اخباراخبار خارجی

لکسوس و پورشه قابل اعتمادترین برند سال 2017

دو شرکت لکسوس و پورشه موفق شدند در لیست J.D. Power به عنوان صدرنشین قرار گیرند. در این لیست برندهای خودرویی که قابل اعتماد هستند قرار گرفتند که در این میان لکسوس و پورشه دو برند مطرح لیست محسوب می شوند. باتوجه به J.D. Power، لکسوس در رتبه اول و پورشه در رتبه دوم قرار گرفته که نشان می دهد تویوتا موفق بوده است.

باتوجه به لیست، تویوتا، بیوک، مرسدس بنز، هیوندای، بی ام و، شورولت، هوندا و جگوار رتبه سوم تا دهم را شامل می شوند. یکی از نکات جالب توجه عدم حضور کادیلاک، آئودی، فولکس واگن و برخی دیگر در خارج از لیست 10 برند مطرح است.

در لیست J.D. Power نام 32 برند آورده شد که لکسوس موفق به کسب جایگاه نخست شده است. از دلایل موفقیت لکسوس گزارش خرابی کمتر نسبت به دیگر برندها بوده و موجب شد تا در جایگاه نخست قرار گیرد.

جایگاهی که بسیاری از برندها آرزوی قرار گرفتن در آن را داشتند. لکسوس در حقیقت برند لوکس تویوتا محسوب شده و از این رو چنین جایگاهی مربوط به تویوتا نیز می شود، اگرچه تویوتا خود در رتبه سوم قرار گرفته است.

شایان ذکر بوده که لیست مربوط به سال 2017 بوده و سال 2016 شامل آن نمی شود. بنابراین دو شرکت لکسوس و پورشه توانستند با این جایگاه ابتدا سال را به خوبی آغاز کنند و انتظار می رود همچنان این جایگاه را به خود اختصاص دهند.

در اخباری مرتبط نمایشگاه ژنو در نزدیکی بوده و شرکت های مختلفی چون لکسوس از محصولات جدید رونمایی خواهند کرد.

1 دیدگاه

  1. خودروهای مورد اعتماد jd power نشاندهنده تفکر استهلاک کمتر عمر بیشتر است که توسط کارشناسان و خریداران ارائه و ثبت میشود از این لیست مینوان به لکسوس و بی ام دبلیو و بنز و آئودی اشاره کرد که علیرقم لاکچری بودن و قیمت بالا همچنان قابل اعتماد و مورد توجه هستند برندهای آسیایی بمانند تویوتا و هیوندای کیا در این لیست حضور دارند و در رده های بالای جدول هستند که میتواند برای آسیایی ها یک اهرم فروش قوی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا