انتشار تصاویر جاسوسی از بی ام و سری 2 کروک

یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵

انتشار تصاویر جاسوسی از بی ام و سری 2 کروک

شرکت بی ام و در نظر داشته طراحی سری 2 را بروزرسانی کرده و به تازگی تصاویر جاسوسی از مدل کروک جدید آن در تست زمستانی فاش شد.

باتوجه به تصاویر، بی ام و تغییرات خاصی در این مدل حاصل نکرده و تنها بخش چراغ های جلو و عقب با استتاری همراه است. این نشان می دهد باواریایی ها تصمیم به طراحی کاملا جدید سری 2 کروک نداشته و با یک مدل بروزرسانی شده رو به رو هستیم.

در سال گذشته به که نسل جدید بی ام و سری 2 معرفی شد و حال نوبت آن رسیده تا آلمانی ها طراحی را بروزرسانی نمایند و یک مدل جدیدی ارائه دهند.

 

بی ام و سری 2

متاسفانه از داخل مدل تصاویری به بیرون درز نکرده تا به آن پرداخت و تنها بایستی به همین تصاویر اکتفا کرد. سری 2 کروک بی ام و رقیبی برای A3،  CLA45 و برخی دیگر محسوب می شود.

جزئیات فنی چون نوع پیشرانه، سقف سرعت و خروجی قدرت آن نامشخص باقی ماند و انتظار می رود همانند مدل اصلی بوده و هدف بی ام و تنها طراحی نسبتا جدید خودرو باشد.

این کمپانی اخیرا سری 5 جدید را معرفی کرده که مدتی قبل راهی بازار کره جنوبی شد. بی ام و در نمایشگاه ژنو 2017 حضور پیدا کرده و جدیدترین محصولاتش را به این نمایشگاه مهم اروپایی می آورد.

مشخص نیست چه زمانی باید شاهد معرفی سری 2 کروک باشیم اما انتظار می رود در اواخر سال جاری یا اوایل 2018 معرفی محصول مورد بحث صورت گیرد.

شایان ذکر است رقبای بی ام و نیز برنامه بزرگی برای نمایشگاه ژنو تدارک دیدند.


بدون دیدگاه