اخباراخبار خارجی

تولید انبوه تسلا مدل 3 از جولای آغاز می شود

شرکت تسلا در مارس سال 2016 بود که به معرفی مقرون به صرفه ترین سدان الکتریکی خود تحت عنوان مدل 3 پرداخت. این خودرو با ویژگی های مناسب خود توانست با استقبال بزرگ در پیش خرید رو به رو شود، به شکلی که بیش از 400 هزار نفر این محصول جدید شرکت تسلا را پیش خرید کردند.

به تازگی این کمپانی بریتانیایی مشخص کرد که تولید محدود مدل 3 از ماه جولای آغاز می شود اما دسته اول تولید به سرمایه گذاران و کارکنان تسلا اهدا خواهد شد.

از این رو کسانی که مدل را پیش خرید کردند نخواهند توانست خودرو را در دسته اول تحویل گیرند. تسلا خبر از تست مدل 3 داده تا از تولید آن اطمینان حاصل کند. تولید محدود بین ماه جولای تا سپتامبر بوده و وعده داده شد که هر هفته 5 هزار دستگاه از این مدل به تولید خواهد رسید.

این یعنی در سه ماهه چهارم سال 2017 بیش از 10 هزار دستگاه هر هفته به تولید می رسد. تا اینکه با آغاز سال 2018 تولید گسترش پیدا خواهد کرد.

ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی نیز اخیرا اظهار داشت که می خواهد تولید مدل 3 به آرامی صورت گیرد و عجله ای در کار نیست. زیرا کمپانی قصد داشته با رفع مشکلات اولیه، مدل های دیگر را بدون نقص ارائه کند.

مدل 3 قرار است با قیمت مقرون به صرفه 30 هزار دلاری روانه بازار شود و از این رو آن را مقرون به صرفه ترین اتومبیل الکتریکی شرکت تسلا می دانند.

شرکت سازنده مدل را در کارخانه های مختلفی به تولید می رساند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی تسلا مراجعه کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا