اخباراخبار خارجی

سوبارو نیم قرن حضورش در امریکا را جشن می گیرد

شرکت ژاپنی سوبارو در سال 2018 به پنجاهمین سالگرد فعالیتش در ایالات متحده می رسد و به همین دلیل برنامه های ویژه ای شامل کمک به خیریه و معرفی خودروهای خاص را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرخودرو، سوبارو برنامه جدیدی را برای پنجاهمین سالگرد فعالیتش در ایالات متحده در پیش گرفته است. لحظه اصلی این رویداد سال آینده است ولی سوبارو پیش قدم شده و می خواهد جشن نیم قرن فعالیت خود را که از لحاظ تقویمی پانزدهم فوریه 2018 است، در سال جاری بگیرد. در حال حاضر جزئیات بسیار اندکی در این باره در دسترس است اما می توان پیش بینی کرد که سوبارو خود را برای عرضه چند مدل ویژه برای این رویداد آماده می کند.

طبق گفته برخی افراد آگاه چند جشن برای این رویداد در نظر گرفته شده و قرار است با فروش 50 دستگاه از خودروهای آن به چند سازمان خیریه دولتی در ایالات متحده کمک شود. بایستی یادآوری کرد که مالک سوبارو، شرکت صنایع سنگین فوجی ماه آوریل برای کمک بیشتر به سوبارو نام خود را به Subaru Corporation تغییر داد. این شرکت از سال 1915 با نام فوجی کار خود را در صنعت هواپیما سازی آغاز کرد و در سال 1953 واحد خودروییش را تاسیس نمود. این شرکت از سال 1968 فعالیت واحد خودروییش در امریکا را آغاز و اقدام به عرضه محصولاتش در این کشور کرد./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا