اخباراخبار خارجی

محصول جدید فراری چگونه خواهد بود؟

آیا آن چه در تصویر می بینید نسخه جدیدی از لافراری است یا ایده جدیدی برای یک ابر خودروی فوق العاده، فعلا که نمی توان حدسی درباره آن زد.

فراری اخیرا برای ثبت طرح جدیدی از یکی از محصولاتش در اروپا پا پیش گذاشته  و اواخر سال 2016 نیز تصاویری جالب از طرح های آن بر روی پایگاه اینترنتی اداره ثبت اتحادیه اروپا قرار گرفته است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات کمی در این باره در دسترس است. گمان می رود این محصول مربوط به محصول جدیدی از فراری باشد که اخیرا نیز توسط مدیر طراحی شرکت صحبت هایی درباره اش شد. تا آنجایی که درباره طراحی این محصول می دانیم ظاهر آن متاثر از لافراری کوپه است و بیشترین تفاوت آن در بخش چراغ های جلو و چراغ عقب مشاهده می شود.

همان طور که گفته شد چراغ های عقب و ظاهر بخش عقبی خودرو نیز تغییر کرده و چراغ های افقی باریک مشابه بوگاتی چیرون برای آن در نظر گرفته شده است. در قسمت جلویی نیز ورودی های جریان هوا و یک اسپلیتر بزرگ و یک سپر بزرگ هجومی به چشم می خورد. از تغییرات کلی این خودرو می توان به طراحی تازه گلگیرها، سراگزوزها، سقف و ستون های خودرو اشاره کرد.

همان طور که گفته شد متاسفانه در حال حاضر اطلاعات کمی درباره این خودرو در دسترس است و بایستی منتظر  اطلاعات رسمی شرکت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا