اخباراخبار خارجی

با مدیرعامل جدید نیسان آشنا شوید

نیسان مدیرعاملی جدید را معرفی کرده است.

از ابتدای ماه آوریل 2017، Hiroto Saikawa مقام ارشد جدید نیسان شده و جایگزین مدیرعامل کنونی این خودروساز، کارلوس گون خواهد شد. این انتصاب به توصیه گون بوده که پس از این به عنوان رئیس هیئت مدیره بوده و در پی تثبیت موقعیت خود در نشست سهام داران عمومی شرکت در ماه ژوئن 2017 است.

این اقدام هم چنین بخشی از برنامه تحول مدیریتی برنامه ریزی شده است چرا که گون تمرکز خود را بر توسعه اتحاد رنو نیسان متمرکز خواهد کرد که اکنون شامل میتسوبیشی موتورز نیز می شود.

گون گفت: “من مطمئنم که تیم مدیریتی که طی 18 سال اخیر در نیسان ایجاد کرده ام دارای توانایی و تجربه کافی برای پاسخ گویی به اهداف استراتژیک و اجرایی شرکت است. با توجه به مسئولیت های جدید و میتسوبیشی موتورز و با در نظر گرفتن نشست سهام داران عمومی پیش روی نیسان به این نتیجه رسیدم که زمان مناسبی است تا Hiroto Saikawa به عنوان مدیرعامل نیسان جانشین من شود.”

Saikawa اکنون به عنوان معاون مدیرعامل نیسان و نماینده مدیر مشغول به کار است. وی از سال 1977 به نیسان پیوسته و از آوریل 2013 تا اکتبر 20166 مدیر اجرایی نیسان بوده است. از سال 1999 وی در پست های مدیریتی متعددی فعال بوده است. وی هم چنین مدیر کنونی انجمن خودروسازان ژاپن است.

1 دیدگاه

  1. دست شما درد نکنه برای مطالبتون . اما تو رو خدا اسم طرف رو درست بنویسین حداقل. آقای کارلوس غصن هستن ایشون که برای تلفظ راحت تر گوسن تلفظ میکنن. گون کیه؟
    Carlos ghosn

    کارلوس غُصن یا گوسن، (به انگلیسی: Carlos Ghosn) کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی فرانسوی، لبنانی-برزیلی تبار است،[۱][۲] که در حال حاضر بطور همزمان، ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت‌های خودروسازی رنو و نیسان را بر عهده دارد،[۳] که از طریق ریاستش در شرکت رنو-نیسان آلیانس بر این دو خودروساز بزرگ جهان، مدیریت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا