که کیفیتش درجه یک نیست. خوب نباشه. این پولی که برای به اصطلاح سراتو بخوای بدی به یک چهارمش هرعیبی که ماشینت پیدا کنه حتی عیوب کلی رو به راحتی برطرف کن بقیه پولت رو هم پس انداز کن

  4. آتش | اسفند 10, 1395 | لینک نظر

    گلم,حداقل بعد فرمایشات گهر بارت,یه دستور العملی هم به نمایندگیهات میفرستادیکه بعد از 4 اسفند به هر نمایندگی که مراجعه کردیم,اظهار بی اطلاعی نکنن و یابو آب ندن.

  5. احمدرضا | اسفند 8, 1395 | لینک نظر

    به شخصه فکر میکنم نسخه فول سراتو با آپشنهایی که در مدل نسل قبل وارداتیش ارایه میشد با قیمتی در حدود 110 تا 115 میلیون ارزش خرید داره ( با توجه به اینکه نسل قبل مزدا 3 هم که کمی کیفیت بالاتری نسبت به سراتو داره تا همین دو سه ماه پیش 117 میلیون به فروش میرفت و مدل وارداتی سراتو که با طراحی به روزتر و ایمنی بهتر حدود 140 میلیون قیمت داره). خوب بود که کل امکانات حذف شده اضافه میشد و با قیمتی نهایت 115 میلیون به فروش میرفت. با توجه به خلایی که الان در بازه 100 تا 140 میلیون برای خودروهای سدان هم کلاس با سراتو وجود داره ( با توجه به اینکه فعلاً تولید مزدا 3 هم متوقف شده) به نظر میاد که نسخه فول با این قیمت فروش خوبی میکرد ولی اگه قرار به این باشه که فقط همین چند آپشن ذکر شده اضافه بشه و آپشن های مهم ایمنی حذف شده ( ایربگها ، esp ، ترمز دیسکی عقب و … ) اضافه نشن نباید اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای با نسخه اتومات بدون آپشن داشته باشند و با قیمتی در حدود 95 میلیون به نظر میاد که برای فروش منصفانه باشه.

    • در پاسخ به: احمدرضا

      آروین | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

      حتما پول مفت داری که میگی 110-115 میرزه.

    • در پاسخ به: احمدرضا

      amin | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

      چرا ١١٠ ميليون بيارزه؟؟؟؟؟!!!!!!!سراتو سايپا نسل قديم يك خودروي اقتصادي است كه سالها از طراحي آن ميگذرد و به واقع يك خودروي قديمي است.
      اگر قراره خودروي قديمي بخريم با ١١٠ تومن ميشه يك تياناي تميز خريد كه اصلا قابل قياس با سراتو نيست يا خيلي خودروهاي ديگه

      • در پاسخ به: amin

        احمدرضا | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

        باید واقع بین باشیم و بر اساس بازار موجود و وضعیتی که برای ما درست کردند نظر بدیم. در بازار موجود مزدا3 که مربوط به سال 2012 هست و مونتاژ داخل هم هست 117 میلیون قیمت داره و بعد از توقف تولید توی بازار آزاد به بالای 120 میلیون هم رسیده. البته کیفیت مزدا قطعاً بهتر از سراتو هست ولی سراتو هم توی نسخه فول آپشن خودروی بدی نیست. در مورد قدیمی بودن هم خیلی موافق نیستم این خودرو تا سال 2013 توی بازار جهانی بوده و حداکثر 4 سال ازش میگذره. یعنی تقریباً وضعیتی مثل مزدا3 داره. بعد به رقبا نگاه کنید. نسخه روز همین خودرو بالای 140 میلیون قیمت داره خودروهای دیگه همرده مثل النترا و ام جی 6 و کرولا هم در همین حدود قیمتی هستند. خودروهای روز یک رده پایینتر مثل ام جی جی تی و تویوتا یاریس و هیوندای اکسنت هم در حدود 110 تا 120 میلیون قیمت دارند. در مورد چینی ها هم که خودروی رقیبش یکی لیفان 820 با قیمت حدود نود میلیون هست که هر چقدر هم مرغوب باشند بالاخره از نظر پلت فرم و موتور مربوط به قبل از سال 2010 هستند. پس پرداخت 110 تا 115 میلیون به خودرویی که تا سال 2013 در بازار جهانی بوده در صورت فول آپشن بودن چندان هم غیرمعقول نیست ضمن اینکه همین خودرو در حالیکه از آپشن لخت شده با قیمت 90 میلیون تا به حال فروشی 5 رقمی داشته پس اگه نسخه فول با قیمت 110 تا 115 میلیون ارایه میشد هم با اقبال بازار مواجه میشد. البته این نسخه ای که سایپا به صورت آپشنال قراره ارایه کنه و هنوز هم آپشنهای اصلی ایمنی داخلش وجود نداره و 99 میلیون هم قیمتگذاری شده به نظرم قیمتش چند میلیونی بالاست و مثل نسخه فاقد آپشنش گران قیمتگذاری شده.

        • در پاسخ به: احمدرضا

          sunmartin | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

          چقدر منطقی نظر دادید آفرین ،ببینید کاربران و از جمله مخالقان برند های مطرح کیا و هیوندا از قبیل anin و سایر نامهای کاربری مختلف ? خودروی سراتو سایپا با انجین و گیرباکس متعلق به سال 2013 است پس با یک خودروی منسوخ روبرو نیستیم این خودرو حاصل طراحی دستان هنرمند پیتر شرایر برنده فرمان طلایی خودرو سازی جهان و برترین طراح قرن است که این عنوان در سال 2014 به ایشان داده شد خودرویی که با یک مهندسی دقیق از یک موتور برون توربو و کاملا طبیعی و اتمسفریک میزان قابل توجه 156.5 اسب بخار از موتوری 2 لیتری حاصل میکند شتابی بیشتر از مزدا 3 که بسیاری آنرا متاسفانه بدلیل نا آگاهی برتر از سراتو میدانند بااین حال قیمت 99 ملیونی برای نسخه آپشنال عالی است اگر افزایشی نداشته باشد

          • در پاسخ به: sunmartin

            amin | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

            من واقعا نميدونم اين سراتو سايپا چه چيز خاصيه كه انقدر سنگش رو به سينه ميزنيد!!!!!والا به خدا ماشين خاصي نيست.يك خودروي اقتصادي از نسل قديمه.در ضمن شما هيچوقت جواب سوالهايي كه ازتون كردم رو نداديدها.حواسم هست.

        • در پاسخ به: احمدرضا

          ماهان | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

          آقای منطقی! مزدا6 ژاپنی هست نه کره ای. مسلما کیفیتش هم یه سرو گردن بالاتر از سراتو هست. تازه این مدل موتاژخارجه پس دست واسطه در کار نیست و نباید این قیمت کذایی رو داشته باشه. الانترا هم که از این خیای بهتره و هم رده نیستن. ام جی 6 اگه اسم چینی روش نبود این قیمت نمی دادن و یک سر و گردن از سراتو بالاتره. خودروی موتاژ داخل تقریبا در حد اکسنت هست. اقبال عمومی نیز به لطیفه می مونه نزدیک به یک ملیون خودرو در سال از تمام برندها در ایران خرید و فروش میشه اونوقت شما میگی فروشی پنج رقمی! ده هزار تا فروخته یا یازده هزار تا؟

          • در پاسخ به: ماهان

            amin | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

            ام جي ٦ جديدا خيلي داره زياد ميشه.اكرا هم رنگ سفيد.من تو خيابون زياد ميبينم

          • در پاسخ به: ماهان

            sunmartin | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

            متاسفانه بحث با شما و امثلهم بی فایده است طبق گزارش برترین مجله خودرویی جهان کیا هیوندا جزو خودروهایی بودند که در لیست خودروهای غیر قابل اعتماد سال 2013 تا 2016 قرار نداشتند
            کیا سراتو نسل دوم بصورت آپشنال با فروش بالای 13 هزار در یک سال در شرکت سایپا نشان داد که مردم و خریداران سره را از ناسره و بد و خوب را تشخیص میدهند حالا شما بیا و یک مشت شعر و شعار اینجا بگذار بازار و مشتریان کار خود را میکنند فروش اینخودرو با آپشن های نصبی بصورت OEM مشخصا بسیار بیشتر از مدل پایه میباشد و با خورد بازار مثبت ارزیابی میکنم

          • در پاسخ به: sunmartin

            ماهان | اسفند 14, 1395 | لینک نظر

            پاسخ تو رو دادم که جواب رو مدیر سایت تایید نکرد. البته بنده هم نظر مشابه شما دارم واقعا بحث کردن با امثال شما که دفاع از محصولات برادران کره ای را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می دانید بیهوده است. امیدوارم در این دفاع خالصانه و بیمزد و منت خود موفق باشید.
            ضمنا این یکی رو منتشر کن

          • در پاسخ به: ماهان

            amin | اسفند 14, 1395 | لینک نظر

            البته فكر نميكنم بي مزد و منت باشه!!!

          • در پاسخ به: ماهان

            تیگو ران | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

            طریق راه کردن میخواهی خوب تیگو بنامبر فایو سوار شو این دیگر چیست ؟ سراتو یعنی چه بحق که این خودرو اززش پرداختی قیراطی ندارد در حالی حاضر در کشور محل قرارم ایتالیا خرداران و بلخصوص الشباب یعنی جوانان علاقه وافری به برند ام جی دارند که در چین تولید و به ایتالیا آلمان و ایالات متحده یونایتد استیت صادر میگردد

          • در پاسخ به: تیگو ران

            Real man | اسفند 13, 1395 | لینک نظر

            باز بپردی وسط؟! تیگو اصلا ارزش دارد که اینگونه سخنرانی برایش سر میدهی؟ حاضر نیستم مارک پژو و رنو را با کل سیستم چین تعویض بنمایم تورا جه میشود ای تیگو ران آنگونه که یحتمل به نظرمیرسد شاید در این قرار داد اهیر تیگو بنابر سون زینفعی! عین خودت باهات صحبت کردم که متوجه بشی اقای چینی باز بیا این پولو بده یه رنو فلوئونس لااقل برند فرانسوی سواری نه چینی آخه تیگو چیه که اسم کاربریت ازش گرفتی واقعا ما با چه تفکراتی در حال ازدیادیم خدا رحم کنه

          • در پاسخ به: تیگو ران

            اعلیحضرت والا مقام جناب تیگو ران بنده به عنوان یکی از رهروان شما از تجربیات شما که در اقصی نقاط دنیا به دست امده استفاده می کنم و در حال حاضر در صدد خرید یک تیگو نامبر 5 هستم و در این راه تجربیات گرانمایه مقام همایونی شما روشنگر زندگی بی مایه این بنده حقیر و فلک زده بوده است با تشکر

          • در پاسخ به: ماهان

            احمد | اسفند 14, 1395 | لینک نظر

            ایشون کجا گفتن مزدا 6 که بخوان بگن ژاپنیه یا کره ای!??

  6. علی | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    اپشن اضافه کردن به ماشین 5 سال گذشته . اخه ماشین تاریخ گذشته هم اپشن داره.وای به حال ما ایرانی ها.خدا از این سیاست مدارهای خودروساز نگذره

  7. فرشاد | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    تو نمایشگاه گفتن ترمز عقب هم دیسکی میشه و دوباره ایربرگها رو کامل میکنن.پس اونا چی شد؟اینا خیلی مهم تر از سانروفه.خداوکیلی این سانروف چه اهمیتی داره آخه؟

  8. Ali | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    والا الان نود تومنه می ارزه بگیری این ماشینو چون موتورش درست حسابیه گیربکسشم درست حسابی ولی بزا مبرا ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ این حدودا هستش ماشینش واقعیتش اگه اپشن بزارن روش حداقل ۱۱۰ اینا به نظرم میدن که خیلی آپشنای به روز دیگه ای هستش بگیری جاش مثل رنو کپچر یا تیوولی اگه بازار دسته دو هم باشه که خیلی بیشتر گزینه ها هستن به نطرم با قیمت نود تومن خریدش خیلی خیلی می ارزه به نسبت انتخاب های دیگه تو رنج نود تومن ولی خوب صد به بالا به نظرم دیگه نمی ارزه حتا اگه روش اپشنم بزارن چون طراحیش به روز نیست و اساسا ماشین جدیدی نیستش

    • در پاسخ به: Ali

      آروین | اسفند 12, 1395 | لینک نظر

      شما این پولی چه جوری درمیاری که نطق می کنی میرزه؟؟

  9. rashidi | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    با سلام و عرض خسته نباشید
    مهم ترین قسمت خودرو ترمز آن می باشد که متاسفانه با کاسه ای کردن چرخهای عقب و ناقص کردن ترمز abs و حذف ایربگهای جانبی ، با اضافه نمودن آپشن های شیک و غیر ضرور ، فقط و فقط دنبال سود هستند نه ارتقا صنعت و تولید؟!!!

  10. SS | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    به نظر من تنها اپشن ضروری که نداره همون سنسور و تا حدی دوربین دنده عقب هست
    بقیه بیشتر از این که کاربردی باشن (در این کلاس از خودرو) برای کلاس گذاشتن خوبن
    سانروف و به خصوص صندلی چرم اصلا برای اب و هوای گرم و خشک ایران مناسب نیستن و گزینه های خیلی بهتری برای روکش صندلی در مناطق گرم وجود داره
    البته با توجه به قیمت سراتو (نقدی) باید این اپشن ها روش نصب میشد اما به نظر من مزیت اصلی این ماشین موتور و گیربکس وارداتی و با کیفیتش هست نه اپشن ها

  11. pony car | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    فعلا باید صبر کرد و دید اگر اپشنها کره ای و یا تحت لیسانس کیا باشه واقعا ارزش داره اولین چیزی که به ذهنم رسید بعد این خبر سانمارتین بود که تازه یه 2000 خریده و اپشن بسته روش الان حسابی میره تو فکر چیکار کنه البته باید دید سایپا چه قیمتی رو این ماشین می زاره ارزش تعویض داره یا نه

    • در پاسخ به: pony car

      sunmartin | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

      زدی وسط هدف.دقیقا ذهن منو خوندی من اخیرا آینه اتو دایمینینگ اتو برایتنس آنتی رفلکس با دوربین جفت سنسور 180 درجه فلاش دار نصب کردم 1200 و بعد از اون سیستم صوتی تصویری 9 اینچ تمام تاچ frameless با dvd اکسترنال و ناویگیشن اونم 1800 و روکش چرم مارون اصلی 600 و کفی صندوق عقب تایوانی 250 و 4 حلقه لاستیک کومهو آدامسی 1280 گل قدیم ولی الان تو فکرم که سراتو آپسنال با سانروف که واسه من خیلی اهمیت داره و پدال شیفتر و کی لس و استارت استپ چقدر قیمت داره و عایا می ارزه بازم قرض بار بشیم یا نه ؟؟چون الان خودروی من تقریبا شیک شده و فقط یه کیلس نداره و سانروف

      • در پاسخ به: sunmartin

        amin | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

        قرض بار بشيد يعني چي؟

        • در پاسخ به: amin

          sunmartin | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

          یعنی بار ما از قرض و برج پر بشه یعنی قرض باز

          • در پاسخ به: sunmartin

            amin | اسفند 8, 1395 | لینک نظر

            والامن متوجه نميشم شما به چه زباني حرف ميزنيد

  12. رضا | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    اقای افتاب پرست.میخوای چقدر بکشی روش رندش کن 100 تومن

  13. sunmartin | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

    عجب…اینم از شانس من با هزار وام و بدهکاری یه خودرو مورد علاقه خریدیم که خودم کلی واسش هزینه کردم الان میخواد با آپشن های واقعا کاربردی نثل سانروف و کی لس و استارت استپ و آمپر های بک لایت قرمز وارد بشه تازع مالتی مدیا جدید هم با رعهیاب روش نصبه

    • در پاسخ به: sunmartin

      Ali | اسفند 7, 1395 | لینک نظر

      منم پیش فروش نوشتم ولی این اپشنارو بزارن عمرا زیر صد نمیدن بازم سود کردیم ما چون من خودم اگه مثلا ۱۱۰ ۱۲۰ پول داشتم میرفتم یه چیز به روز تر خب میگرفتم

      • در پاسخ به: Ali

        sunmartin | اسفند 10, 1395 | لینک نظر

        مثلا چه خودرویی؟؟میدونم سمت چینی نمیرین اما سراتو 2017 فول با دو عدد کول باکس و دئوال ایروکندیشن سیستم الان 135 است که باز از دسترس ما دوره یا الانترا 2017 با قدرتی کنتر از سراتو و آپشن های کمتر حدود 138 تومانه یعنی با 100 تومان فقط رنو داستر کیا سراتو سایپا و هایما اس 7 توربو و ریو 2017 در دسترسه که بنظر اینجانب سراتو از هر لحاظ بهتره

  14. امیر | اسفند 6, 1395 | لینک نظر

    چرا از اولش آپشناشو برداشتید ؟؟؟! این کلک ها دیگه برای نردم عادی شده برای افزایش قیمت. 92میلیون ماشین بدون سنسور دنده عقب. وای بر ما